برگزیده های پرشین تولز

ماشین آلات نظافت صنعتی ( زمین شوی صنعتی )

pishtazco

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
6 جولای 2016
نوشته‌ها
1
لایک‌ها
0
سن
36
محل سکونت
ایران، تهران
زمین شوی صنعتی دستگاهی است که به دستگاه زمین شوی صنعتی یا همان زمینشوری گفته می شود که قرار است در بازه های زمانی مشخصی کف زمین فضای مورد نظر را شستشو دهد . لغت صنعتی به معنای آن است که قرار است دستگاه به صورت روتین فعالیت نظافت محیط مورد نظر را انجام دهد و قرار نیست دستگاه برای استفاده شخصی در یک واحد آپارتمان شخصی مورد استفاده قرار گیرد.

زمین شوی صنعتی دستگاهی است که از بخش های مختلفی تشکیل شده است . معمولا دستگاه کفشوی صنعتی از دو مخزن آب تمیز یا همان recovery tank و مخزن آب کثیف یا همان dirty tank ، برس و موتور چرخاننده آن ، ست اسکوییجی یا همان خشک کن دستگاه زمین شوی صنعتی که با یک موتور وکیوم یا مکنده مجهز شده است، برد و اتصالات برقی و نهایتا باتری و شارژر در دستگاه های باطری دار تشکیل می شوند . مکانیزم کارکرد دستگاه کفشوی صنعتی بدین صورت است که پس از پر کردن مخزن آب تمیز دستگاه از آب و ماده شوینده و شروع به کار آن، آب و ماده شوینده از میان برس به زمین افزوده می شود و زمین آغشته به آب و ماده شوینده برس می خورد و آلودگی ها از سطح جدا شده و با آب تزریق شده توسط دستگاه ترکیب می شوند. سپس با توجه به حرکت رو به جلوی دستگاه با هدایت اپراتور اسکوییجی با کمک تیغه های لاستیکی و موتور مکننده مایع آلوده را مکش و از طریق خرطومی ها به مخزن آب کثیف دستگاه زمینشور صنعتی انتقال پیدا می کند و عملکرد اسکوییجی به گونه ای است که کف زمین را به صورت همزمان به طور کامل خشک می نماید و نیاز به خشک کردن مجدد یا انتظار برای خشک شدن زمین وجود ندارد . شرکت تولیدی بازرگانی پیشتاز ارائه دهنده انواع دستگاه های زمین شوی صنعتی برای استفاده در مساحت ها و محیط های گوناگون می باشد.

کف شور صنعتی ارائه شده توسط این شرکت در سایزهای گوناگون از مخزن 15 لیتر تا 250 لیتر را شامل می شود و بسته به جنس کف زمین ، مساحت و تعداد طبقات، تعداد دفعات نظافت هفتگی می توانید دستگاه زمین شوی صنعتی با سایز مناسب را انتخاب نمایید. با توجه به حجم مخازن و پهنای شستشو و پهنای خشک کنندگی دستگاه ، سرعت حرکت رو جلوی دستگاه و برخی عوامل دیگر دستگاه های زمین شور صنعتی قادرند در هر ساعت بین 300 تا 10000 مترمربع را نظافت نمایند. برای انتخاب دستگاه زمین شوی صنعتی مناسب محیط مورد نظر خود می توانید با کارشناسان شرکت تولیدی بازرگانی پیشتاز تماس حاصل فرمایید. به منظور آگاهی از دستگاه زمین شوی صنعتی مناسب محیط مورد نظر خود بایستی شرایط زیر را به کارشناسان شرکت معرفی نمایید تا دستگاه زمینشوی مناسب به شما معرفی گردد:

جنس پوشش کف زمین
مساحت محیط مورد نظر
دفعات شستشوی روزانه و هفتگی محیط
وجود آسانسور بین طبقات یا عدم آن
نوع آلودگی ها
پیش از خرید زمین شوی صنعتی با مطرح نمودن آیتم های فوق به کارشناسان شرکت تولیدی بازرگانی پیشتاز دستگاه های مناسب برای مجموعه خود را بشناسید.


برای کسب اطلاعات بیشتر درباره زمین شوی صنعتی بر روی لینک زیر کلیک نمایید.
http://pishtaz.info/Article/%D8%B2%D9%85%DB%8C%D9%86-%D8%B4%D9%88%DB%8C-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C


شرکت بازرگانی پیشتاز ارائه دهنده انواع دستگاه های نظافت صنعتی از برندهای معتبر جهانی ( Karcher آلمان ، Pulitecno ایتالیا ، Capitani ایتالیا ، CB Ametek آمریکا و هنگ کنگ ) می باشد.
برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت شرکت بازرگانی پیشتاز مراجعه فرمایید و یا با تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید
تلفن : 2-66572450-021
آدرس سایت : http://www.pishtaz.info
http://pishtaz.info/Article/زمین-شوی-صنعتی
 
بالا