برگزیده های پرشین تولز

ماشین های ظرفشویی صنعتی

Industry78

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
28 سپتامبر 2019
نوشته‌ها
7
لایک‌ها
0
سن
24
ماشین های ظرفشویی صنعتی، به مشتریان شما این اطمینان را می دهند که تمامی ظروف استیل و نقره ایی که استفاده می کنند، تمیز بوده و تمامی میکروب و آلودگی های ظروف در دمای بالا ،از بین رفته اند.

ویژگی های ماشین ظرفشویی صنعتی

سیستم شستشو و آبکشی ماشین ظرفشویی به صورت چرخشی از بالا و پایین ماشین
پمپ‌های مجزا ماشین ظرفشویی صنعتی جهت شستشو در دو قسمت بالا و پایین به جهت كارايي بالاتر شستشو
این ماشین ظرفشویی دارای فیلتر مخصوص در داخل تانک شستشو، بازگرداندن بخار و گرمای ایجاد شده به چرخه شستشو جهت بهینه سازی مصرف و ذخیره انرژی در این ماشین ظرفشویی
صرفه جویی در مصرف آب و سوخت و هزینه نیروی کار در ماشین ظرفشویی صنعتی
کاربری آسان ماشین ظرفشویی صنعتی جهت تعمیرات و تمیز کردن کليه قسمت هاي ماشین
دارای کپسول تصفیه آب جهت از بین بردن املاح و رسوبات در این ماشین ظرفشویی صنعتی منحصر به فرد است.

مزایای ماشین ظرفشویی صنعتی

قیمت ماشین ظرفشویی صنعتی نسبت به مزایای آن بسیار اندک است.
از مهم ترین مزیا ماشین ظرفشویی صنعتی، می توان بحث صرفه جویی مصرف انرژی و همچنین صرفه اقتصادی در ظروف، را مطرح کرد.

صرفه جویی از این باب مهم است که روزانه به دلیل افزایش جمعیت و کمبود سرانه انرژی باید از تکنولوژی در زمینه استفاده از انرژی استفاده کرد تا هم بتوان یک کار ملی انجام داد و هم در سود رستوران یا کترینگ صنعتی این مسئله را رعایت کرد.

ماشین ظرفشویی صنعتی باعث می شود مصرف آب در حدود 60 درصد نسبت به حالت دستی صرفه جویی کرد و همچنین در بحث استفاده از نیروی انسانی در حدود 80 درصد این مهم را رعایت کرد.

بهداشت، دلیل مهم بعدی استفاده از ماشین ظرفشویی صنعتی است،
زیرا با ماشین ظرفشویی صنعتی می توان ظروف را با دمای بالا تا 90 درجه شستشو داد که این دما باعث از بین رفتن تمامی آلودگی ها از روی ماشین ظرفشویی صنعتی می گردد در حالی که در شست و شوی با دست این امکان وجود ندارد.

ماشین ظرفشویی صنعتی علی رغم قیمت بالای آن ولی در عرض چند ماه این مبلغ از صرفه جویی که به دست می آید به جیب خربدار ماشین ظرفشویی بر می گردد و در ضمن این را هم در نظر بگیرید خطای انسانی در شستشوی ظروف نزدیک به صفر می رسد و از این لحاظ نیز در شکستن و لب پر شدن ظروف جلوگیری می شود.

ماشین ظرفشویی صنعتی در این برهه که تولید شده روزانه در حال تکمیل است تا هم در بحث بهداشت و هم در بحث ایمنی و مصرف انرژی رو بهبود باشد.
 
بالا