برگزیده های پرشین تولز

مالزی تصویری از بهشت

mahdi_apr

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
15 فوریه 2011
نوشته‌ها
10
لایک‌ها
1
شاید شما هم درگیر انتخاب یک تور مناسب برای تفریحات نوروز 95 باشید بنظر مالزی با توجه به امنیت کامل و مراکز تفریحی و خرید بزرگ یک انتخاب مناسب برای تفریحات امسال شما باشد.بنابر این بیشتر با مالزی آشنا می شویم.
مالزی شبیه یک آلبوم عکس زیبا از فرهنگ, رنگها و طعم هاست . برنامه ی سفر مالزی, برای نمایش مکان های دیدنی و کشف عمق و تنوع فرهنگ این سرزمین در یک سفر افسانه ای, طراحی شده است. با جستجو در تاریخ این کشور در طول راه به همراه تورهای ما، برای ساخت سفر هیجان انگیز برای شما در مالزی , آماده هستیم.
در تور مالزی , برنامه ی سفر تورهایی به نقاط تاریخی و دیدنی, شامل مقصد های معروف و کمتر کمتر شناخته شده است, می باشد.هر تور به نحوی طراحی شده است تا در مدت زمان پیشنهادی سفر، نیاز های گردشگری سفر با بودجه شما, تطبیق داشته باشد.
وجود شهرهایی با فرهنگ های گوناگون و جنگل های بارانی بسیار کهن، مالزی را شبیه به یک عکس از بهشت های گرمسیری و شگفتی های شهری کرده است. برج های بلند پتروناس در کوالالامپور , به عنوان نماد بلندی از شهر صعود کرده است. از طرف دیگر اورانگوتان ها در جنگل های کانوپی واقع در پارک ملی نگارا, پیچ و تاب می خورند. معبد های باشکوه هندو که از سنگ ساخته شده اند , خیابان هایی در پتانگ که چینی ها در آن مشغول تست غذا هستند. و صدای اذان مسلمانان در معماری های مالاکا , به گوش می رسد.
%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D9%85%D8%A7%D9%84%D8%B2%DB%8C1.jpg2_1.jpg

مالزی یکی از برترین مقصد های جهان برای گشت و گذار های ساحلی است.کناره های خط ساحلی , جزایر ایده آل و مناطق دیدنی , این کشور زیبا را تبدیل به یک مکان عالی برای رهایی از زندگی عادی کرده است.برنامه ی سفر تعطیلات ساحلی ما , برای لذت بردن از سواحل و جزایر مالزی طراحی شده است. برای یک تعطیلات رمانتیک و یا استراحت در یک سفر پرهیجان, تورهای استراحت ساحلی ما, به صورت کاملا بی نقص, قول یک گشت و گذار عالی را می دهد.
تورهای ساحلی ما با گزینه هایی جهت دیدن آنسوی سواحل در گردش های فرهنگی یا استراحت ساده و یا استراحت در میان تماشای مناظر طبیعی, برای تناسب هر نوع سفری بوجود آمده است.
برای تهیه تور مالزی نوروز 95 می توانید به سایت آژانس مسافرتی هوراد رفته و لیست پکیج ها را مشاهده کنید.
منبع : جاذبه های تور مالزی
 
بالا