برگزیده های پرشین تولز

مایکروسافت برنامه Reward بینگ را توسعه داد

sonami777

Registered User
تاریخ عضویت
11 جولای 2011
نوشته‌ها
149
لایک‌ها
7
bing-rewards-dashboard.png

به نفل از تلگرام سئو :
کمپانی مایکروسافت برنامه Reward بینگ را برای دسترسی در بریتانیا توسعه داد.

این برنامه چندی قبل در ایالات متحده آمریکا ارائه شد و از امروز در بریتانیا در اختیار کاربران خواهد بود. کاربران بریتانیایی می توانند وارد حساب کاربری خود در مایکروسافت شوند و در هنگام جستجو در موتور جستجوگر بینگ از این قابلیت استفاده کنند.

از این مورد می توان درباره موزیک ، فیلم ، بازی ها ، اپ ها و برنامه ها و دیوایس هایی که از فروشگاه های مایکروسافت خریداری شوند استفاده کرد. از امتیازات Reward می توان در امور خیریه و جشن های نیکوکاری استفاده کرد.

بر خلاف دیگر Schema ها که کاربران برای کسب امتیازات باید هزینه صرف کنند در این مورد تنها کافیست که جستجوها در موتور جستجوگر بینگ انجام شود و تا زمانی که کاربر در حساب کاربری خود حضور داشته باشد و یا به اصطلاح Log in باشد امتیازات بطور خودکار وارد حساب کاربر خواهد شد. این اطلاعات را آقای کوین استگ مدیر بخش مارکتینگ مایکروسافت در همایش این کمپانی آمریکایی در لندن در اختیار خبرنگاران قرار داده است.

این برنامه در دو سطح متفاوت در اختیار کاربران قرار گرفته است. کاربران جدید در سطح یک برنامه وارد می شوند و سپس بعد از گذشت زمان وارد سطح 2 می شوند. کاربرانی که در سطح 2 قرار دارند پیشنهادهای ویژه و 10 % تخفیف برای خرید از فروشگاه های مایکروسافت را با امتیازات بینگ کسب می کنند.

در سال های متمادی موتور جستجوگر بینگ تلاش کرده تا با ارائه خدمات ویژه و خاص میزان کاربران خود را افزایش دهد. در ایالات متحده آمریکا موتور جستجوگر بینگ نرخ استفاده در حدود 20 % را دارا است. در خارج از آمریکا سهم بینگ بسیار کمتر شده و بر سهم موتور جستجوگر گوگل افزوده می شود.

طبق اعلام مایکروسافت در ماه های آینده این برنامه در کشورهای فرانسه ، کانادا و آلمان در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

bing-rewards-redeem-prizes.jpg

bing-member-center.png
 
بالا