برگزیده های پرشین تولز

مایکروسافت داینامیک سی آر ام یکی از بهترین نرم افزارهای CRM

tose

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
7 آگوست 2017
نوشته‌ها
15
لایک‌ها
4
محل سکونت
تهران
نرم افزار CRM
مایکروسافت داینامیک سی آر ام یکی از بهترین نرم افزارهای CRM ( نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ) در دنیا است که توسط شرکت مایکروسافت تولید شده است. حوزه های اصلی تحت پوشش این نرم افزار فراهم ساختن امکان مدیریت اطلاعات در حوزه های فروش، بازاریابی و خدمات پس از فروش می باشد. اما معماری انعطاف پذیر و امکانات سفارشی سازی فوق العاده آن باعث شده است که از آن برای طراحی و تولید برنامه های کاربردی مبتنی بر وب مانند سیستم تیکتینگ، انبار و ... نیز استفاده شود. در سرویس ابری اورست، آخرین نسخه از نرم افزار CRM مایکروسافت را با بهترین فارسی ساز و تقویم شمسی و به صورت یکپارچه با شیرپوینت فارسی و ایمیل فارسی مبتنی بر اکسچنج به صورت آنلاین در اختیار شما قرار داده ایم. شما با استفاده از این بستر یکپارچه به راحتی می توانید ایده ها و طرح های بازاریابی و فروش خود را اجرا کنید. در ادامه چند کاربرد از نرم افزار CRM را عنوان می کنیم.

افزایش فروش

چه کسی است که نخواهد فروش بیشتری داشته باشد، افزایش فروش به پارامترهای مختلفی وابسته است. به طور قطع یکی از عوامل مهم برای افزایش فروش شناسایی رفتار مشتریان، داشتن نظم در تعامل با مشتری و پی گیری است. نرم افزار CRM کمک می کند تا از اولین ارتباط مشتری، اطلاعات را ثبت کنیم و مرحله به مرحله با مشتری پیش آییم. قابلیت تحلیل اطلاعات و یافتن علل عدم خرید مشتری کمک می کند تا بتوانیم با تعریف کمپین های مناسب، مشتریان از دست رفته را جذب و مشتریان خود را راضی نماییم.

بانک اطلاعات مشتریان خود را ایجاد کنید

به عنوان یک کسب و کار هوشمند اولین کاری که در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری بایستی انجام شود، جمع آوری، طبقه بندی و به طور کلی مدیریت اطلاعات مشتریان است. طبیعی است که شما علاقه مند هستید بدانید چه شرکت ها و اشخاصی تا کنون با مجموعه شما در ارتباط بوده اند. از اطلاعات متداولی مانند نام، تلفن و آدرس که بگذریم هر کسب و کاری اطلاعات متفاوتی را در مورد مشتریان خود نگهداری می کند. برای یک شرکت ساختمانی که برجهای لوکس می سازد اطلاعاتی نظیر شغل و سطح تحصیلات مهم است. برای یک آژانس مسافرتی اطلاعاتی نظیر تعداد افراد خانواده مهم است. برای یک وارد کننده قطعات صنعتی اطلاعاتی نظیر کد اقتصادی و شناسه ملی مهم است. در نرم افزار سی آر ام مایکروسافت شما براحتی می توانید فیلدهای اطلاعاتی مورد نیاز خود را اضافه و فیلدهای کم کاربرد را حذف کنید.


با نرم افزار مدیریت مشتری حافظه کسب و کار خود را تقویت کنید

تا کنون چند بار برای شما اتفاق افتاده که فردی که با مجموعه شما تماس بگیرد و اعلام کند که قبلا هم تماس گرفته و کارشناسان فروش با عرض شرمندگی عذرخواهی کرده اند که او را بیاد نمی آورند و از عبارتی نظیر من تازه به مجموعه آمده ام. احتمالا یکی دیگر از همکارانم قبلا با شما صحبت کرده اند و ... مشتری بینوا باید همه اطلاعات قبلی را دوباره ارایه کند و درخواست خود را تکرار کند و چه بسا به طور کل از خرید منصرف شود چون مجموعه به او بهای کافی نداده است و او را بیاد نمی آورد. نیروی های فروش با کسب و کار شما پیمان اخوت نبسته اند که تا پایان عمر کاری خود با شما همکاری کنند. قطعا نیروی های بازاریابی و فروش هر مجموعه ای در گذر زمان تغییر می کنند. اما راه حل چیست؟ راه حل استفاده از نرم افزار CRM است. در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری میکروسافت تمام ارتباطات با مشتری قبل از خرید، در حین خرید و حتی بعد از خرید قابل ثبت و نگهداری است و زمانی که مشتری تماس می گیرد، صرف نظر از اینکه قبلا چه کسی با وی صحبت کرده است، شما همه سوابق او را در اختیار دارید.


ایجاد روابط قوی با مشتریان

یکی از بزرگترین نتایجی که با استفاده از نرم افزار CRM مایکروسافت به دست می آید، فراهم شدن یک سیستم مرکزی، سازماندهی شده و با دسترسی آسان است که در بردارنده همه اطلاعات مشتریان و انتظارات آنهاست. برخی از اطلاعات توسط شما و اعضای تیم فروش شما در حین مذاکره و کار با مشتری وارد نرم افزار می شود. برخی دیگر از اطلاعات را می توان از منابع دیگر مانند نرم افزار مالی ، اکسل و یا حتی فیس بوک و تویتر به صورت خودکار دریافت کرد. اطلاعات که وارد نرم افزار شوند، لذت واقعی شروع می شود. شما می توانید داشبوردهای اطلاعاتی برای مدیریت کار روزانه تان ایجاد کنید. و از آخرین مذاکرات و فعالیتهای تیم فروشتان آگاه شوید و تصمیمات مناسب را مطابق با انتظارات و رفتار مشتریان اخذ کنید و یک رابطه طولانی مدت با مشتریان خود ایجاد نمایید.

از هر جا و با هر گجتی از نرم افزار CRM استفاده کنید

علاوه بر امکان استفاده از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری از طریق همه مرورگرها و بر روی کامپیوتر، شما می توانید بر روی تلفن هوشمند و تبلت نیز از آن استفاده نمایید. همچنین می توانید از طریق Outlook نیز به سی آر ام مایکروسافت وصل شوید. برای این کار کافی است نسخه آفلاین CRM را نصب کنید.

سفارشی سازی بدون دانش برنامه نویسی

با کمک تیم فنی اورست و استفاده از خدمات مشاوره و آموزش ما، شما می توانید بخش های مختلف سیستم را سفارشی سازی کنید و آنرا مطابق خواسته ها و انتظارات خودتان کنید. به عنوان مثال می توانید بخش جدیدی را برای نظرسنجی از مشتریان به سیستم اضافه کنید. و یا گردش کاری تعریف کنید که در زمان صدور پیش فاکتور پیامکی را برای مشتری ارسال نماید.

امنیت و حقوق دسترسی

در بخش تنظیمات امنیتی نرم افزار CRM امکان تعریف نقش های مختلف وجود دارد و هر کاربر می تواند یک یا چند نقش داشته باشد. برای هر نقش امکان کنترل دسترسی به یک قابلیت از نرم افزار، یک رکورد اطلاعاتی و یا حتی یک فیلد اطلاعاتی وجود دارد.

داده ها عامل موفقیت هستند

خواه در بخش فروش باشید و یا خدمات پس از فروش و یا بازاریابی، نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری برای سازماندهی بهتر امور و دستیابی به بهترین نتایج بر اساس اطلاعات مشتری به شما کمک می کند. فروش و خدمات پس از فروش در یک نرم افزار واحد و یکپارچه هستند. بنابر این پرسنل فروش در زمان بستن یک قرارداد می توانند مشکلاتی که مشتری به بخش پشتیبانی گزارش کرده و هنوز حل نشده اند را مشاهده کند و با چشمان بسته با مشتری مذاکره نکند و بالعکس کارشناسان پشتیبانی نیز می توانند مشاهده کنند که مشتری که برای دریافت خدمات تماس گرفته است در حال عقد یک قرارداد بزرگ با شرکت است و لذا به شیوه موثرتر ارایه خدمت نمایند.

نرم افزار CRM مایکروسافت "فرآیند محور" است

داینامیک CRM به صورت فرآیند محور طراحی شده است بدین معنی که همه اعضای تیم فروش با مشتریان بر اساس یک فرآیند استاندارد شده با گامها و مراحل مشخص پیش می روند. و برای هر تعامل با مشتری داده های مهم و مشخص شده برای آن مرحله را دریافت و ثبت نرم افزار می کنند. فرآیندهای کسب و کار موجود در سی ار ام به کارشناسان فروش کمک می کند که بر اساس تجربه های موفق عمل کنند حتی زمانی که با شرایط استثنایی مواجه می شوند.

نمایش گرافیکی داده ها در داشبوردهای اطلاعاتی

هر زمان که شما وارد نرم افزار CRM می شوید اولین صفحه ای که مشاهده می کنید داشبورد است. اطلاعات به صورت نمودار و چارت و لیست های اولویت بندی شده و خلاصه شده در داشبوردها تعریف می شوند. که به شما کمک می کند به سرعت و سادگی وضعیت را ارزیابی کنید و اقدامات مناسب را اجرا نمایید. نرم افزار دارای چندین داشبورد طراحی شده برای نقش های مختلف است. برای مثال اگر در واحد فروش کار می کنید، شما قیفی (pipeline) از فرصتهای باز را مشاهده می کنید و میزان پیشرفت هر یک از آنها در فرآیند طراحی شده برای فرصتها. و یا تعداد سرنخ ایجاد شده توسط کمپین بازاریابی را مشاهده می کنید. اگر در واحد پشتیبانی کار می کنید، شما نموداری از تیکتهای باز و اولویت آنها را مشاهده می کنید.

Import داده ها از اکسل یا منابع دیگر

برای اینکه اطلاعات مربوط به همه مشتریان را در یک سیستم متمرکز گردآوری کنید، ممکن است لازم باشد تا اطلاعات اشخاص، سرنخ ها، مشتریان و ... را از منابع دیگر به نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری وارد کنید. خوشبختانه امکانات بسیار خوبی برای import اطلاعات از فرمتهای مختلف نظیر اکسل ، فایلهای csv، فایل text، فایل zip و فایل xml در CRM مایکروسافت فراهم شده است.

اکسپورت اطلاعات به اکسل

در Dynamics CRM امکانات متعددی برای فیلتر کردن اطلاعات، ایجاد گزارشات و ساخت نمودار و چارت فراهم شده است. با این وجود اگر نیاز به محاسبات تکمیلی دارید می توانید اطلاعات هر بخش از نرم افزار را به اکسل اکسپورت کنید.
فعالیتهای فاکس، پیامک، ایمیل، وظیفه، قرار جلسه، یادداشت

در نرم افزار سی آر ام تمامی تعاملات با مشتریان را با استفاده از فعالیتهای متنوعی که پیش بینی شده است مدیریت کنید. به طور مثال از طریق فعالیتهای نرم افزار امکان ارسال و دریافت ایمیل، ارسال و دریافت پیامک، ارسال فاکس، ثبت یادداشت، انتساب وظیفه به همکاران یا خودتان، تنظیم قرار جلسه و ... مستقیما از درون محیط نرم افزار فراهم شده است. و تمامی این فعالیتهای در سوابق مشتری نگهداری می شود.

لذت یکپارچگی

یکی از قابلیتهای بسیار کاربردی نرم افزار CRM در سرویس ابری اورست قابلیت یکپارچه سازی با سرویس ها و نرم افزارهای دیگر است. ما در تلاش هستیم تا این قابلیت را توسعه دهیم و سی آر ام را به نرم افزارهای کاربردی مختلف لینک کنیم. این یکپارچه سازی از طریق افزونه های مختلفی انجام می شود. با استفاده از افزونه کالر آی دی امکان اتصال نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری با سیستم VOIP و دستگاه سانترال شرکت شما وجود دارد. با افزونه اکسپورت به سپیدار شما می توانید فاکتورهای سی آر ام را مستقیما وارد نرم افزار حسابداری سپیدار کنید. با افزونه تلگرام با مخاطبین خود از طریق تلگرام پیام ارسال کنید. با افزونه فاکس و پیامک مستقیما از محیط سی آر ام برای مشتریان خود فاکس و پیامک ارسال کنید. با افزونه ایمیل مارکتینگ آدرس ایمیلهای موجود در سی آر امرا با سرویس میلرلایت همگام سازی کنید.
 

saeiiid68

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
18 مارس 2018
نوشته‌ها
17
لایک‌ها
3
سن
35
سلام. من بتازگی یه مقاله خوب از خبرگزاری فارس نیوز خوندم که پیشنهاد میکنم حتما شما هم مطالعه کنین. دیدتون رو نسبت به نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتریان تغییر میده و میتونین حقایق موجود نرم افزارهای CRM در ایران رو بفهمید. لینک مقاله رو براتون میزارم
http://hamedan.farsnews.com/news/13960702000167
 
بالا