برگزیده های پرشین تولز

مایکروسافت دو بازی جدید برای IOS عرضه کرد.

mahsa-jafari

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
12 آپریل 2015
نوشته‌ها
13
لایک‌ها
1
سن
33
هالو (Halo) نام یک سری بازی ویدئویی در سبک علمی-تخیلی و تیراندازی اول‌شخص بوده که توسط شرکت بانجی ساخته می‌شد و هم‌اکنون به‌وسیله صنایع ۳۴۳ تولید می‌شود.



استودیو مایکروسافت در ۱۵ نوامبر ۲۰۰۱ باعرضه هالو: نبرد تکامل، وارد عرصه رقابت، در بازارهای بازی‌های رایانه‌ای شد. مضمون بازی، پیرامون نبردهای انسان‌ها در خارج از محدوده زمین و در قرن ۲۶ است.

امروز مایکروسافت با دو عنوان معروف و پرطرفدار ایکس باکس غوغایی به پا کرده است Halo: Spartan Assault یکی از این دو بازی پرسروصداست که از امروز برای iOS در دسترس قرارگرفته است.





اگر سری چهارم از بازی‌های استراتژی Halo را تجربه کرده‌اید، احتمالاً گروه ویژه‌ای را به خاطر دارید که اسپارتان نامیده می‌شد، در این نسخه باید به دنبال راز‌ها و کشف محل به وجود آمدن امپراتوری اسپارتان باشید.







در بین راه افراد بسیاری سر راهتان قرار می‌گیرند که باید با آن‌ها نیز مبارزه کنید، ۳۰ مرحله مهیج منتظر شماست، از دست دادن این بازی جایز نیست!







ویژگی‌های بازی Halo: Spartan Assault:

  • مأموریت‌های بسیار و داستانی جدید
  • گرافیک خیره‌کننده به همراه جزییات کامل
  • امکان طراحی و ساخت شخصیت‌های بازی
  • امکان بازی به‌صورت چندنفره
  • بهترین در سبک استراتژی
  • پشتیبانی از دیوایس‌های جدید اپل


نسخه‌ی. Halo: Spartan Strike ادامه‌ای غیرمستقیمی خواهد بود بر نسخه‌ی پیشین که تقریباً یک سال پیش منتشر شد. در حقیقت، جریانات Spartan Assault در فاصله‌ی بین هالو ۳ و هالو ۴ رخ می‌داد درحالی‌که نسخه دوم قرار است روایت گر نبرد اسپارتان‌های زمان هالو ۲ باشد.







بازی Halo Spartan Strike که دومین عنوان از سری بازی‌های Halo Spartan می‌باشد شمارا به مبارزه‌ای نفس‌گیر با نیروهای شیطانی دعوت می‌کند و شما در نقش سربازی قرار می‌دهد که قصد دفاع از سیاره خود یعنی زمین را دارد ظاهر می‌کند. برای انجام این کار شما باید از ۳۰ مرحله دشوار و چالش‌برانگیز عبور کنید که هرکدام دارای شرایط خاص خود هستند و نیاز به استراتژی جدیدی از سوی شما هستند.









این مراحل می‌توانند در مناطق مختلف و شرایط فیزیکی مختلف مانند شهر و یا جنگل باشند و شما نیز با سلاح‌هایی که در اختیاردارید باید از این مراحل بدون کشته شدن عبور کنید. در بازی نیز ممکن است با دشمن‌هایی برخورد کنید که شاید چندین برابر شما باشند و سلاح‌های بسیار قدرتمند و سنگینی را نیز در اختیار داشته باشند.









در این مراحل باید باهوش و البته سرعت‌بالای خود از پس این دشمنان بربیایید. داستان بازی Halo Spartan Strike نیز بسیار جذاب خواهد بود به شکلی که شمارا وادار به ادامه بازی برای کشف واقعیت‌های بیشتر می‌کند. محل مبارزه‌ها نیز از زمین شروع‌شده و گاه تا فضای بی‌کران و دوردست نیز ادامه پیدا خواهد کرد.





گرافیک و صدابرداری نیز در نوع خود بی‌همتاست. اگر به بازی‌های استراتژی – اکشن علاقه دارید، Halo می‌تواند ساعت‌ها سرگرمتان کند.

ویژگی‌های بازی Halo: Spartan Strike:

  • مأموریت‌های بسیار و داستانی جدید
  • گرافیک خیره‌کننده به همراه جزییات کامل
  • امکان طراحی و ساخت شخصیت‌های بازی
  • امکان بازی به‌صورت چندنفره
  • بهترین در سبک استراتژیک
  • پشتیبانی از دیوایس‌های جدید اپل




سری بازی‌های halo طرفداران و منتقدین خیلی سرسختی دارد. کمتر کسی وجود دارد که درباره‌ی بازی انحصاری ماکروسافت چیزی نشنیده باشد. آخرین قسمت از سری بازی‌های هیلو به دست استودیوی بازی‌سازی Bungie که halo reach نام دارد، فضایی تیره را به تصویر می‌کشد و داستانی درباره افتخار و جان‌فشانی انسان‌ها برای دفاع از سیاره‌شان را روایت کند.

منبع: AppoWeb.ir
 
بالا