برگزیده های پرشین تولز

مایکروسافت راهنمای سازگاری SP2 را منتشر کرد

fozool

Registered User
تاریخ عضویت
29 می 2004
نوشته‌ها
895
لایک‌ها
36
محل سکونت
تهران
مایکروسافت بسته خود آموزی را برای کمک به متخصصان IT در ارزیابی سازگاری نرم افزارشان با سرویس Pack 2 ویندوز XP منتشر کرد.

به گزارش بخش خبر سايت http://www.IRITN.com ، به نقل از ZD Net، ترس مدیران سیستم و متخصصان IT از اینکه SP2 برنامه های کاربردی ساخت آن ها را بشکند، تقریبا منجر به تاخیر در راه اندازی این سیستم در موسسات و شرکت ها شده است.

مایکروسافت برای برگرداندن کاربران به مسیر اصلی و پایین نگهداشتن فشار خون برنامه نویسان راهنمایی را برای امتحان سازش پذیری برنامه ارائه داده است.

این راهنما که از طریق مرکز دانلود مایکروسافت (Down load Center) قابل بازیابی است برای کمک به مدیران طراحی شده است تا آنها بدین وسیله بتوانند نتیجه سازگاری برنامه را آزمایش کنند.

مایکروسافت اعلام کرد که این راهنما برای هر نوع شبکه ای طراحی شده است وبرای محیط های P2P (همتا) و نیز محیط های Active Directory مناسب است. این راهنما دارای 100 صفحه است و خرابی هایی که SP2 روی ماشین های دارای ویندوز XP به وجود می آورد را پوشش می دهد، درباره چگونگی امتحان سازش پذیری برنامه و بر طرف کردن مشکلاتی که به وجود می آید بحث می کند.

این راهنما همچنین دو آرایش ممکن از نقشه مسیر را برای شرکت هایی که نمی دانند چگونه سرویس Pack را راه اندازی کنند، ارائه می دهد. مایکروسافت به خوبی از تاثیر SP2 بر، برنامه ها آگاهی دارد و بنابراین غول نرم افزار تقریبا لیستی از 50 برنامه را منتشر کرده است که مشکلاتی را که هنگام نصب SP2 به وجود می آید برطرف می کند.
 
بالا