برگزیده های پرشین تولز

مایکروسافت نرم افزار Paint را کنار نخواهد گذاشت

Fatime

Registered User
تاریخ عضویت
9 آگوست 2017
نوشته‌ها
70
لایک‌ها
17
محل سکونت
تهران
paint-is-saved.jpg


مایکروسافت در یک پست در وب سایت خود توسط خانم مگان ساندرز، مدیر عمومی در گروه Windows Experiences گفت که به جای این که برنامه Paint را از ویندوز ۱۰ کنار بگذاریم (که برای بسیاری از افراد این کار اولین گام برای گمنامی این برنامه خواهد بود)، کمپانی مایکروسافت تصمیم گرفته است که برنامه MS Paint را به عنوان یک برنامه رایگان در Windows Store قرار دهد. خانم ساندرز نوشت: “برنامه MS Paint اکنون به دنیای دانلود شدنی‌ها وارد شده است، و به زودی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد، و می‌توانند آن را از Windows Store به صورت رایگان دریافت کنند”.
خانم ساندرز به اشتیاق هواداران Paint برای استفاده از آن و این که این افراد دوست دارند برای مدت طولانی از آن استفاده کنند اشاره کرده است.
او نوشت: “امروزه، ما شاهد حمایت‌های عظیم و خاطره انگیزی از نرم افزار MS Paint هستیم”. سخنان بعدی او تقریباً شبیه به یک همدردی است، زیرا او نیز بر وجود مداوم Paint تاکید کرده است: “اگر چیزی وجود داشته باشد که ما یاد گرفته باشیم، قطعاً چیزی است که بعد از ۳۲ سال از MS Paint آموخته ایم و به همین دلیل است که هواداران زیادی دارد. هواداران این برنامه عشق و علاقه بسیار زیادی نسبت به آن دارند و از نظر آن‌ها این یک برنامه قابل اعتماد است”.
کمپانی مایکروسافت قبلاً نرم افزار Paint را عنوان یک نرم افزار “کنار گذاشته شده” در نسخه جدید Windows 10 Fall Creators Update دسته بندی کرده بود، به این معنی که مایکروسافت به صورت رسمی توسعه آن را متوقف کرده بود، و ممکن بود در نسخه‌های بعدی در آینده و حتی در این نسخه پاییزی از این ویندوز این برنامه به راحتی کنار گذاشته شود.
مایکروسافت به وضوح هنوز هم قصد دارد که آن را از نسخه‌های جدید سیستم‌عامل خود حذف کند- اما بازهم به کاربرانی که مشتاق به استفاده از آن هستند اجازه دسترسی به آن را به صورت رایگان داده است.
خانم ساندرز در مورد زمان ورود برنامه Paint به Windows Store خبری نداده است، و همچنین چیزی در مورد این که این برنامه توسعه داده شده است یا نه به میان نیاورده است.
خانم ساندرز گفته است که برنامه Paint 3D، که نسخه جدیدی از برنامه سه بعدی کمپانی مایکروسافت است، در این سیستم‌عامل باقی خواهد ماند و آپدیت هایی را در آینده دریافت خواهد کرد.
برنامه Paint در نسخه Windows 1.0 در سال ۱۹۸۵ متولد شده و به صورت یک نسخه تحت لیسانس ZSoft PC Paintbrush توسعه داده شده است.
مایکروسافت برنامه Paint را در نسخه‌های متوالی آپدیت کرده است، و قابلیت هایی نظیر پشتیبانی از JPEG، TIFF، و دیگر فرمت‌های فایل را در آن قرار داده است. اگرچه ابزارهای ویرایش تصویر پیچیده تری نیز همزمان با این برنامه ظهور یافته‌اند، ولی Paint همواره به عنوان یک ویرایش گر تصویر سریع و راحت و ابزاری برای ترسیم و نقاشی جایگاه خوبی را در میان کاربران داشته است.

rayanehmag.net
 

Business plan

کاربر فعال کسب درآمد از اینترنت
کاربر فعال
تاریخ عضویت
30 سپتامبر 2015
نوشته‌ها
10,735
لایک‌ها
13,995
محل سکونت
❤️️ ❤️️ ❤️️ ❤️️ ❤️️
بالا