برگزیده های پرشین تولز

مایکروسافت یک تریلیون دلاری شد

meysam2126

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
4 سپتامبر 2018
نوشته‌ها
8
لایک‌ها
2
سن
28
در سال ۱۹۷۵ بیل گیتس و پال جی الن دو هم بازی کودکی، مایکروسافت را بنیان گذاری کردند -اسم مایکروسافت از دو واژه و کلمه مایکرو کامپیوتر و سافت وارمشتق شده‌است-. در سال ۱۹۸۰ IBM از مایکروسافت خواست تا برای او‌لین کامپیوتر فردی اش؛ IBM PC قابل انعطاف افزارهای ضروری و سیستم دلیل پباده سازی نماید. مایکروسافت سیستم عاملی را از شرکتی دیگر گرفت، آن را ارتقاء اعطا کرد و آن را با اسم MS-DOS در سال ۱۹۸۱ منتشر کرد. این سیستم برهان در بدو ورودش به دنیای تکنولوژی محبوبیت متعددی پیدا کرد به نحوی که در اوایل ده سال نود بیشتراز ۱۰۰ میلیون نسخه برداری از آن فروخته شد و فایده متعددی از آن عائد مایکروسافت شد.

ابعاد با سیستم استدلال ویندوز که در سال ۱۹۹۰ منتشر شد، مایکروسافت از اسم های گسترده در حوزه تکنولوژی به اکانت می آمد. نسخه سوم آن در ۱۹۹۳ بر روی در حدود ۹۰ درصد PC های دنیا نصب بود! پیروزی های مایکروسافت تا جایی پیش رفت که در وسط ده سال نود کارکشته ترین و پرسود ترین -۲۰سنت به ازای هر دلار- شرکت در تاریخ ایالات متحده شناخته شد و در سال مالیاتی ۱۹۹۶ این شرکت درآمدی بالغ بر ۲ بیلیون دلار را برای خویش رقم زد.

مایکروسافت متعاقب پیروزی های زیادش در اپلیکیشن های پی سی، متوجه پتانسیلی که در دنیای وب و سیستم های کانال ای برای کسب درآمد وجود دارااست شد و در سال ۱۹۹۳ ویندور NT را منتشر کرد و پاره ای بعد از آن مرورگر خویش را به عنوان internet Explorer را مجانی در مشت دنیا گذاشت.

ورود مایکروسافت به دنیای بازی در سال ۲۰۰۱ با ارائه Xbox ابتدا شد که به زودی توانست جايگاه دوم را در ابزارهای بازی های ویدیویی از آن خویش نماید که تا امروز توانسته رقابت سرسختی با پلی استیشن سونی را پیش چیره شود.

مایکروسافت تاکنون با نسخه های مختلفی از سیستم ادله ویندوز، موتور های کاوشگر، ابزارها و سرویس ها رایانه ای و بازی های ویدیویی، موبایل، تبلت و پی سی مکان پای خویش را تحت عنوان غولی در دنیای تکنولوژی سفت نموده است.این مجموعه خدمت نشانی اینترنتی خویش را هم دارااست که در گفت و گو آدرس اینترنتی مارکتینگ یاری بخش اعظمی به کارشناسان دیجیتال مارکتینگ گرده میباشد.

این شرکت اینک بوسیله ساتیا ناریانا نادلا هندی که تحصیلات خویش را در ایالات متحده گذرانده رئیس میشود. که از شاخص ترین پیروزی های ایشان می شود به فعال‌ساز‌ی موتور کاوش گر Bing برای مایکروسافت اشاره نمود.

لینکدین از سایر متعلقات مایکروسافت نیز امروزه تحت عنوان چیره ترین کانال اجتماعی در حوزه کسب و فعالیت به حساب می‌آید که نقش به سزایی در منفعت مایکروسافت داراست.

و حال، خبری که مجدد اسم مایکروسافت ر بر راز لهجه ها انداخته به شرح تحت میباشد؛

بها گذاری های اخیر مایکروسافت را، با ارزشی بیشتراز یک تریلیون دلار، باارزش ترین شرکت شرایط فعلی عالم معرفی کرد. لقبی که سابقا اپل آن را یدک می‌کشید.

مایکروسافت عملا تخت پادشاهی را از آن خویش کرد. از نسبتاً دو ده سال قبل که با ویندوز نامش بر راز لهجه ها زمین خورد تاکنون برای دست یابی به لبریز افتخار ترین مقام ها با اپل در رقابت میباشد.

اپل و آمازون هر دو در سال قبل توانستند به بها یک تریلیون دلاری دست پیدا نمایند البته تاکنون سهام در هر دو کمپانی راکت باقی‌مانده میباشد. بعداز کسب تیتر او‌لین کمپانی هایی که به بالاترین قیمت جهانی می رسند، امروز آمازون گران بها ۹۴۰ بیلیون دلار یک گام عقب خیس از اپل گرانبها ۹۷۶ بیلیون دلار، ایستاده میباشد.

مایکروسافت اکنون صرفا، و سو‌مین شرکتی میباشد که توانسته قیمت خویش را به یک تریلیون دلار برساند.

می اقتدار اظهار‌کرد مایکروسافت این پیروزی خویش را وامدار پرورش ۴۱ درصدی منفعت نتیجه ها از cloud computing میباشد.

سه ردیف اساسی بیزنس این مجموعه کتف به کتف درین ارتقا فایده سهم داشتند؛ ویندوز، Xbox و سورفیس جمعا ۷/۱۰ بیلیون دلار برای مایکروسافت فایده دهی کردند. آفیس، لینکدین و درآمدهای پویا با مسافت پاره ای آن‌گاه ها با ۲/۱۰ بیلیون دلار و Azura cloud، محصول ها رایانه ای و سرویس ها داخلی با ۷/۹ بیلیون دلار در انتهای این لیست قرار دارا هستند.

امکان پای مایکروسافت در cloud computing غیر قابل دیده پوشی میباشد. Azura درین رقابت همچنان در موضع دوم میباشد؛ یک گام عقب خیس از آمازون و جلوتر از گوگل. هرچند Azura مایکروسافت رکورد خویش را در بهره و تعداد استفاده کننده نشکست اما این شرکت ادعا دارد تلاش پلت فرم cloud اش بالا خیس از حد انتظار بوده میباشد. این خدمت همچنان به جذب مشتری های راز شناس ادامه می‌دهد و شاهد ارتقا تعداد و زمان مقطع قرارداد ها در ربع آخرین سال بوده میباشد.

به گفته امی هود، مدیریت ارشد نصیب مالی ماکروسافت تقاضا برای تبلیغات cloud منفعت آن را به ۶/۹ بیلیون دلار رساند. بهره تبلیغات cloud مایکروسافت مشتمل بر به کار گیری های تجاری از Azura، آفیس ۳۶۵ و کانال کاری آنها یعنی لینکدین میباشد.

Azura به تنهایی رشدی ۷۳ درصدی در فایده داشته. لینکدین که مایکروسافت سه سال پیش به مبلغ ۲۶ بیلیون دلار آن را از آن خویش کرد، در یک چهارم سال ۲۷ درصد منفعت داشته و سرعت رشدش از تمام شرکت مایکروسافت نیز فراتر میباشد.

منبع : statixafzar.persianblog.ir
 

Business plan

کاربر فعال کسب درآمد از اینترنت
کاربر فعال
تاریخ عضویت
30 سپتامبر 2015
نوشته‌ها
10,750
لایک‌ها
14,016
محل سکونت
❤️️ ❤️️ ❤️️ ❤️️ ❤️️
بالا