برگزیده های پرشین تولز

مباحث عمومی مربوط به Samsung ٠

sJaguar

کاربر فعال موبایل و فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
5 اکتبر 2007
نوشته‌ها
11,526
لایک‌ها
1,591
سن
36
محل سکونت
Old Persian Empire

Parsa-Undead
:



سلام
تو این تاپیک طرفدار های برند سامسونگ با هم راجع به مسایل مربوط به این برند می تونن بحث و گفتگو کنند
همچنین اخبار مربوط به برند سامسونگ از این به بعد به این تاپیک انتقال پیدا می کنن...




samsung-google-nexus-s-2.jpg


قیمت تقریبی به گفته Gsmarena , 650 euro

Samsung Google Nexus S - Full phone specifications
 
Last edited by a moderator:

CYB3R

Registered User
تاریخ عضویت
16 جولای 2010
نوشته‌ها
2,107
لایک‌ها
469
محل سکونت
پشت مانیتور ! :دی

sJaguar

کاربر فعال موبایل و فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
5 اکتبر 2007
نوشته‌ها
11,526
لایک‌ها
1,591
سن
36
محل سکونت
Old Persian Empire
تاپیکش موجود نبود به همین خاطر من این تایتل رو انتخاب کردم
 

H@/\/\ID

کاربر فعال اینترنت
کاربر فعال
تاریخ عضویت
15 جولای 2009
نوشته‌ها
15,649
لایک‌ها
1,883
محل سکونت
زنــــــجان

تبلت گالاکسی سامسونگ که در مقابل آی پد توانست فروش خوبی را به نمایش بگذارد به زودی وقتی که وارد شبکه ورایزون در آمریکا شود دچار بروز آوری چه در سخت افزار و شاید هم در ضاهر خواهد شد . اینطور که از خبرها پیداست پشتیبانی از شبکه های نسل چهارم در نسخه جدید گالاکسی قرار داده می شود تا در شبکه 4G ورایزون آمریکا عرضه شود .



پردازنده 1GHz Hummingbird آن هم به نسخه دو هسته ای 1.2 گیگاهرتزی ارتقا پیدا خواهد کرد تا هرچه بهتر شما بتوانید از سیستم عامل اندروید 3.0 که قرار است در این نسخه نصب شود استفاده کنید . دوربین عقب آن هم از 3 مگاپیکسل به 5 مگاپیکسل ارتقا پیدا خواهد کرد . یک سری شایعاتی هم در اینترنت منتشر شده که در آنها گفته شده قرار است از پردازنده های جدید Tegra 2در تبلت Galaxy استفاده شود .
 

senator215

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
9 فوریه 2011
نوشته‌ها
210
لایک‌ها
3
هفته‌ی پیش بود که سامسونگ اعلام کرد میزان پیش‌فروش گوشی گالکسی اس ۲ به عدد ۲ میلیون رسیده است. اما این شرکت امروز اعلام کرد که این عدد هم‌اکنون به مرز ۳ میلیون رسیده است که این میزان پیش‌فروش برای سامسونگ برای اولین بار است که رخ می‌دهد.

سامسونگ از ابتدا قصد داشت گوشی گالکسی اس ۲ را در ۱۲۰ کشور دنیا و با همکاری ۱۴۰ اپراتور به فروش برساند که در حال حاضر کشورهای کره جنوبی و انگلستان اولین کشورهایی هستند که فروش این گوشی در آن‌ها آغاز شده است.

sgs2-test-1.jpg


سامسونگ گالکسی اس ۲ مجهز به سیستم عامل آندروید ۲.۳.۳ است و پردازنده‌ی آن ۱.۲ گیگاهرتز و دو هسته‌ای می‌باشد. صفحه نمایش این گوشی باریک، ۴.۳ اینچ و از نوع Super AMOLED می‌باشد. دوربین این گوشی ۸ مگاپیکسلی ست و می‌تواند با رزولوشن ۱۰۸۰p فیلم بگیرد.

منبع :

http://pariyana.com/id/3-m-pre-order-samsung-galaxy-sii/
 

Exporter

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
13 آپریل 2006
نوشته‌ها
4,055
لایک‌ها
5,172
سن
34
محل سکونت
UAE
خانمه چرا انگشتاش این رنگی شده؟
23emu.gif
 

senator215

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
9 فوریه 2011
نوشته‌ها
210
لایک‌ها
3
Samsung-Galaxy-s-II.jpg

پس از رونمایی از مدل گالاکسی S II در کره جنوبی در 25 آوریل, این مدل به تدریج در همه جهان در دسترس قرار می گیرد. هرچند که پیش فروش آن از چند روز قبل در کره جنوبی آغاز شده بود. در طول این مدت سامسونگ بیش از 200,000 پیش- سفارش دریافت کرده است. این رقم بیش از میزان پیش-سفارشهایی است که تا کنون برای محصولات سامسونگ دریافت شده بود. این رقم رکوردی جدید در کره جنوبی ثبت کرده است.

هیچ کدام از آی فونهای اپل در کره جنوبی تا کنون این مقدار پیش-سفارش نداشته است, و به نظر می رسد این رکورد برای سامسونگ تا مدتی محفوظ بماند.

این رکورد آینده مطلوبی را برای گالاکسی S II پیش بینی می کند و انتظار می رود فروش بیش از 10 میلیون قطعه از این مدل به راحتی بدست بیاید. اگر سامسونگ استراتژی استفاده شده در ساخت این محصول را ادامه دهد, میزان این فروش حتی ساده تر به دست می آید و بر اساس تجربه کره جنوبی, اسمارت فون اندروید سامسونگ خیلی زود در همه جا در دسترس خواهد بود.

منبع : http://www.unwiredview.com/2011/05/...ers-made-in-south-korea-more-than-any-iphone/
 

senator215

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
9 فوریه 2011
نوشته‌ها
210
لایک‌ها
3
galaxy-a-2.jpg


آزمایشات کمیسیون ارتباطات کره نشان داده است که گالاکسی ای و گالاکسی اس سامسونگ دو مدل اسمارت فون در کره جنوبی هستند که کمترین میزان قطع تماس را دارند. کمیسیون این آزمایشات را بین ماههای اکتبر و دسامبر سال گذشته پس از دریافت مجموعه شکایات مطرح شده درباره تماسهای ناموفق اسمارت فونها انجام داده است.

کمیسیون از هر اپراتور یک یا دو اسمارت فون را انتخاب کرده و آزمایش را بر روی آنها انجام داده است.

جالب اینجاست که آی فون اپل جایگاه پائینی در این لیست دارد که از هر 100 تماس چهار عدد غیر موفق است .

منبع : http://www.samsunghub.com/2011/04/2...-recorded-highest-call-success-rate-in-korea/
 

senator215

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
9 فوریه 2011
نوشته‌ها
210
لایک‌ها
3
lgu-sgs2-1.jpg


سامسونگ رسما گالاکسی S II را در کره جنوبی روانه بازار کرد. سرعت, کیفیت نمایشگر و ضخامت سه رکن اصلی این مدل و به نوعی DNA گالاکسی اس مطرح شده است.

این مدل دارای 1.2 گیگاهرتز سی پی یو دو هسته ای, وای فای دو باند, بلوتوث 3.0, جی پی اس, نمایشگر سوپر آلمود پلاس 4.3 اینچی, دوربین 8 مگا پیکسل فول اچ دی با قابلیت ضبط و پخش, باتری 1650 mAh.

در همین حال سامسونگ اعلام کرده که این محصول قرار است پس از کره جنوبی در 120 کشور دنیا و از طریق 140 اپراتور ارائه شود.


منبع : http://www.samsunghub.com/2011/04/2...-in-south-korea-will-launch-in-120-countries/
 

senator215

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
9 فوریه 2011
نوشته‌ها
210
لایک‌ها
3
sgs2-korea.jpg


در مراسم رونمایی گالاکسی S II در کره جنوبی, جی کی شین از کمپانی سامسونگ اعلام کرد که سامسونگ پیش بینی می کند که بیش از 10 میلیون قطعه از این مدل در سال 2011 به فروش می رسد. این میزان فروش در حال حاضر دور از دسترس به نظر می رسد اما سامسونگ پیش از این به میزان مشابهی از فروش برای مدل گالاکسی اس دست یافته بود.

مدل اورژینال گالاکسی S از زمان معرفی در ماه ژوئن بیش از 14 میلیون قطعه فروخته است.
 

senator215

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
9 فوریه 2011
نوشته‌ها
210
لایک‌ها
3
galaxy-s2-retail.jpg


نمایندگی هلند سامسونگ پیش-ثبت نام خرید مدل گالاکسی S II را آغاز کرد. علاقمندان برای ثبت نام می توانند به این لینک مراجعه کنند و پس از خرید, یک کارت میکرو اس دی 8 گیگابایت را بطور رایگان دریافت کنند. آخرین تاریخ ثبت نام از طریق این سایت 31 می اعلام شده است و تا 15 ژوئن خرید خود را تائید کنند.

سامسونگ قرار است این محصول را اواسط ماه می به بازار عرضه کند.


منبع : http://www.samsunghub.com/2011/04/2...ation-of-galaxy-s-ii-will-release-in-mid-may/
 

sJaguar

کاربر فعال موبایل و فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
5 اکتبر 2007
نوشته‌ها
11,526
لایک‌ها
1,591
سن
36
محل سکونت
Old Persian Empire
دوست گلم تو همون تاپیک گالکسی 2 ادامه بدید دیگه
شما واسه هر خبر یه تاپیک میزنید!!
 

PointedHeads

Registered User
تاریخ عضویت
8 فوریه 2011
نوشته‌ها
126
لایک‌ها
0
سامسونگ از 20 جولای فروش Galaxy Tab 10.1 خود را در کشور کره، آغاز نمود. این تبلت تنها 8.6 میلیمتر ضخامت دارد که باریک‌ترین تبلت-موبایل موجود در بازار به شمار می‌رود.Galaxy Tab 10.1 با وزن 570 گرم (WiFi) و575 گرم (3G) سهولت در جابجایی را به کاربران هدیه می‌دهد.

سیستم‌عامل این محصول، آندروید 3.1 (Honeycomb) است که سرعت بیشتر در جابجایی بین برنامه‌ها، و رفتن بهHome Screen و برعکس را به همراه دارد.

نمایشگر لمسی این محصول دارای وضوح 1280x800 یا (WXGA) است که داشتن شفافیت تصویر و رنگ‌های زنده از ویژگی‌های آن می‌باشد. همچنین زاوبه دید زیادی را ارائه می‌نماید.

برخی ویژگی‌های این تبلت از این قرار است:

Samsung TouchWiz UX

این رابط گرافیکی دارای یک «لایو پنل» است تا کاربر صفحه‌ی خانگی (Home Screen) را مطابق نیز خود تغییر و مواردی چون تصاویر، سایت‌های مورد علاقه و فیدهای شبکه‌های اجتماعی را در آن قرار دهد.

TouchWiz UX دارای یک قسمت به‌نام «Mini Apps» نیز هست تا برنامه‌های پرکاربرد، مانند سازمان‌دهنده، تقویم و پخش کننده‌ی موسیقی را بتوان در آن جای داد و آنها را، هنگامی که برنامه‌های اصلی باز هستند، اجرا نمود.


DMB

با گیرنده‌ی Terrestrial DMB کاربران می‌توانند از برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی، که از این طریق پخش می‌شوند بهره ببرند. (این سیستم پخش برنامه مخصوص کشورهای خاصی چون کره است.)


Readers Hub و Social Hub

با ویژگی Readers Hub، که بسته به کشور دسترسی به نشریات مختلف را فراهم می‌سازد، می‌توان به خواندن روزنامه‌ها، مجلات و کتاب‌ها پرداخت.

Social Hub نیز امکان دسترسی یکجا به ایمیل‌ها، Contact ها، تقویم و شبکه‌های اجتماعی را به کاربر می‌دهد.


سرعت بالا، قدرت و عمر باتری زیاد

پشتیبانی گالکسی تب از WiFi 802.11 a/b/g/n زمان انتقال اطلاعات را کاهش می‌دهد. این محصول به پردازنده‌ی دو هسته‌ای Nvidia Tegra 1GHz مجهز است که قدرت قابل توجهی را در بازی و پخش چند رسانه‌ای از خود نشان می‌دهد. همچنین به لطف باتری 7000 میلی‌آمپرساعت خود، با یک شارژ تا 9 ساعت می‌تواند به پخش فیلم بپردازد.


پشتیبانی کامل از فلش

مرورگر تبلت فوق به طور پیش‌فرض از Adobe Flash Player پشتیبانی می‌نماید و سازگاری خوبی با این نرم‌افزار خواهد داشت.


Polaris Office

این برنامه یک مرورگر و وبرایشگر اسناد، برای فایل‌های گوناگون است.


دوربین‌های با کیفیت و صدای فراگیر

یک دوربین 3 مگاپیکسلی در پشت و دوربینی 2 مگاپیکسلی در جلوی گالکسی تب 10 اینچی قرار دارد که چت تصویری و فیلمبرداری HD را میسر می‌سازد.

دو اسپیکر آن نیز کیفیت صدای مطلوبی را ارائه خواهند نمود.
 

senator215

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
9 فوریه 2011
نوشته‌ها
210
لایک‌ها
3
سامسونگ امروز اعلام کرد که گوشی Galaxy S II این کمپانی (که با مدل GT-I9100 نیز شناخته می‌شود) به رکورد فروش بیش از 5 میلیون دستگاه در بازارهای جهانی، دست یافته است.

«گالکسی اس 2» شاخص ترین گوشی هوشمند سامسونگ به شمار می‌رود. بدنه‌ی باریک 8.5 میلیمتری، وزن سبک، پردازنده‌ی دو هسته‌ای و صفحه‌ی Super AMOLED Plus از ویژگی‌های اصلی این محصول است. این گوشی بر پایه‌ی سیستم‌عامل آندروید، که رو به رشد ترین سیستم‌عامل موبایل دنیا است، ساخته شده است و بازدهی زیادی را از خود نشان می‌دهد. این محصول با مجهز بودن به نوآوری‌های سامسونگ،‌ امکان دسترسی فوری به موسیقی، بازی، Ebook ها و شبکه‌های اجتماعی را میسر می‌سازد.

فروش 5 میلیونی Galaxy S II تنها در مدت 85 روز به دست آمده که نسبت به Galaxy S، به مقدار 40 روز کمتر زمان برده است. انتظار می‌رود که با آغاز عرضه این گوشی در چین، که به تازگی انجام پذیرفته، این میزان فروش شتاب بگیرد.

JK Shin، رئیس بخش ارتباطات موبایل سامسونگ، در اینباره گفت: «تنها در مدت چند ماه، گوشی Galaxy S II نمایانگر توانایی‌های سامسونگ، در صنعت گوشی‌های هوشمند شده است. از زمان عرضه‌ی این محصول به بازار در آوریل گذشته، «گالکسی اس 2» پیشرفت قابل توجهی داشته است.این بر پشتیبانی سرویس‌دهنده‌هایی که این محصول را به عنوان گوشی شاخص خود برگزیده اند، افزوده است. این کمپانی‌ها Galaxy S II را یک اسمارت فون با کیفیت و تعیین کننده در بازار دانسته اند.»
 

senator215

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
9 فوریه 2011
نوشته‌ها
210
لایک‌ها
3
گوشی پر طرفدار Galaxy S II قرار است به زودی در رنگ سفید نیز عرضه شود. اولین بار این خبر در یک سایت فروشنده‌ی محصولات موبایل مشاهده شد.

به تازگی دو تصویر دیگر نیز از نمونه‌ی سفید رنگ این گوشی دیده شده است، یکی از سایت Mobilefun و دیگری از Digitec. البته بین تصاویر منتشر شده اندکی تفاوت وجود دارد، مثلا در یکی از این عکس‌ها لوگوی سامسونگ در بالای گوشی موجود است، ولی در دیگری خبری از آن نیست. به همین دلیل ظاهر واقعی این گوشی دقیقا مشخص نشده است.

به هر حال قرار است «گالکسی اس 2» سفید رنگ در ماه آگوست عرضه شود.

گوشی Galaxy S II، یکی از پر فروش‌ترین گوشی‌های هوشمند حال حاضر دنیاست. این محصول توانسته در مدت سه ماه، به میزان فروش بیش از 5 میلیون عدد دست یابد و انتظار می‌رود فروش آن همچنان بالا باشد.


منبع:

http://sammyhub.com/2011/07/28/galaxy-s-ii-pictured-in-white
 

danzelha

Registered User
تاریخ عضویت
12 اکتبر 2011
نوشته‌ها
1,616
لایک‌ها
256
سامسونگ نسخه صورتی رنگ گوشی Galaxy S II را ویژه خانم ها روانه بازار تلفن همراه کرده است.

گوشی Galaxy S II ابتدا فقط در رنگ مشکی عرضه شد، پس از آن نسخه سفید رنگ این گوشی راهی بازار شد اما به تازگی نسخه صورتی رنگ این گوشی هوشمند ویژه خانم ها طراحی و عرضه شده است.

اقدام سامسونگ برای عرضه نسخه صورتی رنگ گوشی Galaxy S II برای جذب مشتریان بیشتر و افزایش فروش این گوشی بوده است.

download.php

سامسونگ از گوشی Galaxy S II توانست چهار میلیون دستگاه گوشی به فروش برساند که از این تعداد ۸۵۰ هزار دستگاه به رنگ سفید به فروش رسید.

نسخه صورتی رنگ این گوشی ابتدا در بازار کره جنوبی و همزمان با تعطیلات کریسمس و سپس سایر بازارها عرضه خواهد شد.



منبع :
کد:
http://www.it-world.ir/galaxy-s-ii-comes-to-marketing-to-women/
 

danzelha

Registered User
تاریخ عضویت
12 اکتبر 2011
نوشته‌ها
1,616
لایک‌ها
256
ساکنان ایالات متحده ، اروپا و استرالیا شاید جز خوش شانس ترین افراد باشند چرا که در کشور اونها فناوری LTE سریعتر از دیگر کشور ها ارائه شده است .

اما برای استفاده از این خدمات باید کمی صبر کنند ، چون گجت هایی که این تکنولوژی را پشتیبانی می کنند بسیار محدود می باشند .

اینجاست که شاید آرزو می کردند در ژاپن زندگی می کردند ، به خاطر اینکه اپراتور NTT DoCoMo ژاپن برای اولین بار در جهان قرار است گوشی Galaxy S II LTE را با قرارداد ۲ ساله و با قیمت نسبتا مناسب به شهروندان ژاپنی ارائه بدهد .

download.php

این گوشی سامسونگ که همان مشخصات سخت افزاری Galaxy S II را دارد به اضافه پشتیبانی از فناوری ارتباطی LTE با قیمت ۲۵۸ دلار و با قرار داد ۲ ساله با اپراتور NTT DoCoMo در ژاپن عرضه خواهد شد .

اگر درباره فناوری LTE اطلاعاتی ندارید باید بگم که همون نسل چهارم ارتباطی برای دستگاه های قابل حمل می باشد که می تواند اینترنت با سرعت ۷۲Mbps به شما ارائه بدهد .



منبع :
کد:
http://netwizard.ir/%D8%B9%D8%B1%D8%B6%D9%87-galaxy-s-ii-lte-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D9%8A-%D8%A7%D9%88%D9%84%D9%8A%D9%86-%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%D8%AF%D8%B1-%DA%98%D8%A7%D9%BE%D9%86/
 

danzelha

Registered User
تاریخ عضویت
12 اکتبر 2011
نوشته‌ها
1,616
لایک‌ها
256
سامسونگ رسما اعلام کرد که Galaxy Note LTE عرضه شده است . نسخه ی قلم فعال ۵٫۳ اینچی آندرویدی گوشی هوشمند اتصال ۴G بسته بندی شده و در ابتدا انتظار می رود در کره جنوبی به فروش برسد

، فروشگاه Verizon آمریکا امکان ندارد خارج از این قلمرو باشد هر چند صادر کننده هنوز در این مورد اضهار نظری نکرده که آیا گوشی در انجا ارائه خواهد شد .

download.php

در واقع توجه داشته باشید Galaxy Note در حال حاظر در هیچ جای آمریکا موجود نیست ، اما پشتیبانی از چهار باند UMTS/HSPA بدان معناست که مدل اروپایی که با شبکه ی AT&T کار می کند وجود دارد .

سامسونگ جعبه ابزار نرم افزار S-Pen SDK را منتشر کرده که اجازه می دهد توسعه دهندگان نرم افزار های آندروید از ورودی های قلم بر روی نت استفاده نمایند . انتظار می رود تلفن هوشمند Galaxy Note نیمه ی اول

سال ۲۰۱۲ آپدیت به ics (ساندویچ بستنی ) را دریافت نماید هر چند مشخص نیست که چگونه قلم API سامسونگ با وجود قلم بومی ساپورت آندروید ۴ کار کند.



منبع :
کد:
http://www.it-world.ir/samsung-galaxy-note-to-market-entry/
 

danzelha

Registered User
تاریخ عضویت
12 اکتبر 2011
نوشته‌ها
1,616
لایک‌ها
256
شرکت بزرگ سامسونگ الکترونیک امروز از نسخه جدید گوشی کهکشانی خودش رونمایی کرد .

این Galaxy S2 نسخه LTE با رنگ زیبای سفید و کیفیت HD عرضه شده است . با در دست گرفتن این گوشی سادگی و زیبایی آن کاملا جلوه گر می شود .

download.php

یکی از مقامات سامسونگ اعلام کرد : با انتشار Galaxy S2 LTE White ، مشتریان هم اکنون می توانند انتخاب دیگری به مجموعه انتخاب های خودش در سری کهکشانی اضافه کنند .

وی افزود : ما انتظار داریم این گوشی مورد توجه مشتریان خانم و جوان قرار گیرد .



منبع :
کد:
http://netwizard.ir/%D8%B9%D8%B1%D8%B6%D9%87-galaxy-s2-lte-hd-%D8%B3%D9%81%DB%8C%D8%AF/
 
بالا