برگزیده های پرشین تولز

hiholiday

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
18 ژانویه 2016
نوشته‌ها
51
لایک‌ها
0
سن
34
محل سکونت
تهران

کلیسای ST.BASIL در میدان اصلی شهر مسکو قرار گرفته است. این کلیسا یکی از نامدارترین جاذبه های گردشگری مسکو است به گونه ای که بازدید از آن برنامه ثابت تور روسیه است. در این مقاله شما را با معماری منحصر به فرد این کلیسا بیشتر آشنا می کنیم.

این جاذبه گردشگری مسکو به عنوان کلیسا معماری منحصر به فردی دارد که ترکیب رنگ های گوناگون در نمای بیرونی بر جذابیت آن افزوده است. بازدید از این کلیسای تاریخی اولویت تور روسیه به خصوص تور مسکوست. بد نیست قبل از سفر به روسیه درباره کلیسای ST.BASIL اطلاعاتی کسب کنید.

اسم کلیسای ST.BASIL مسکو از نام مردی پاک به نام BASIL گرفته شده که قبل از ساخت این بنا در این مکان به خاک سپرده شده است. اسم اصلی این بنا CATHERAL OF INTERCESSION است. دستور ساخت کلیسای ST.BASIL را IVAN به مناسبت نجات KAZAN روسیه از دست مغولان در سال 1552 داد.

معماری متفاوت این کلیسا علاقه مندان و منتقدان خود را دارد. هشت کلیسا در اطراف یک کلیسای مرکزی که نمادی از ستاره 8 سر می باشد. مفهوم اصلی کلیسای ST.BASIL در زیر بخش هایی که جدیدا به آن اضافه شده مدفون شده است. در زمان ساخت کلیسا، کل بنا سفید رنگ بوده تا با سنگ های سفید KREMLIN مطابقت داشته باشد و تمامی گنبدهای پیازی، طلایی رنگ بودند.

Russia-Moscow-Red-Square-St-Basils-Cathedral-interior.jpg

در قرن 17 برج زنگوله به بنا اضافه شده، گالری و پلکان با گنبد مسقف شد و گنبدهای کلاهی جایگزین گنبدهای پیشین شد.

کلیسای ST.BASIL اکنون موزه است. در طول بازسازی راه پله ای مارپیچ در میان یکی از دیوارها پیدا شد که امروزه گردشگران از این راه پله برای بازدید از کلیسای مرکزی ST.BASIL استفاده می کنند. در گالری باریک و مارپیچ این کلیسا مجموعه ای بی نظیر از نقاشی های زیبا به نمایش گذاشته شده است.

ساعات بازدید: 17:00 – 11:00 به استثنای سه شنبه ها که موزه بسته است.

این مقاله به صورت تخصصی در های هالیدی تهیه گردیده و هرگونه انتشار و کپی برداری بدون ذکر منبع پیگرد قانونی دارد.
منبع:مرجع گردشگری های هالیدی
 
بالا