برگزیده های پرشین تولز

متوقف شدن خط تولید گوشی های شیائومی می 5 !

19kala

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
6 فوریه 2017
نوشته‌ها
22
لایک‌ها
2
سن
32
محل سکونت
شیراز
متوقف شدن خط تولید گوشی های شیائومی می 5 !
1-MI5-1396.jpg


با افزایش عرضه شیائومی می 6 عرضه گوشی قدیمی تر آن یعنی شیائومی می 5 پایان می یابد.گوشی شیائومی می 5 در 24 فوریه سال گذشته عرضه شد؛ و در مقایسه با مدل امسال آن از محبوبیت بهتری برخوردار بوده است. بعد از فروش یک ساله این گوشی، بالاخره از لیست فروش وب سایت رسمی این شرکت خارج شد.

2-MI5-13966.png


اگر چه شما هنوز هم می توانید این گوشی را در بازار پیدا کنید و آن را خریداری کنید اما در واقع لینک خرید آن از وب سایت رسمی آن حذف شده است.

همان طور که می دانید این گوشی با آخرین تکنولوژی ساخته شده و قسمت پشت این گوشی به صورت منحنی تری دی طراحی شده است. از چیپست اسنپ دراگون 820 استفاده کرده و دارای رم 3 و 4 گیگابایتی و حافظه 32 و 64 گیگابایت است. یکی دیگر از مشخصات منحصر به فرد این گوشی داشتن دوربین 16 مگاپیکسلی ضد لرزش از چهار محور است. رابط کاربری آن MIUI 8 و از باتری 3000 میلی آمپری استفاده می کند.

اما خوشبختانه، می توان گفت به جزء وب سایت رسمی فروش شیائومی فروشندگان عمده دیگری وجود دارند که هنوز در حال فروش Xiaomi Mi 5 هستند.

حال سوال اینجاست که آیا شیائومی، می 5 پرچمدار را دوباره بازسازی خواهد کرد یا خیر؟ و اینکه ما نمی دانیم مدل بعد از این پرچمدار چه چیزی خواهد بود.
 
بالا