برگزیده های پرشین تولز

www.net-tours.net

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
19 فوریه 2017
نوشته‌ها
42
لایک‌ها
0
سن
25
امروزه وجود جاذبه های گردشگری برای بهبود اقتصاد و صنعت گردشگری هر كشور لازم است. كشورهایی مانند سنگاپور با وجود اینكه از نظر منابع طبیعی كشورهای فقیری هستند اما اقتصاد های پویایی دارند . اقتصاد این كشورها به صنعت گردشگری متكی است و این صنعت نیز به جاذبه های گردشگری موجود در آن كشور اتكا دارد . سنگاپور یكی از كشورهایی است كه سالانه میلیون ها نفر از آن بازدید می كنند . علت این رشد چشم گیر گردشگری در سنگاپور وجود جاذبه های گردشگری بسیاری است كه در سنگاپور وجود دارد. در این مقاله ما به یكی از بزرگترین جاذبه های سنگاپور یعنی مجتمع مارینا سندرز می پردازیم.

portada.jpg


مجتمع مارینا سندرز یكی از بزرگ ترین سازه های آسیاست به گونه ایی كه بر روی پل ارتباطی سه برج چهار و نیم جامبو جت A380 را می توان جا داد.

بر روی بام آن یك پارك به طول 340 متر و عرض 40 متر قرار گرفته است. این مجتمع از تعداد زیادی واحد مسكونی تشكیل شده است ، كه مالك هایی از سرتاسر دنیا دارند. سالیانه بیش از 10 میلیون گردشگر به سنگاپور می روند و از این 10 میلیون بیش از 2 میلیون نفر از این مجتمع بازدید می كنند و یا اینكه در آن ساكن هستند . جالب است بدانید كه جمعیت سنگاپور كمی بیشتر از 5 میلیون نفر است. بسیاری از تورهای كریسمس سنگاپور از هتل این مجموعه استفاده می كنند.

1157845246.jpg


بر روی پل ارتباطی كشتی مانند این سه برج یك هتل به نام پارك آسمان قرار گرفته است كه بیش از 2500 اتاق دارد و فروشگاه های زیادی نیز در كنار آن قرار گرفته است . در داخل این مجموعه چندین باشگاه ورزشی و استخر قرار گرفته شده است . این مجتمع در طول سال میزبان چندین فستیوال و جشنواره است همچنین دارای موزه و سالن تئاتر و سینما نیز می باشد . در كنار تور نوروزی سنگاپور خود می توانید از این مجموعه زیبا نیز لذت ببرید.

2424__870x_mbs_home1.jpg


امیدواریم كه شما نیز بازدید از مجتمع مارینا سندرز را در برنامه تور سنگاپور خود قرار دهید . برای آگاهی از جزئیات و قیمت تور های سنگاپور می توانید به وبسایت نت تور مراجعه كنید .
 
بالا