برگزیده های پرشین تولز

مجموعه 8 کتاب از سری داستان های بچه های بدشانس - لمونی اسنیکت ! : Lemony Snickets A..

Babak

محروم از فعالیت تجاری
محروم از فعالیت تجاری
تاریخ عضویت
6 ژانویه 2006
نوشته‌ها
1,051
لایک‌ها
32
مجموعه 8 کتاب از سری داستان های بچه های بدشانس - لمونی اسنیکت !: Lemony Snickets A Series of Unfortunate Events

ترجمه بخش ابتدایی فصل اول کتاب :

اگر به داستانهایی علاقه دارید که پایان خوشی دارند بهتر است کتاب دیگری را انتخاب کنید . این کتاب نه تنها پایان خوشی ندارد بلکه شروع خوبی هم ندارد و حوادث خوب بسیار کمی نیز در ان اتفاق می افتد. می دانید چرا؟ چون در زندگی بچه های خانواده بودلر ماجراهای خوش زیادی دیده نمی شود . ویولت ، کلاوس و سانی بودلر بچه های باهوشی بودند ، انها خلاق و مبتکر بودند و چهرهایشان دوست داشتنی بود ، اما خیلی بدشانس بودند و بیشتر اتفاقاتی که برایشان می افتاد پر از بدشانسی ، گرفتاری و نا امیدی بود. من متاسفم که این را به شما می گویم ولی خوب داستان به این شکل پیش می رود .
n47864.jpg
بدشانسی انها یک روز در ساحل براینی بیچ شروع شد . سه کودک بودلر با پدر و مادرشان در خانه بزرگ و مجللی در دل شهری کثیف و شلوغ زندگی می کردند و گاهی اوقات پدر و مادرشان به انها اجازه می دادند ، یک چرخ دستی زهوار در رفته را بر دارن و به تنهایی به ساحل بروند . انها تمام روز را بعنوان نوعی مرخصی در ساحل دریا می گذراندند و برای شام به خانه بر می گشتند . انروز صبح هوا گرفته و ابری بود اما بچه های بودلر را اذیت نمی کرد . وقتی که هوا گرم و افتابی بود براینی بیچ پر بود از جهانگردان و دیگر جای سوزن انداختن نبود . در روزهای ابری ، وقتی هوا گرفته بود ، ساحل در اختیار بودلرها بود و می توانستند هر کاری دلشان می خواست انجام دهند .

ویولت که از همه بزرگتر بود دوست داشت سنگهای ساحل را به طرف دریا پرت کند . او مثل بیشتر بچه های 14 ساله راست دست بود ، بنابراین وقتی که سنگها را با دست راست پرت میکرد ، انها نسبت به زمانی که از دست چپش استفاده میکرد مسافت بیشتری را روی اب گل الود طی می کردند . او هنگامی که سنگها را پرت می کرد ، به افق خیره می شد و به اختراعی که در سر داشت فکر می کرد . هر کس که ویولت را خوب می شناخت ، می توانست بگوید او سخت در فکر فرو رفته بود ، چون موهای بلندش را با روبانی بسته بود که جلو چشمانش را نگیرد . او مهارتی واقعی در اختراع و ساخت وسایل عجیب غریب داشت ، بنابراین ذهنش اغلب پر بود از تصاویر قرقره و اهرم و چرخ دنده و هیچوقت نمی خواست که حواسش با چیزی بی اهمیت مثل موهایش پرت بشود .


فرمت جدیدی از Microsoft به نام Microsoft reader : » LTF
کیفیت تصویر کتاب بسیار مناسب هست در کنار حجم کم اون
1.8 مگابایت
لینک مستقیم


دانلود:

کد:
http://babakkhan123.parsaspace.ir/Lemony%20Snicket-A%20Series%20Of%20Unfortunate%20Events%20www.farsilearning.com.rar

پسورد:
www.farsilearning.com

دانلود نرم افزار باز کردن کتاب با حجم 3 مگابایت:
http://rapidshare.com/files/62727705/MS_Reader.rar

منبع کتاب :
سایت www.farsilearning.com |+> آموزش های فارسی
 
بالا