برگزیده های پرشین تولز

مجوعه های تخصصی آموزش دف

daftraining

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
23 اکتبر 2009
نوشته‌ها
9
لایک‌ها
0
مشق عشق، تنها تولید کننده مجموعه های آموزش دف در قالب کتاب و نرم افزار آموزش دف می باشد. مشق عشق در زمینه تولید نرم افزار آموزش ریتم و آموزش دف مجموعه هایی متشکل از سی دی آموزش دف ، کتاب آموزش دف ،کلاس دف مجازی و ... ارائه می دهد که افراد علاقمند به یادگیری دف نوازی بتوانند تنها با در اختیار داشتن یک رایانه و یک ساز دف ، هنر نواختن دف را به شکلی اصولی و ساده در یک محیط نرم افزاری صمیمی و راحت بیاموزند.
مجموعه های مشق عشق هم برای آموزش اصول دف نوازی و نیز تکمیل مهارتهای فردی و ریتم سازی به کار هنرجو می آیند و هم توانایی او را در گروه نوازی دف به طرز چشم گیری ارتقاء می بخشند.ایقاع و مقام های دف نوازی در توجه مشق عشق قرار دارند.

سری مشق عشق ، از دو بخش کلی تشکیل شده است ، بخش آموزشی و بخش کمک آموزشی.بخش آموزشی می تواند نقش خود آموز دف را داشته باشد و جایگزین خوبی برای کلاس دف باشد و بخش کمک آموزشی آموزش دف نوازی را با کمک سی دی دف که بصورت نرم افزار آموزش تصویری دف می باشد را ایفا می کند.كلاس مجازی مشق عشق اين امكان را به هنرجو می دهد، كه خود را در يك كلاس دف واقعی تصور كند.


http://www.mashghe-eshgh.com/
 

mihanpayam

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
1 ژانویه 2010
نوشته‌ها
155
لایک‌ها
1
سلام .. موفق باشید ... یاد روزهائی افتادم که بعد از روزها تمرین میرفتیم روی سن ، من دف میزدم و میخوندم بقیه دوستان هم تمبک ( البته خودم رشته اصلیم تمبکه ) ...

هی جوونی
 
بالا