برگزیده های پرشین تولز

barfnet

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
10 فوریه 2016
نوشته‌ها
7
لایک‌ها
1
سن
28
محل سکونت
تهران
دوستان عزیزی که بخاطر عشق به اپل متعصب صحبت میکنن اینو حتما بخونن
منم آیفون دارم اما دوس دارم رو اصول حرف بزنم و تعصب بیخودو بیجهت نداشته باشم.

بر خلاف انتظار و تصور همه محبوبترین گوشی ها در آمریکا آیفون نیست!

اخبار تکنولوژی و فناوری نسبت به این موضوع مطلب جالبی را برای شما آماده کرده است که بخوانید.



خب، برخی‌ها عقیده دارند که اپل مدتی است کسل‌کننده شده است، اما گزارش جدید شاخص رضایت مشتریان آمریکایی نشان می‌دهد که محصولات اپل (در کل) همچنان محبوب‌ترین‌ هستند و در صدر جدول قرار دارند. این گزارش در اول ماه میلادی جاری منتشر شده است. در این گزارش البته فاصله اپل و سامسونگ بسیار کم است. جالب است که نسبت به سال گذشته میلادی، اپل یک درصد رضایت‌مندی بیشتری کسب کرده است، طوری که ۸۱ درصد مشتری‌ها از آن راضی‌اند. درصد رضایت از سامسونگ، بدون تغییر، در حد ۸۰ درصد ثابت مانده است.



و اگر کل محصولات را در نظر نگیریم و فقط بر محصولات تکی تمرکز کنیم، می‌بینیم که این گلکسی نوت ۵ ساموسنگ است که بیشترین رضایت‌مندی را در بین کاربرانش کسب کرده است و بعد از آن گوشی آی‌فون ۶ اس پلاس قرار دارد پس تا اینجا سامسونگ رقیب برتری نسبت به اپل دیده شده.



البته باز هم در اینجا می‌بینید که فاصله‌ها خیلی نزدیک هستند، طوری که برتری سامسونگ بر اپل در این قسمت جزئی است، اما همین آمار نشان می‌دهند که اپل آن برتری چشمگیر و قاطع را که برخی‌ تصور می‌کردند، داراست، ندارد و سامسونگ توانسته با پیشرفت چشمگیر خود از رقیب و برند محبوبی همچون اپل پیش بیفتد.

آیدی و لینک کانال فازکده : @fazkadeh
 
Last edited:

barfnet

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
10 فوریه 2016
نوشته‌ها
7
لایک‌ها
1
سن
28
محل سکونت
تهران
سامسونگ خیلی جدی داره رقات میکنه و اگه شرکت گوگل بتونه آندرویدی بدون نقص مثل سیستم عامل محصولات اپل درست کنه فاتحه شرکت اپل خونده میشه.
امیدوارم چنین اتفاقی برای اپل نیوفته و همینجوری رقابت بازاری خودشونو داشته باشن
 
بالا