برگزیده های پرشین تولز

z97

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
25 اکتبر 2018
نوشته‌ها
2
لایک‌ها
0
سن
34
محل سکونت
سایت تهران ایران
چادر مسافرتی حرفه ای : اگر به تازگی قصد سفر کرده اید و نیاز به وسیله ای دارید که در میانه راه به استرحت بپردازید، بهترین گزینه برای شما یک چادر مسافرتی می باشد. شما قبل از خرید باید به چند نکته توجه نمایید و معیار های خودتان را سبک، سنگین کنید و بعد به انتخاب محصول خود اقدام نمایید چراکه هر چادر مسافرتی یک استفاده خاص داشته و بسیار متفاوت است. در این مقاله سعی شده که قبل از هرچیز انواع چادر مسافرتی را توضیح داده و معیار های اصلی مشتریان را بسنجیم. البته قبل از هرچیز توجه داشته باشید که مقاومت در برابر آب یا باد به این معنی نیست که کاملا ضد آب یا ضد باد باشد بلکه تا درجه ای از این اتفاقات طبیعی را تحمل می کنند.


اگر به یک سفر خانوادگی یا پیک نیک ساده می روید و نیاز دارید که به سادگی چادر مسافرتی خود را برپا یا جمع آوری کنید بهترین گزینه پیش روی شما، چادر مسافرتی فنری است چراکه به راحتی باز و بسته می شوند. همچنین قیمت، مدل و اندازه های متفاوتی دارند که باعث شده جوابگو تمام خانواده ها باشد. چادر های فنری دارای چند نوع پارچه هستند اعم از اکسفورد، تفلون، سامسونگ، نقره و . . . که توضیح تمام آنها خود یک مقاله جداگانه را می طلبد. از معایب این مدل چادر مسافرتی نیز می توان به مقاومت کم در برابر بارش و باد اشاره کرد و همچنین حجیم بودن، همانطور که در اول این پاراگراف توضیح دادیم بیشتر مناسب یک تفریح و مسافرت خانوادگی ساده می باشد و انتظار کار حرفه را نمیتوان از آن داشت.


برای کسانی که به کمپینگ علاقه دارند یا به دل کوهستان و طبیعت می روند که البته نیاز به یک چادر حرفه ای دارند، مناسب ترین گزینه یک چادر عصایی می باشد. از مهم ترین ویژگی های آن می توان به مقاومت بالا در برابر باد، بسته به مدل مقاومت مطلوب در برابر بارش باران و کم حجم بودن که در نتیجه باعث راحتی حمل و نقل می شود اشاره کرد. چادر مسافرتی عصایی بدین شکل است که سازه از پارچه اصلی جدا می باشد و در زمان نصب شما باید عصا ها را از شیار هایی که تعبیه شده عبور دهید. این مسئله کمی زمان بر بوده به همین دلیل افرادی که به محصولی حرفه ای نیاز دارند بیشتر به سمت چادر مسافرتی عصایی روی می آورند، البته این محصول نیز مناسب خانواده و مسافرت می باشد ولی به همان دلیلی طولانی بودن نصب مصرف کنندگان کمتر به این مدل چادر روی می آورند.


به تازگی چادری به بازار عرضه شده است که مزیت های هر دو مدل عصایی و فنری را در خود جای داده است که به آن چادر مسافرتی اتومات می گویند. تلفیقی از چادر عصایی و فنری می باشد که به راحتی باز و بسته می شود و از طرف دیگر استحکام بالایی دارد. جنس پارچه ها نیز بسته به شرکت متفاوت می باشد ولی به طور کلی از کیفیت مطلوبی بر خوردار است، مدلی که در سایت ما به فروش میرسد دارای مقاومت خوبی در برابر بارش است و نم آن را میگیرد. البته برای کسانی بیشتر مناسب است که بودجه آن را داشته و با اتومبیل سفر می کنند چراکه حجیم بوده و کمی سنگین است.


چادر بازی کودک


امروز قصد داریم تا به شما یکی از بهترین وسایل بازی برای کودکان را پیشنهاد دهیم. کودکان ساعت ها می توانند درون این چادر های بازی سرگرم شده و به تفریح بپردازند، تمام این محصولات در محیط کاملا بهداشتی تهیه می شوند تا سلامت کودک شما تضمین شود. کاملا پرتابل بوده و به راحتی درون کیف مخصوصی که دارند قابل حمل می باشد. انواع مختلفی نیز دارند که محصولات نامبرده در این مقاله از تولید های برند اینتکس می باشد. در ادامه به معرفی این محصولات به شما می پردازیم.


چادر بازی کودکان طرح سرخپوست

یکی از جدید ترین محصولات اینتکس سایت، چادر بازی همانند خانه سرخپوست ها می باشد که بسیار زیبا و جادار است، به راحتی قابل حمل بوده و در هر کجا که فرزند شما مایل بود می توان به نصب آن پرداخت. رنگ جذاب و شادی دارد که هر کودکی را قطعا به خود جذب می کند. دارای یک درب اصلی و یک پنجره گرد می باشد تا کاملا حس خانه سرخپوستی را به کودک شما القاء کند. ساخته شرکت اینتکس می باشد.

جنس و سازه

سازه این چادر بازی از فایبر گلاس می باشد که دوام بیشتری نسبت به باقی چادر های بازی هم رده خود دارد. پارچه به کار رفته نیز از برزنت شمعی می باشد که در مقابل بارش باران و پارگی مقاومت بیشتری داشته و به صورت کلی کییت ساخت خود چادر بازی را افزایش می دهد.


چادر بازی بادی

این چادر بازی سازه هایی تو خالی دارد که با باد پر می شود، به همین دلیل ایمنی کودک شما تضمین می شود و خطری او را تهدید نخواهد کرد. از مواد درجه یک و مرغوب تهیه شده است در فضایی کاملا بهداشتی تا به پوست کودک شما آسیبی وارد نشود. کف آن خالی می باشد تا زیره ای مناسب را انتخاب و استفاده کنید. به راحتی قابل حمل می باشند تا کودک شما در هرجایی به تفریح خود بپردازد. بر روی محصول نیز طرح کارتونی زیبایی وجود دارد تا هر سلیقه ای را به خود جذب کند.

جنس و سازه

همانطور که گفته شد سازه های این چادر بازی از باد پر می شوند تا خطری کودک را تهدید نکند، جنس بدنه چادر بازی بادی از پلاستیک فشرده یا به اختصار pvcمی باشد که مقاومت مطلوبی در برابر پارگی و پنچری دارد.


استخر بادی


با شروع فصل گرم و تابستان اکثر مردم به دنبال یک سرگرمی و تفریح سالم برای کودکان خود هستند. بهترین گزینه که هم ارازن باشد و هم بتوان هر کجا که نیاز بود آن را برپا داشت، استخر های بادی هستند که امروزه بسیار فراگیر شده اند. البته استخر های بادی چند کاره می باشند و برای سنین مختلف طراحی شده اند، برای مثال استخر های بادی ای وجود دارد که مخصوص خانواده ها و بزرگسالان طراحی شده و بزرگ می باشند، از طرفی استخر های بادی کوچکی نیز وجود دارند که برای کودکان بوده و شما می توان از آب یا توپ برای پر کردن آن استفاده نمایید. جنس اکثر این محصولات از پلاستیک فشرده یا به اختصار pvc می باشد که مقاومت مطلوبی در برابر پارگی و پنچری داشته و از طرف دیگر به دوام محصول کمک بسیار زیادی می کند. البته شما باید توجه داشته باشید وسایل بادی نیز نیاز به مراقبت و تعمیر داشته و از طرف دیگر تاریخ انقضاء دارند یعنی شما تا ابد نمی توانید از یک استخر بادی استفاده کنید. شرکت های اینتکس و بست وی پرچم دار های تولدی وسایل بادی هستند که در بین آنها استخر های بادی نیز وجود دارند، این استخر ها در محیطی کاملا بهداشتی تهیه شده تا سلامت شما تضمین شود، مواد درجه یک بکار رفته تا کیفیت آن بالا رفته و مدت بیشتری برای شما کار کند. از مهم ترین ویژگی های استخر بادی می توان به سبک، کم حجم و راحتی نصب اشاره کرد که شما مضرف کننده عزیز بتوانید در هرکجا مانند خانه یا ویلا از این محصول استفاده نمایید. استخر های بادی که در سایت ما به فروش می رسد دارای خدمات پس از فروش است تا حتی در صورت خرابی برای شما تعمیر و رفع مشکل شود. در اکثر مدل ها سعی شده از رنگ و طرح هایی جذاب استفاده شود تا هر سلیقه ای را به خود جذب کند و سخت پسندان نیز در هنگام خرید دست بازی برای انتخاب خواهند داشت. گنجایش و ظرفیت آب بسته به مدل متفاوت بوده و تا 1000 لیتر نیز میرسد. در برخی مدل که برای بزرگسالان طراحی شده دارای صندلی و پشتی می باشد، همچنین محفظه ای برای قرار دادن بطری آب یا لیوان همراه آن وجود دارد. تمام محصولات بادی و البته استخر های بادی که در سایت ما به فروش می رسد دارای خدمات پس از فروش می باشد تا در صورت خرابی یک ناحیه محصول شما، کل آن را دور نیاندازید و برای تعمیر به ما مراجعه نمایید. شما برای باد کردن استخر های خود نیز حداقل نیاز به یک پمپ باد متوسط دارید، که این کالا نیز در سایت ما موجود می باشد و با کمترین قیمت می توانید آن را خریداری نمایید که البته دارای 18 ماه گارانتی تنها نمایندگی اینتکس در ایران می باشد.





دقت کنید: جهت خرید استخر بادی کودک و بزرگسال تنها از وب سایت هایی خرید خود را بصورت اینترنتی یا تلفنی حتی حضوری انجام دهید که با قیمت نمایندگی های اینتکس فعالیت مینمایند و از پرداخت مبالغی جهت استخر اینتکس اصلی، استخر intex با گارانتی تعویض و استخر اورجینال یا اینتکس امریکا جهت دریافت بیشتر مبلغ خودداری نمایید، استخر های بادی اینتکس و بست وی تماما تحت لیسانس امریکا بوده و دارای استاندارد های اروپایی و امریکایی میباشند، کارخانه این کمپانی ها تماما در کشور پهناور چین بوده و شرکت های اصلی آن در امریکا میباشند، تمامی استخر های کودک و بزرگسال اینتکس دارای بارکد ها و کدهای مخصوص هستند و با نرم افزار موبایل اسکنر قابل پیگیری هستند.

شرکت بزرگ اینتکس سنتر با عنوان نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران افتخار دارد فعالیت چندین ساله خود را در امر واردات، خرید و فروش انواع استخر بادی جهت استفاده تمامی سنین از نوزاد تا بزرگسال برای منزل، ویلا و حیاط و پشت بام بصورت تخصصی با خدمات پس از فروش و تعمیر انواع استخر بادی با لوازم مخصوص (چسب تعمیرات اینتکس) انجام دهد. استخر بادی بزرگسالان و کودک از لحاظ تقسیم بندی ظاهری به چند دسته تقسیم میشوند: استخر بادي دایره ای یا گِرد، استخر بادی بیضی، استخر بادی مربع و استخر بادی مستطیل که اکثرا در سایز های کوچک و بزرگ جهت استفاده خانواده و بازی کودک تولید میشوند، از این استخر ها میتوان به دو شکل استخر آب و استخر توپ استفاده کرد، از استخر بادی استفاده هایی دیگری جهت آب درمانی و آفتاب گرفتن نیز میشود، همچنین از این استخر ها در بسیاری مهد کودک ها جهت استفاده کودکان و نو پاها استفاده شده و پیشنهاد بسیاری از مراکز درمانی به بیماران خود میباشند. از دیگر مزایای استخر بادی میتوان به قیمت پایین و ارزان آن اشاره کرد و خرید این استخر ها بسیار مقرون بصرفه تر از ساخت یک استخر در منزل یا ویلا میباشد.

توجه: قیمت تمام استخر های بادی بروز بوده و شامل تست خرابی و خدمات تعمیرات پس از فروش میباشند.

مقایسه کاناپه بادی دو نفره بست وی و اینتکس


امروزه برای راحتی بیشتر، ابزار و وسایل را چند کاره می سازند تا بتواند کمبود ها را جبران کند. شرکت اینتکس و بست وی در حوضه وسایل بادی فعالیت می کنند و نو آوری هایی داشته اند همانند کاناپه های بادی چند کاره و تخت خوابشو که بسیار زیبا و جذاب هستند. در این مقاله سعی داریم تا دو عدد از بهترین کاناپه های بادی اینتکس و بست وی را برای شما مقایسه کرده و از ویژگی و همچنین معایب آن برای شما بگوییم، با ما همراه باشید.

در ابتدا باید گفت که هر دو برای 2 نفر طراحی شده و قابلیت تخت شو دارند، چند تکه هستند و می توان برای راحتی و جای بیشتر قسمت هایی را خالی از باد کرد، هر دو کاناپه بادی از روکش جیر بهره می برند، جنس زیره آنها از پلاستیک فشرده می باشد و برچسب تعمیرات دارند ولی مهم ترین مسئله تفاوت های آنان است. مبل بادی .

در ابتدا عرض و طول کاناپه تخت خواب شو اینتکس از مدل بست وی بیشتر می باشد ( حدود 50 سانت در طول و 40 سانت در عرض ) پس گنجایش نفرات آن می تواند بیشتر باشد، در ارتفاع نیز 10 سانت بلند تر از بست وی می باشد. در وزن بسته بندی اینتکس از کاناپه بست وی بیشتر می باشد که خود این یک ضعف است ( 1 کیلوگرم سنگین تر می باشد ) ولی از طرفی تحمل وزن مدل بست وی نیز 100 کیلوگرم بیشتر می باشد که ( 295 کیلوگرم بست وی و 200 کیلوگرم اینتکس ) باعث شده در این گزینه کاناپه بادی تخت خوابشو بست وی یک گزینه ایده آل باشد. جنس دور کاناپه اینتکس از جیر می باشد که باعث شده استحکام و لطافت محصول بیشتر شود ولی متاسفانه در بست وی از پلاستیک فشده استفاده شده است و این یکی دیگر از عیب های آن می باشد. یکی از معایب بزرگ مدل اینتکس نداشتن پمپ باد به همراه خود است که باعث شده مشتری به خرج اضافی بیوفتد ولی کاناپه بست وی به همراه خود یک پمپ برقی دارد و در حدود 5 دقیقه می تواند کل محصول را پر از باد یا خالی از باد کند. ( پمپ باد این محصول دارای 18 ماه گارانتی نمایندگی اینتکس در ایران می باشد ) ضعف دیگر کاناپه بادی اینتکس نداشتن کیف حمل و نقل بوده که جا بجایی آن را مشکل کرده است. ساختار داخلی کاناپه تختشو اینتکس به صورت سادی موازی می باشد ولی کاناپه بادی بست وی از نوع خوشخواب کامفورت می باشد که راحتی آن نیز بیشتر است.


به صورت کلی، کیفیت ساخت و مدل طراحی اینتکس بیشتر باب میل مردم می باشد و تک رنگ است ولی بست وی بیشتر مورد توجه جوانان قرار میگیرد و دارای رنگ های بسیار شاد می باشد. در هر صورت قبل از خرید از کارشناسان فروش درباره محصولات سوال های خود را بپرسید تا دچار مشکل نشوید.







استخر بادی

استخر بادی کودک و بزرگ سال

ردم به دنبال یک سرگرمی و تفریح سالم برای کودکان خود هستند. بهترین گزینه که هم ارازن باشد و هم بتوان هر کجا که نیاز بود آن را برپا داشت، استخر های بادی هستند که امروزه بسیار فراگیر شده اند. البته استخر های بادی چند کاره می باشند و برای سنین مختلف طراحی شده اند، برای مثال استخر های بادی ای وجود دارد که مخصوص خانواده ها و بزرگسالان طراحی شده و بزرگ می باشند، از طرفی استخر های بادی کوچکی نیز وجود دارند که برای کودکان بوده و شما می توان از آب یا توپ برای پر کردن آن استفاده نمایید.

قیمت و کیفیت استخر های بادی

جنس اکثر این محصولات از پلاستیک فشرده یا به اختصار pvc می باشد که مقاومت مطلوبی در برابر پارگی و پنچری داشته و از طرف دیگر به دوام محصول کمک بسیار زیادی می کند. البته شما باید توجه داشته باشید وسایل بادی نیز نیاز به مراقبت و تعمیر داشته و از طرف دیگر تاریخ انقضاء دارند یعنی شما تا ابد نمی توانید از یک استخر بادی استفاده کنید. شرکت های اینتکس و بست وی پرچم دار های تولدی وسایل بادی هستند که در بین آنها استخر های بادی نیز وجود دارند، این استخر ها در محیطی کاملا بهداشتی تهیه شده تا سلامت شما تضمین شود، مواد درجه یک بکار رفته تا کیفیت آن بالا رفته و مدت بیشتری برای شما کار کند. از مهم ترین ویژگی های استخر بادی می توان به سبک، کم حجم و راحتی نصب اشاره کرد که شما مصرف کننده عزیز بتوانید در هرکجا مانند خانه یا ویلا از این محصول استفاده نمایید.

تعمیر استخر و خدمات پس از فروش استخر

استخر های بادی که در سایت ما به فروش می رسد دارای خدمات پس از فروش است تا حتی در صورت خرابی برای شما تعمیر و رفع مشکل شود. در اکثر مدل ها سعی شده از رنگ و طرح هایی جذاب استفاده شود تا هر سلیقه ای را به خود جذب کند و سخت پسندان نیز در هنگام خرید دست بازی برای انتخاب خواهند داشت. گنجایش و ظرفیت آب بسته به مدل متفاوت بوده و تا 1000 لیتر نیز میرسد. در برخی مدل که برای بزرگسالان طراحی شده دارای صندلی و پشتی می باشد، همچنین محفظه ای برای قرار دادن بطری آب یا لیوان همراه آن وجود دارد. تمام محصولات بادی و البته استخر های بادی که در سایت ما به فروش می رسد دارای خدمات پس از فروش می باشد تا در صورت خرابی یک ناحیه محصول شما، کل آن را دور نیاندازید و برای تعمیر به ما مراجعه نمایید. شما برای باد کردن استخر های خود نیز حداقل نیاز به یک پمپ باد متوسط دارید، که این کالا نیز در سایت ما موجود می باشد و با کمترین قیمت می توانید آن را خریداری نمایید که البته دارای 18 ماه گارانتی تنها نمایندگی اینتکس در ایران می باشد.


توجه: قیمت اسباب بازی ها بروز بوده و شامل تست خرابی تعمیر و خدمات پس از فروش تعمیرات میباشند.
 
بالا