exchanging

محصولات شرکت داده های طلایی رو نخرین

شروع موضوع توسط vatel_v ‏17 آگوست 2007 در انجمن گفتگوی آزاد

  1. vatel_v

    vatel_v کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏16 آگوست 2007
    نوشته ها:
    0
    تشکر شده:
    0
    1 ماه پیش،از شرکت داده های طلایی،یک پک آموزش php خریدم.
    داخل بسته،یه cd بود،که روش با ماژیک نوشته بودن "قفل php" و یه کاغذ هم همراهش بود،که روش نوشته بود اگه محتویات cd نشون داده نشد،یعنی روی سیستم شما کار نمیکنه و با شماره ای که دادیم،تماس بگیرین!
    من چند روز با این شماره تماس گرفتم،ولی یا در دسترس نبود،یا جواب نمیدادن.
    شماره ی دیگه ای هم از این شرکت نبود.
    با نمایندگی هایی که روی بسته ،تلفنشون بود هم تماس گرفتم.
    ولی از اونجایی که سیستم این شرکت ها اینجوریه که اگه بگی می خوام فلان چیز رو ازتون بخرم،کلی زبون می ریزن،ولی اگه بگی محصولشون مشکل داره،هرکاری می کنن که از شکایتت پشیمون بشی،
    من هم وقتی تماس گرفتم،باز هم بعد از چند بار تماس و گفتن اینکه فلان موقع زنگ بزن،یه آقایی گوشی رو برداشت و در نهایت ادب!! بعد از اینکه کلی صحبتهای جالب کردن! گفت که به ما مربوط نمیشه و باید با شرکتشون تماس بگیری.
    ما هم(در حالی که نمایندگی شرکت رو داشتن!) شماره شرکت رو نداریم!
    آخرش هم من از روی اینترنت شمارشون رو پیدا کردم.
    ولی بعد که تماس گرفتم،گفتن شما نباید هر موقعی با اون شماره (همون شماره ای که رو کاغذ قفل cd بود،تماس بگیرین).از 7 شب به بعد تماس بگیرین.
    بعد از اینکه گفتم من عجله دارم، گفتن که الان نمی تونیم مشکلتون رو حل کنیم.همون شب زنگ بزنین.
    بعد از اون من حدود 2 هفته،7 تا 9 شب تماس می گرفتم.ولی این دفعه به جای اینکه جواب ندن،می گفت در شبکه موجود نیست!
    تا امروز که بعد از کلی تماس،بلاخره جواب دادن!
    گفتن آدرس بدم،تا cd قفل رو برام بفرستن.(من ساکن تهرانم،و شرکت داده طلایی،تو اهوازه!) و بعد هم فرمودن "ما شنبه می فرستیم،معلوم هم نیست کی برسه!"
    بهشون گفتم یه جایی تو تهران بگین،من خودم برم بگیرم،گفتن نداریم!!!
    در جواب اعتراض من به اینکه ضمن اینکه می دونن cd های قفلشون مشکل داره،چرا باز به همین شکل نرم افزارهاشون رو می فروشن،اول گفتن از کجا بدونیم؟
    بعد هم که به متن نوشته داخل cd اشاره کردم،گفتن بده ما به فکرتون بودیم،این رو نوشتیم که شما سر درگم نشین؟!!
    حالا هم با هزینه خودمون براتون cd قفل رو دوباره می فرستیم!
    بعد هم که گفتم حداقل همون بار اول که زنگ زدم،جای اینکه بگین مسئولش نیست،آدرس می گرفتین و می فرستادین،گفتن "تو اصلا زنگ نزدی! من از ساعت 6 عصر هر روز اینجام و تا حالا یه بار هم زنگ نزدی!"و البته بعدش هم ظاهرا جهت خالی نبودن عریضه چند بار گفتن دروغگو!!
    آخرش هم (بعد از اینکه پسرخاله شدن!) فرمودن "حالا یا آدرست رو بده یا من قطع کنم!"


    متاسفانه این شرکت ها،هیچ پشتیبانی از محصولاتشون نمی کنن.و همین که یک بار محصولشون رو بخرین،براشون کافیه.حتی اگه مطمئن باشن دیگه سمت شرکتشون نمی رین.
    همون یکبار خرید،سودش براشون کافیه!
    برای همین هم دیگه به فکر پشتیبانی از محصولاتشون نیستن و فکر می کنن هرجور بخوان می تونن با مخاطبشون حرف بزنن.
    در صورتیکه اگه همه از کیفیت و پشتیبانی محصولاتشون خبر داشته باشن،قطعا کسی نمی خره و اونا هم مجبور میشن اگه می خوان محصولاتشون فروش بره،یه فکری به حال پشتیبانی و برخورد و کیفیت محصولشون بکنن.
     
  2. Simpson

    Simpson کاربر فعال نرم افزار کاربر فعال

    تاریخ عضویت:
    ‏19 ژانویه 2007
    نوشته ها:
    1,056
    تشکر شده:
    4
    همه این شرکت ها همینطورن. منم از پرند خریدم و هیچ کدومش درست حسابی کار نمیده. بعد هم که بهشون گفتم با چه وضعی جوابما دادن.

    منم توصیه میکنم مجموعه نرم افزاری پرند را نخرید.
    اسم محصولش هم King هست.
     
  3. vatel_v

    vatel_v کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏16 آگوست 2007
    نوشته ها:
    0
    تشکر شده:
    0

    دقیقا همینطوره!
    تا وقتی هم که درباره این شرکت ها و نحوه غلط کارشون اطلاع رسانی نشه،با خیال راحت سر مردم کلاه میذارن!
    بعد هم کلی به ریش ملت می خندن!