برگزیده های پرشین تولز

مخفی کردن استفاده از وردپرس با Hide My WP

modirantarah

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
22 آگوست 2014
نوشته‌ها
47
لایک‌ها
11
محل سکونت
تهران
hide_my_wp_banner.jpg

وب سایت های وردپرسی به حملات SQL Injection , Brute-force و ورود غیر مجاز بسیار حساس است.

افزونه های امنیت مانند WordFence و iThemes Security می توانند وب سایت شما را به وسیله رسیدگی به مسائل امنیتی مانند تغییر حساب کاربری مدیر از طریق ادمین (admin) امن تر و بهبود امنیت دهند.
با توجه به پلاگین های امنیتی بیشمار من امروز افزونه Hide My WP را معرفی می کنم .
همانطور که می دانید بیشتر روبات ها و هکر ها در پی پیدا کردن فایل ها و صفحات مهم وردپرس هستند. یک روباتی که با هدف وب سایت وردپرس طراحی شده است , می خواهد به فایل ها وب سایت وردپرسی حمله کند , و آن ها را انتقال دهند.
افزونه Hide My WP با استفاده از این حقیقت که نرم افزار ها تنها در صورتی وب سایت شما را هدف قرار می دهند که ساختار وب سایت شما را بدانند, امنیت را ایجاد می کند. این کار به وسیله از بین بردن شواهدی صورت می گیرد که نشان دهنده وردپرس بودن وب سایت شما است. این باعث می شود نفوذ هکر ها به وب سایت شما بسیار دشوار گردد.
بیایید نگاهی دقیق تر به اینکه افزونه Hide My WP چگونه می تواند وب سایت شما را از حملات مخرب محفوظ نگه دارد بیندازیم.
تنظیمات Start
مانند تمام افزونه های خوب وردپرس که گزینه های زیادی برای پیکربندی دارند, Hide My WP نیز دارای قابلیت وارد و صادر کردن است. همچنین به توسعه دهندگان دیباگ ها یا اشکال زدایی ها را گزارش می دهد.

Hide My WP قابلیت وارد کردن؛ طرح های تنظیم از پیش تعیین شده را دارد. شما می توانید حالت های Medium Privacy – More Compatibility (حفظ حریم خصوصی متوسط-سازگارتر) , Medium Privacy-Quick (حفظ حریم خصوصی متوسط-سریع) و High Privacy – Less Compatibility (حفظ حریم خصوصی بالا-سازگاری کمتر) انتخاب کنید. انتخاب یکی از این طرح های تنظیم , اطلاعاتی را به جعبه واردات اضافه خواهد کرد , و روش راه اندازی این افزونه را تغییر خواهد داد. این یک ویژگی خارق العاده است که شما می توانید زمان زیادی را که برای راه اندازی این افزونه نیاز بود را ذخیره کنید.


تنظیمات Start افزونه Hide My WP

تنظیمات General
طرح های تنظیم از پیش تعیین شده مفید هستند , چون شما تنها 5 تا 15 دقیقه نیاز دارید تا از طریق دو صفحه تنظیمات برگه ها و پیکربندی Hide My WP , تنظیمات را کامل کنید.

تعدادی از تنطیمات در بالای صفحه تنظیمات General در دسترس هستند , که شامل یک گزینه ی استفاده از برگه خطای 404 و مخفی کردن برگه ورود وردپرس (wp-login.php) شما و استفاده از URL یکتا می باشد. منطقه مدیریت شما نیز می تواند برای گروه کاربرانی که نامشخص اند و به آنها اعتمادی ندارید ,مخفی شود.


پیکربندی تنظیمات افزونه Hide My WP

افزونه Hide My WP به شما اجازه می دهد بسیاری از چیز هایی که نرم افزار نتوانند طراحی وب سایت شما با وردپرس را شناسایی کنند مخفی کنید. برای مثال , شما می توانید اطلاعات وردپرس که به فید ها و خوراک های شما اضافه شده اند , نسخه وردپرس مورد استفاده , فولدر های مهمی مانند wp-includes و wp-content را مخفی کنید.


مخفی کردن پوشه های wp-content و wp-includes

این افزونه همچنین ویژگی های اضافه مانند Minification و گزینه ای برای جایگزینی کلمات و URL ها از خروجی فایل HTML دارد.


تنظیمات minification در افزونه مخفی کردن استفاده از وردپرس

تنظیمات Permalinks & Url
در برگه تنظیمات Permalinks & Url شما فایل ها , فولدر ها و صفحاتی که مخفی هستند را بهینه سازی می کنید. شما می توانید فولدر افزونه ها ,stylesheet , فولدر wp-includes و فولدر آپلود را تغییر نام دهید.

wp_comments_post.php را نیز می توانید تغییر نام دهید. هرزنامه مداوم و دیدگاه های اسپم را نیز می توان متوقف کرد.


تنظیمات Permalinks & Url در افزونه Hide My WP

URL های شما برای نویسنده ها و برگه های خورا ک نیز می توانند اصلاح شوند. همچنین شما می توانید آنها را از نگاه عموم غیرفعال کنید.


تنظیمات تغییر آدرس URL ها با افزونه Hide My WP

برخی از تغییرات نیز می توانند بر نوشته ها , برگه ها , دسته ها و برچسب ها عملی شوند. این کمک می کند که برای نرم افزار تشخیص وردپرس بودن طراحی سایت شما بسیار دشوار شود.


مخفی کردن ساختار برگه ها و نوشته ها در وردپرس

جستجو در وب سایت شما نیز می تواند تغییر پیدا کند و یا غیر فعال شود. گزینه دیگر , توانایی غیر فعال کردن انواع نوشته های سفارشی و بایگانی است.


تغییر ساختار جستجو در وب سایت با Hide My WP

بدانید که غیر فعال کرد بسیاری از ویژگی ها ممکن است به کاربران آسیب برساند. برای مثال , برداشتن دسته بندی بایگانی به این معنا است که بازدیدکنندگان نمی توانند از طریق نوشته ها , دسته خاصی را جستجو کنند. البته , اگر شما جستجو وب سایت را غیر فعال کنید می توانید Google search را جایگزین پیش فرض جستجوی وب سایت وردپرسی خود کنید.

در پایان
افزونه Hide My WP اجازه می دهد شما ساختار عمومی و مهم فایل ها , برگه ها , فایل های قالب و فایل های افزونه ها را تغییر دهید.

افزونه امنیت وردپرس Hide My WP را می توانید از CodeCanyon به مبلغ 22 دلار تهیه کنید . آخرین تاریخ به روزرسانی افزونه07/02/2014 بوده است که نسخه 3 افزونه می باشد.
 
Last edited:

AmirST

Registered User
تاریخ عضویت
10 آپریل 2014
نوشته‌ها
1,379
لایک‌ها
862
محل سکونت
تهران
استفاده از این افزونه ها از یه طرف خوبه باعث میشه امنیت بالا بره از یه طرف بده چون بعضی اوقات خود این افزونه ها امنیت رو به خطر میندازن...
 

MihanV

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
29 جولای 2010
نوشته‌ها
11,823
لایک‌ها
30,241
محل سکونت
کرج
دوست عزيز قوانين رو مطالعه كنيد
بايد مطلب رو كامل درج كنيد , در غير اين صورت تاپيك حذف ميشه
 
بالا