برگزیده های پرشین تولز

مد ایکس سیستم مدیریت محتوا مبتنی بر آژاکس

Aliaqua

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
26 ژانویه 2007
نوشته‌ها
5
لایک‌ها
0
با سلام خدمت تمام دوستان

مدایکس را میتوان اولین سیستم مدیریت محتوای مبتنی بر تکنیک ای جکس یا آژاکس نامید که ما در اینجا با کمک شما و سایر دوستان سعی در ترجمان و ارائه ی آن به فارسی زبانان داریم... همکنون تمامی فعالیتها ی انجام شده همگی از طریق فوروم(انجمن) مادایکس قابل دسترسی است و به مرور زمان سعی بر ایجاد پایگاهی مستقل که ارائه کننده تمامی نیازهای کاربران فارسی زبان مدایکس باشد داریم.
امیدواریم كه این سیستم مدیریت محتوا را شروعی برای راه اندازی بسیاری از تجارت های كوچك ، سایت سازمان یا سایت شخصی بیابید.
توسط مادایکس تنها قالب و محتوا را تغییر داده و پس از آن شما قادر خواهید بود تا وب سایت کاملا سفارشی و متناسب کاربرد خود داشته باشید.
این سیستم مدیریت محتوا که از تکنولوژی نوین ای جکس یا آژاکس استفاده می کند بسیار ساده است و به شما این امکان را می دهد تا در محیطی کاربر پسند کنترلی کامل بر روی وب سایت خود داشته باشید... بخش مدیریت تمام آژاکس این سیستم با گزینه های متنوع خود برای ایجاد وب سایت دلخواه شما آماده شده است امیدواریم که از سادگی و قدرت مدایکس لذت ببرید.

برای اطلاعات بیشتر می توانید به آدرسهای زیر بروید.

سایت اصلی : www.modxcms.com

سایت پشتیبانی فارسی : www.modxcms.ir

دمو : http://opensourcecms.com/index.php?option=content&task=view&id=2101&Itemid=159

همچنین هرگونه سوال برای شما در رابطه به این سیستم بوجود آمد در همین قسمت بگزارید تا به آنها در اولین فرصت جواب داده شود.
 

mo3n

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
16 ژوئن 2005
نوشته‌ها
1
لایک‌ها
0
سن
41
محل سکونت
bangalore
ممنون علیرضا
توی پرشین تولز هم میشه یک فوروم پشتیبانی ایجاد کرد با همکاری سایر دوستان.
مدایکس رو هنوز همه نشناختن... نه تو ایران و نه جای دیگه
ورژن یک مدایکس که بیاد همه رو جا میگذاره
موفق باشید
 

nima_chapter85

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
18 نوامبر 2005
نوشته‌ها
2
لایک‌ها
0
من یه سایت فروشگاهی بر مبنای همین اسکریپت دارم که یکی برام طراحی و نصب کرده ولی الان متاسفانه پشتیبانی نمیکنه می خواستم پرداخت آنلاین زرین پال و یا پی لاین رو اضافه کنم براش کسی هست کمکم کنه ؟
 
بالا