برگزیده های پرشین تولز

مراحل انجام عمل زیبایی بینی

jahansite95

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
18 سپتامبر 2016
نوشته‌ها
79
لایک‌ها
5
ایجاد ارتباط مناسب بین شما و پزشک یک عامل اساسی و تاثیرگذار در انجام عمل زیبایی بینی طبیعی به صورت موفقیت آمیز است. در مشاوره اولیه، جراح از شما می*خواهد ظاهر مورد نظر خود پس از انجام عمل جراحی بینی را به وی نشان دهید. همچنین جراح ساختار بینی و صورت شما را ارزیابی می کند و اقداماتی را قبل از عمل جراحی بینی انجام می*دهد و به شما درباره احتمالات ممکن در نتیجه عمل جراحی اطلاعات لازم را ارائه می*کند. متخصص همچنین به شما درباره عامل*هایی توضیح می*دهد که می تواند بر روش درمانی و نتایج حاصل از آن تاثیر گذارد. این عوامل شامل ساختار استخوان*ها و غضروف های بینی، ظاهر بینی، ضخامت پوست، سن، و سطح انتظارات شما است.

در مرحله ی بعدی جراح همچنین با شما درباره تکنیک*های جراحی و روش بی هوشی مورد استفاده، نوع ابزار استفاده شده برای انجام جراحی، خطرات و هزینه*های مربوط به عمل، و نیز انتخاب*های احتمالی که شما می*توانید داشته باشید، صحبت می*کند. اکثر بیمه*های خدمات درمانی هزینه*های انجام عمل جراحی زیبایی را پوشش نم* دهند. به هر حال، اگر شما عمل بینی طبیعی را برای اهداف تجدید ساختار بینی و درمان مشکلات تنفسی انجام می*دهید یا به دنبال رفع نواقص مربوط به عملکرد بینی خود هستید، ممکن است بیمه*های خدمات درمانی هزینه این نوع از عمل های جراحی را پوشش دهند. در نتیجه برای اطمینان از این موضوع بهتر است با شرکت ارائه دهنده خدمات بیمه خود مشورت کنید و اطلاعات لازم را در این رابطه از کارشناسان شرکت دریافت کنید.

مطمئن شوید با جراح خود درباره همه مراحل عمل جراحی قبلی احتمالی بر روی بینی یا یک صدمه وارد شده به آن صحبت کنید، حتی اگر این موضوع مربوط به سال*های بسیار دور در گذشته باشد. شما همچنین باید با جراح خود درباره وجود هرگونه آلرژی یا مشکلات تنفسی یا حساسیت به داروهای خاص، مصرف ویتامین ها و داروهای ضد افسردگی و یا سیگار کشیدن صحبت کنید. درباره پرسیدن سوالات خود از دکتر تردید نداشته باشید و بطور خاص درباره سطح انتظارات و نگرانی*های خود درباره نتایج حاصل از عمل جراحی صحبت کنید.
آماده شدن برای انجام جراحی عمل بینی

جراح به منظور آماده شدن برای انجام عمل جراحی به شما دستورالعمل*هایی می دهد که شامل راهنمایی*های لازم درباره خوردن و آشامیدن، سیگار کشیدن، استفاده یا اجتناب از ویتامین*ها و داروهای خاص، و شستشوی صورت است. با دنبال کردن دقیق این دستورالعمل ها شما می*توانید یک عمل جراحی راحت و به نسبت بی خطر داشته باشید. در طول مدت آماده شدن برای عمل جراحی، مطمئن شوید افرادی هستند که بتوانند پس از انجام عمل جراحی شما را به منزل برسانند و در چند روز اول پس از عمل در صورت نیاز به شما کمک کنند.
محل انجام عمل

عمل جراحی ممکن است در یک مطب تجهیز شده برای عمل جراحی، یک مرکز جراحی سرپایی، یا یک بیمارستان انجام شود. این نوع از عمل معمولاً در مراکز جراحی سر پایی انجام می*شود تا به این ترتیب هزینه عمل جراحی به نسبت کاهش پیدا کرده و بیمار راحتی بیشتری داشته باشد. استفاده از روش*های پیچیده در انجام عمل جراحی ممکن است نیاز به بستری بیمار برای یک دوره زمانی کوتاه داشته باشد.
انواع روشهای بی هوشی

عمل زیبایی بینی طبیعی می*تواند تحت بی هوشی موضعی یا بی*هوشی عمومی انجام شود و انتخاب نوع روش بی هوشی بستگی به حجم عمل جراحی و ترجیح شما و جراحتان داشته باشد. در بی هوشی موضعی، معمولاً از یک داروی بی حسی استفاده می*شود که از طریق آن بینی و ناحیه اطراف آن بی*حس می شود. در این حالت شما در طول انجام عمل جراحی بیدار هستید، اما آرام بوده و احساس درد نمی*کنید. در بی هوشی عمومی، شما در طول انجام عمل جراحی به خواب می روید.
نحوه و روش

عمل زیبایی بینی طبیعی بروی بینی های استخوانی و گوشتی معمولاً یک یا دو ساعت طول می*کشد، هر چند انجام عمل های جراحی پیچیده تر ممکن است به زمان بیشتر نیاز داشته باشد. در طول عمل جراحی پوست بینی شما از چارچوب استخوان و غضروف زیر آن جدا می*شود و سپس بینی دستکاری شده تا ظاهر طبیعی خود را پیدا کند. ماهیت دستکاری انجام شده بر روی بینی در این حالت بستگی به نوع مشکل و تکنیک انتخابی جراح دارد. در نهایت، پوست برداشته شده از روی بینی روی چارچوب جدید بینی کشیده می شود.

بسیاری از جراحی های بینی از داخل بینی انجام می شوند و برشهای لازم برای آن از داخل سوراخ بینی صورت میگیرد همچنین جراح می تواند از روش عمل بینی با لیزر نیز استفاده کند. در مواردی که از روش جراحی «باز» به خصوص در جراحی های پیشرفته استفاده می*شود، نیاز به ایجاد یک شکاف کوچک در ستونک بینی یعنی بافت انعطاف پذیر عمودی که سوراخ های بینی را از هم جدا می کند، وجود دارد. هنگامی که عمل جراحی کامل شد، از یک اسپلینت برای حفظ ظاهر جدید بینی استفاده می*شود. علاوه بر این ممکن است از اسپلینتهای پلاستیکی نرم یا فیتیله*های مخصوص داخل سوراخ بینی استفاده شود تا به این ترتیب بتوان وضعیت تیغه بینی یعنی دیواره بین سوراخ*های بینی را تثبیت و محکم کرد.

اطلاعات بیشتر : جراحی عمل بینی
 
Last edited:
بالا