برگزیده های پرشین تولز

tourjo

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
31 دسامبر 2016
نوشته‌ها
27
لایک‌ها
11
سن
28
محل سکونت
تهران
مراکز خرید هند

در دهلی از کجا خرید کنیم!



دهلی یکی از محبوب ترین مراکز خرید در بین مردم هند می باشد.. در دهلی هم مراکز خرید ارزان و هم فروشگاه های لوکس و گرانقیمت وجود دارد.. مغازه های سنتی و به سبک قدیمی و همچنین فروشگاه های مدرن در دهلی بی شمارند.. در اینجا فهرستی از بزرگترین و محبوب ترین مراکز خرید دهلی را به شما معرفی می کنیم..در دهلی از کجا خرید کنیم!



1.سلکت سیتی واک
سلکت سیتی واک یکی از بزرگترین مراکز خرید دهلی با مساحت 1300000 متر مربع می باشد.. یک مرکز خرید 3 طبقه با 180 فروشگاه و 500 برند …

آدرس: دهلی نو، پوش ویهار، منطقه ساکت

select_citywalk_delhi.jpg

بازار سلکت سیتی واک دهلی



2.بازار امبینس
بازار امبینس یکی از بهترین مراکز خرید دهلی، واقع در وسنت کونج، دهلی نو می باشد.. در اینجا برندهای محبوب بین المللی مثل بلک بری، توماس پینگ، توماس فیلیپ، تیمبرلند، وود لند و غیره به فروش می رسد..

ambi-mall-vk-2.jpg


3.مرکز خرید دی ال اف پرومند
بازار دی ال اف واقع در وسط کونج، دهلی نو، یکی از بزرگترین مراکز خرید دهلی به شمار می رود که توسط شرکت آمریکایی دی ال اف در هند توسعه یافته.. یک مرکز خرید سه طبقه که با برندهای داخلی و بین المللی در اختیار گردشگران تور هند قرار می گیرد..

آدرس: وسنت کونج، جاده نلسون ماندلا

dlf_promenade_mall_delhi.jpg


4.مرکز خرید دی ال اف امپوریو
دی ال اف امپوریو یکی دیگر از بزرگترین مراکز خرید دهلی، و بزرگترین بازارهای هند می باشد.. در اینجا انواع کالاهای لوکس و برندهای بین المللی را پیدا خواهید کرد..

آدرس: وسنت کونج، خیابان دلسون ماندلا

dlf_emporio_delhi.jpg




5.مرکز خرید آنسال پلازا
انسال پلازا یکی از عمده ترین مراکز خرید دهلی که در اول نوامبر 1999 افتتاح شد.. در مقایسه با سایر مراکز خرید هند، انسال پلازا بزرگترین پارکینگ را دارد.. پیزا هات، مک دونالد و آرشیز از برندهایی ست که در اینجا به فروش می رسد..

آدرس: اندروز گنج، هودکو پالاسکرانتی مارک دهلی

ansal_plaza_delhi.jpg
 
بالا