برگزیده های پرشین تولز

مرداب دیوک مازندران

zm.mousa

Registered User
تاریخ عضویت
16 آپریل 2016
نوشته‌ها
4,104
لایک‌ها
6
سن
26
مرداب دیوک مازندران
دیوک نام مردابی است که در استان مازندران و منطقه‌ی کلاردشت واقع شده است . از مسیر جاده چالوس که به سمت کلاردشت بروید، مردابی وهم انگیز دیوک را خواهید دید. در ادامه با سایت جامع گردشگری تور کیش همراه شوید.



مرداب دیوک در مسیر جنگلی و در میان درختان پر شاخ و برگ و انبوه کلاردشت قرار گرفته و با کمی ‌پیاده‌ روی می‌توانید به آن برسید، از هوای جنگل و صدای پرندگان لذت ببرید و قدم بزنید تا منظره‌ ی اعجاب‌ انگیز مرداب جلوی چشم‌تان نمایان شود.



تصور کنید در جنگلی سرسبز، در میان درختان سر به فلک کشیده و پر شاخ و برگ، راه می‌روید. مه جنگل را فرا گرفته و هر چند دقیقه یک بار صدای پر زدن پرنده‌ای از میان شاخه‌ها به گوش‌تان می‌رسد. از بین بوته‌ها و از روی شاخه‌ها و برگ‌هایی که روی زمین ریخته‌اند می‌گذرید. کمی ‌جلوتر، آن طرف مه، منظره عجیبی به چشم‌تان می‌آید، مردابی تماشایی که بخش‌هایی از آن پوشیده از خزه است. هر چه جلوتر می‌روید زیبایی این چشم‌ انداز بیشتر و بیشتر می‌شود. این منظره اعجاب‌ انگیز حال و هوای مرداب دیوک است.



حتما برای رفتن به مرداب دیوک سبک سفر کنید و کفش مناسب پیاده‌روی بپوشید چون یک پیاده روی به یادماندنی در انتظارتان است. لوازم ضروری و داروهای شخصیتان را بردارید و بهتر است یک دست لباس اضافه هم به همراه خود داشته باشید.

جنگل‌ کلاردشت در فصل بهار غرق در سرسبزی می‌شود. زمین پوشیده از سبزه و جوانه‌های تازه درختان هوش از سر هر گردشگری می‌برد. کم‌کم، با از راه رسیدن تابستان، سرسبزی درختان بیشتر می‌شود و گرمای خورشید درخشندگی جنگل و مرداب را نمایان‌تر می‌کند. فصل پاییز در این منطقه، با لباس رنگ به رنگ درختان و صدای خش خش برگهای زیر پا، برای عاشقان طبیعت شبیه به راه رفتن در رویاست. اما سرمای زمستان و بارندگی، سفر به این منطقه را در فصل سرد کمی دشوار می‌کند. پس بهتر است نیمه اول سال را برای دیدن مرداب دیوک انتخاب کنید.

هتل های استانبول
 
بالا