khodroreview
Registered User
- تاریخ عضویت
- 15 ژانویه 2012
- نوشتهها
- 99
- لایکها
- 7
سایت خودرو: مرسدس بنز با هدف جلب جوانان به خرید محصولاتش از نسل جدید کلای A رونمایی کرد. این خودرو کوچکترین محصول مرسدس بنز است و این کارخانه قصد دارد برای اولین بار آن را در آمریکا هم بفروشد.
در سالهای پایانی قرن بیستم، مرسدس بنز برای اولین بار با نسل اول کلاس A، کلاس خودروهای کوچک لوکس را به خودروسازی جهان معرفی کرد. اما در طول سالهای بعد ابتدا فولکس واگن با مدل گلف و سپس آئودی با مدل A3 و بالاخره در سالهای اخیر ب ام و با سری ۱ خود این بازار را قبضه کردند و حضور نسل دوم مرسدس کلاس A در بازارای که خود به وجود آورده بود کمرنگ شد.
به نظر میرسد مرسدس بنز باعرضه نسل سوم کلاس A، برای پس گرفتن سهم خود از این بازار بسیار جدی است. این خودرو زیباترین محصول حال حاضر مرسدس بنز است. کارخانه آلمانی طرح جعبهای ون را کنار گذاشته و ماشینی اسپرت طراحی کرده است که به گفته گوردن واگنر، مدیر طراحی مرسدس بنز هدفش جلب مشتریهای جوان است.
این ماشین براساس پلتفرم دیفرانسل جلو جدید مرسدس بنز است که کلاس B هم بر روی آن ساخته میشود. سه مدل اربن، استایل و ای ام جی از این کلاس به بازار عرضه میشود. به زودی یک مدل کوپه با نام CLC و یک SUV کوچک با نام GLC بر روی این پلتفرم ساخته خواهد شد.
کلاس A جدید دو موتور بنزینی با حجم ۱.۶ لیتر و ۲ لیتر خواهد داشت که به ترتیب ۱۱۵، ۱۵۶ و ۲۱۱ اسب بخار نیرو تولید میکند. مدل قویتر با نام A250 به فروش خواهد رسید. موتور چهار سیلندر ۱.۶ لیتری اولین موتوری است که به سیستم «کمترونیک» مچهز که با مدیریت حرکت سوپاپها و تعیین میزان سوخت ورودی به سیلندر مصرف سوخت را کاهش میدهد.
دو موتور دیزل ۱۰۹ اسب بخاری در مدل A180 و ۱۳۶ اسب بخاری در مدل A200 هم روی این کلاس عرضه میشود. قویترین موتور دیزل اما روی مدل A220 عرضه میشود. حجم این موتور ۲.۲ لیتر است و ۱۷۰ اسب بخار نیرو تولید میکند.
اولین سری از این خودرو شهریور آینده در بازار اروپا به فروش خواهد رسید و برای اولین بار مرسدس بنز در سال ۲۰۱۴ مدل چهار در این کلاس را در آمریکا عرضه خواهد کرد. اگر چه دو نسل پیشین این خودرو هرگز در آمریکا فروخته نشد، اما افزایش قیمت بنزین و قوانین دولت برای کاهش مصرف سوخت خودروها، باعث شده تا خریداران در آمریکای شمالی از ماشینهای کوچکتر استقبال کنند.
مرسدس بنز تخمین میزند بیش از نیمی از خریداران این ماشین برای اولین بار از این کارخانه خرید کنند. هدف بنز خریداران سی تا چهل و پنج سال است که کمی جوانتر از میانگین سنی خریداران سنتی ماشینهای بنز است.
مرسدس بنز که رقابت در ساخت خودروهای لوکس را به ب ام و واگذار کرده، به موفقیت این مدل دل بسته تا بتواند دوباره از رقیب هموطن خود پیشی بگیرد. این ماشین در کارخانههای بنز در آلمان، مجارستان و چین ساخته خواهد شد.
برای دیدن تصاویر به سایت khodroreview.com بروید.
در سالهای پایانی قرن بیستم، مرسدس بنز برای اولین بار با نسل اول کلاس A، کلاس خودروهای کوچک لوکس را به خودروسازی جهان معرفی کرد. اما در طول سالهای بعد ابتدا فولکس واگن با مدل گلف و سپس آئودی با مدل A3 و بالاخره در سالهای اخیر ب ام و با سری ۱ خود این بازار را قبضه کردند و حضور نسل دوم مرسدس کلاس A در بازارای که خود به وجود آورده بود کمرنگ شد.
به نظر میرسد مرسدس بنز باعرضه نسل سوم کلاس A، برای پس گرفتن سهم خود از این بازار بسیار جدی است. این خودرو زیباترین محصول حال حاضر مرسدس بنز است. کارخانه آلمانی طرح جعبهای ون را کنار گذاشته و ماشینی اسپرت طراحی کرده است که به گفته گوردن واگنر، مدیر طراحی مرسدس بنز هدفش جلب مشتریهای جوان است.
این ماشین براساس پلتفرم دیفرانسل جلو جدید مرسدس بنز است که کلاس B هم بر روی آن ساخته میشود. سه مدل اربن، استایل و ای ام جی از این کلاس به بازار عرضه میشود. به زودی یک مدل کوپه با نام CLC و یک SUV کوچک با نام GLC بر روی این پلتفرم ساخته خواهد شد.
کلاس A جدید دو موتور بنزینی با حجم ۱.۶ لیتر و ۲ لیتر خواهد داشت که به ترتیب ۱۱۵، ۱۵۶ و ۲۱۱ اسب بخار نیرو تولید میکند. مدل قویتر با نام A250 به فروش خواهد رسید. موتور چهار سیلندر ۱.۶ لیتری اولین موتوری است که به سیستم «کمترونیک» مچهز که با مدیریت حرکت سوپاپها و تعیین میزان سوخت ورودی به سیلندر مصرف سوخت را کاهش میدهد.
دو موتور دیزل ۱۰۹ اسب بخاری در مدل A180 و ۱۳۶ اسب بخاری در مدل A200 هم روی این کلاس عرضه میشود. قویترین موتور دیزل اما روی مدل A220 عرضه میشود. حجم این موتور ۲.۲ لیتر است و ۱۷۰ اسب بخار نیرو تولید میکند.
اولین سری از این خودرو شهریور آینده در بازار اروپا به فروش خواهد رسید و برای اولین بار مرسدس بنز در سال ۲۰۱۴ مدل چهار در این کلاس را در آمریکا عرضه خواهد کرد. اگر چه دو نسل پیشین این خودرو هرگز در آمریکا فروخته نشد، اما افزایش قیمت بنزین و قوانین دولت برای کاهش مصرف سوخت خودروها، باعث شده تا خریداران در آمریکای شمالی از ماشینهای کوچکتر استقبال کنند.
مرسدس بنز تخمین میزند بیش از نیمی از خریداران این ماشین برای اولین بار از این کارخانه خرید کنند. هدف بنز خریداران سی تا چهل و پنج سال است که کمی جوانتر از میانگین سنی خریداران سنتی ماشینهای بنز است.
مرسدس بنز که رقابت در ساخت خودروهای لوکس را به ب ام و واگذار کرده، به موفقیت این مدل دل بسته تا بتواند دوباره از رقیب هموطن خود پیشی بگیرد. این ماشین در کارخانههای بنز در آلمان، مجارستان و چین ساخته خواهد شد.
برای دیدن تصاویر به سایت khodroreview.com بروید.