برگزیده های پرشین تولز

مرور و بررسی گوشی سونی اریکسون W900

Neoonline

Registered User
تاریخ عضویت
7 جولای 2004
نوشته‌ها
501
لایک‌ها
6
سن
40
محل سکونت
Tehran
در این تاپیک قصد دارم به بررسی و مرور بر روی گوشی سونی اریکسون W900 بپردازم بایستی بگم که این تاپیک کاملا از تاپیک همه چیز درباره ی سونی اریکسون W900 مجزا هستش و در اینجا ما هدفمون بررسی گوشی از دیدگاه حرفه یی و آکادمیک هستش.

عمده ی مطالبی که در اینجا بیان میشه ترجمه یی هست بر این مقاله در GSM ARENA و اگر تصاویر و مطالب بیان شده در اینجا کافی نبود مقاله ی مذکور میتونه منبع شما باشه.

توجه داشته باشید که کلیه حقوق این مقاله متعلق به فوروم پرشین تولز هست و درج بخش یا کل آن در هر نشریه الکترونیک سایت و یا وبلاگ منوط به ذکر منبع و نام نویسنده ی آن میباشد.

گوشی سونی اریکسون W900 گوشی هستش که از نظر امکانات واقعا فوق العاده و سرگرم کننده است- در اصل یک گوشی تمام عیار نسل سوم مجهز به یک MP3 Player الماس گونه و دوربین دو مگاپیکسل، قابلیت بهره گیری از کارت حافظه، صفحه نمایش بسیار بالا با بدنه یی که به صورت ریلی هستش. مطمئن هستم همه ی اهالی دنیای تکنولوژی در مواجه با این گوشی دچار هیجان میشوند پس بد نیست شما هم با این هیجان همراه شوید.

قابلیتهای کلیدی:

. صفحه ی نمایش نسبتا بزرگ و با کیفیت
. MP3 Player با همه ی قابلیتها
. پشتیبانی از شبکه های نسل سوم و تماسهای تصویری
. حافظه ی داخلی نسبتا حجیم
. دوربین دو مگا پیکسلی خارق العاده

اشکالات قابل توجه:

. وزن و اندازه ی گوشی
. ساختمان و ریلی بودن آن تا حدی آن را ناکارآمد کرده
. عدم پشتیبانی از EDGE
. رادیو ی FM یک بخش جدا از گوشی است

زمانی که سونی اریکسون اولین موبایل واکمن خودش را با نام W800 با عنوان Music Phone در بهار سال گذشته معرفی کرد، موسیقی بر روی گوشی های موبایل زندگی جدیدی را آغاز کرد. توانایی MP3 Player گوشی W800 باعث شد این گوشی بسیار سریع به یکی از پر طرفدار ترین گوشی ها در بین کسانی که خواهان گوشی های چند کاره و کلا ابزارهای چند کاره بودند بدل گردد. موفقیت این گوشی به خاطر طراحی ظاهری و رنگ نارنجی دلچسبش چند برابر شد.

پس از آن سونی اریکسون موفقیت W800 را با عرضه ی W550 دوباره تکرار کرد، W550 با کاهش برخی از تکنولوژی های موجود درش نسبت به W800 با قیمت ارزان تری به بازار عرضه شد و البته باز هم تواناییش در زمینه MP3 Player توانست آن را به موفقیت برساند. اما آخرین محصول خط تولید W سونی اریسکون یعنی W900 کاملا متفاوت است و این کمپانی تلاش کرده است تا همه ی تکنولوژی های موجود را برای جذب بیشتر هواداران این نوع تلفنها به آن بیافزاید.

اندازه ی بزرگ و دردسر ساز

x04.jpg
x06.jpg
x02.jpg

همانطور که در تصویر هم مشاهده میکنید سونی اریکسون W900 واقعا بزرگ است. الان یک هفته از زمانی که من استفاده از این گوشی را شروع کرده ام میگذرد و هنوز با اندازه اش کنار نیامده ام و هنوز نتوانسته ام جیب مناسبی در لباسهایم برای جا دادن این گوشی بیابم.

سونی اریکسون W900 از همه اعضای خانواده اش از نظر اندازه بزرگتر است و شکل ظاهری و ساختمانش به نوعی از سونی اریکسون S700 پیروی میکند، سونی اریکسون W900 زمانی که به صورت کامل باز میشود طولش به ۱۶۵ میلی متر میرسد.

در زیر میتوانید جدول مقایسه ای سایز این گوشی را نسبت به سایر مدلهای هم خانواده ببینید و در یابید که چرا میگوئیم این گوشی تا این حد بزرگ است!

jrch11.jpg


ادامه دارد......
 
بالا