برگزیده های پرشین تولز

TS.datarecovery

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
26 نوامبر 2014
نوشته‌ها
11
لایک‌ها
2
سن
33
محل سکونت
تهران
مرکز تخصصی بازیابی اطلاعات هارد | آکادمی هارد تهران
تعمیر هارد دیسک | ریکاوری اطلاعات هارد


خدمات این شرکت :
بازیابی اطلاعات هارد فرمت شده

این مورد که در حین نصب ویندوز ، اشتباهات کاربری یا فرمت کردن کاربر اتفاق می افتد.

سیستم عامل زمانی که دستور فرمت را دریافت می کند ، اطلاعات مربوط به جداول MFT را حذف میکند که این جدول شامل تمام آدرس های فایل ها و فولدرهای شماست. بهترین توصیه در زمان بروز این مشکل این است که از ریختن یا جابجا کردن پارتیشن ها جدا خودداری کنید. در اینصورت اطلاعات شما همانند روز اول قابل بازیابی اطلاعات خواهد بود.

بازیابی اطلاعات هارد ریکاوری هارد دینامیک شده (Dynamic)
در بعضی از موارد به دلیل اشتباه هات کاربر ، پارتیشن های هارد دیسک از حالت Basic به حالت Dynamic تغییر می کند ، که این مورد در Disk management قابل مشاهده است. اصلا نگران نباشید اطلاعات شما صدرصد بازیابی خواهد شد. در این حالت پارتیشن های شما قابل مشاهده نیست و در نتیجه شما دسترسی به اطلاعتتان نخواهید داشت.

بازیابی اطلاعات فایل های حذف شده یا دیلت شده
در بعضی از مواقع اشتباهات کاربری باعث دلیت یا حذف فایل یا فولدری می شود که بازیابی و ریکاوری این فایل فقط به شما بستگی دارد به اینکه بعد از حذف شدن فایل کامپیوتر یا لپ تاپ خود را بلافاصله خاموش کنید و از هرگونه اقدام در جهت ریکاوری خودداری کنید.

بازیابی اطلاعات هارد بعد از ریکاوری ویندوز لپ تاپ
به کرار پیش می آید که ویندوز لپ تاپ خراب می شود و سیستم عامل به شما نشان می دهد که می توانید ویندوز خود را ریکاوری کنید.خیلی از کاربران تمایل شدیدی به استفاده از این قابلیت دارند و در نهایت دست به این اقدام می زنند. بعد از ریکاوری ویندوز خود با یکی شدن پارتیشن و حذف اطلاعاتتان روبه رو می شوید در این حالت سریعا لپ تاپ خود را خاموش کنید و نگران نباشید ، ما راه حل حرفه ای برای ریکاوری این مورد داریم
بازیابی اطلاعات هارد یا فایل های ویروسی شده
همواره اطلاعات مورد تهاجم ویروس ها و بدافزارها قرار میگیرند. در صورتی که شما دسترسی کامل به اطلاعات دارید اما اطلاعات شما خراب شده ، مخفی شده ( هیدن شده ) یا حتی پسوند فایل ها و فولدرها را تغییر می دهد و در بعضی مواقع مشاهده شده است که تمام اطلاعات متنی یا عکس ها خراب و غیر قابل استفاده شده اند . اما نگران نباشید ، آکادمی هارد تهران به شما برای بدست آوردن اطلاعاتتان کمک خواهد کرد.
بازیابی اطلاعات هارد خراب :
هارد دیسک ها طی کارکرد ، مشکلات کارخانه ای ، بد افزار ها یا اتفاقاتی نظیر ضربه خوردن ، خراب می شوند. متخصصین آکادمی هارد تهران با علم کامل به ساختار انواع برند ها و مدل های هارد دیسک براحتی میتوانند مشکلات مربوطه را حل کنند و در نهایت بازیابی اطلاعات هارد خراب شده شما را به پایان برسانند.

بازیابی اطلاعات هارد ضربه خورده
ضربه خوردن هارد دیسک که بیشتر در کاربرد های شخصی و به دلیل استفاده روز افزون کاربران از هارد دیسک های اکسترنال (پرتابل) و همچنین نیاز به دسترسی اطلاعات در هر مکان و هر زمان اتفاق می افتد باعث ایجاد نگرانی هایی می شود. بدلیل این که هارد دیسک ها از قطعات فیزیکی و مکانیکی بهره می گیرند زمانی که ضربه می خورند یکی یا چند قطعه دچار خرابی یا در بعضی از مواقع شکستگی نظیر هد هارد دیسک می شود. در این مرحله نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات هارد دیسک در کلین روم استاندارد کلاس ۱۰۰ می باشد. آکادمی هارد تهران با علم کامل به ساختار فیزیکی هارد دیسک و استفاده از بهترین ابزار آلات جراحی هارد دیسک و همچنین بهره گیری کلین روم استاندارد کلاس ۱۰۰ ، عمل بازیابی اطلاعات هارد ضربه خورده شده شما را به پایان خواهد رسانید.

بازیابی اطلاعات هارد بدسکتوری یا دارای بدسکتور
بازیابی اطلاعات هارد سوخته
ه
ارد دیسک به عنوان رایج ترین رسانه ذخیره اطلاعات دچار خرابی می شود. بعضی از کاربران از کلمه هارد سوخته استفاده می کنند که بهتر است از این کلمه استفاده نشود چرا که عملا فقط برد هارد دیسک دچار سوختگی می شود. به هر حال بازیابی اطلاعات هارد سوخته در آکادمی هارد تهران انجام می شود. یکی از دلایل تمایز کانون هارد ایران نسبت به دیگر شرکت های بازیابی اطلاعات ، توانایی ریکاوری اطلاعات هارد سوخته و خراب است. اما در بعضی از موارد نوسانات برق نیز باعث سوختگی برد یا سایر قطعات هارد دیسک می شوند که بعد از تست و آنالیز هارد دیسک توسط متخصصین آکادمی هارد تهران بهترین راه حل کشف و فرایند بازیابی اطلاعات انجام خواهد شد.
یکی از شایع ترین مشکلات هارد دیسک طی کارکرد ایجاد بدسکتور های لاجیکالی و فیزیکالی می باشد. در این حالت سکتور های هارد دیسک دیگر خوانده نمی شود که با استفاده از تکنیک های خاص و دستگاه های بروز می توان این مشکل را حل و بازیابی اطلاعات هارد بدسکتوری را به پایان رسانید.
بازیابی اطلاعات هارد با مشکل ظرفیت
هارد دیسک در بایوس یا Device Manager شناسایی می شود اما حجم و ظرفیت درستی ندارد که در اغلب موارد با حجم صفر یا ۳۲ مگابایت مواجه می شویم . این مشکل چندین دلیل می تواند داشته باشد که هریک روش خاصی برای بازیابی اطلاعات هارد دارد. در صورتی که با این مشکل مواجه شدید سریعا هارد دیسک را از لپ تاپ یا کامپیوتر خود جدا کنید و اصلا نگران اطلاعاتتان نباشید چرا که متخصصین آکادمی هارد تهران اطلاعات را بازیابی یا هارد شما را تعمیر خواهند کرد.

منبع : مرکز بازیابی اطلاعات ریکاوری تعمیر هارد دیسک
تلفن تماس : 09127548780
 

aria95

Registered User
تاریخ عضویت
28 جولای 2014
نوشته‌ها
534
لایک‌ها
507
شهرهای دیگه دفتر ندارید؟
 
بالا