برگزیده های پرشین تولز

مرکز تجاری کیش

cc.simin

Registered User
تاریخ عضویت
4 مارس 2015
نوشته‌ها
1,497
لایک‌ها
2
سن
34
محل سکونت
مالزی
مرکز تجاری کیش
این مرکز خرید با بيش از 400 واحد تجاري و چندين كافي شاپ و رستوران گردان بزرگترين بازار جزيره زیبای کیش است. اين بازار در سال 1379 در زميني به وسعت 11.000 مترمربع واقع شده است.


8.jpg




مرکز تجاری کیش دارای ۴۷۹ واحد تجاری شکیل و بزرگ ، با زمینه فعالیت پوشاک، کیف و کفش، ساعت، عینک، بهداشتی و آرایشی، لوازم خانگی، وسایل صوتی و تصویری، وسایل آشپزخانه، مواد غذایی، مکمل‌های غذایی و دارویی، موبایل و تجهیزات رایانه‌ای، آژانس مسافرتی، آژانس املاک و …، چندین کافی‌شاپ، فست فود و یک رستوران گردان است.

trade_center_045.jpg


مسافرین جزیره کیش نمی‌توانند بی تفاوت از کنار این مجتمع تجاری عبور کنند و خریدی انجام ندهند ، وسعت، گیرایی، طراحی و نورپردازی داخلی زیبای آن نظر گردشگران جزیره را به خود جلب می‌کند. مرکز تجاری کیش دارای متنوع‌ترین فروشگاه‌ها است و می‌توانید هرچه می‌خواهید در این بازار پیدا کنید. فروشگاه بسیاری از نمایندگی‌های مارک های معتبر خارجی نیز در این بازار قرار دارد. در مرکز تجاری کیش همه شب رأس ساعت ۲۲مراسم قرعه کشی با برنامه‌های شاد و اهداء جوایز نفیس به برندگان اجرا می‌گرد، و با جوائز نفیس از مسافران عزیز به نوعى تقدیر و تشکر صورت مى پذیرد.

تلفن:2 – 4452610
 
بالا