برگزیده های پرشین تولز

مرکز خرید آتریوم مسکو روسیه

russianet

Registered User
تاریخ عضویت
14 ژوئن 2016
نوشته‌ها
370
لایک‌ها
2
سن
29
محل سکونت
روسیه
مرکز خرید آتریوم مسکو روسیه
مرکز خرید آتریوم با مساحتی بالغ بر 103000 متر مربع, پارکینگ با ظرفیت 700 ماشین, رستوران, کافی شاپ, تئاتر, مرکز بازی کودکان, صدها مغازه و بوتیک, سینما و ... در مسکو, گاردن رینگ, در نزدیکی ایستگاه مترو کراسک واقع شده است و آماده پذیرایی از مهمانان و مسافران تور روسیه می باشد. وقتی به این مرکز خرید می روید گویی به یکی دیگر از شهر های روسیه رفته اید. در سفرتان به روسیه امکان این را دارید که به این مرکز خرید معروف روسیه سر بزنید و به همراه عزیزانتان سفر خوشی را تجربه کنید و لذت ببرید.



مرکز خرید آتریوم مسکو روسیه



مرکز خرید آتریوم مسکو روسیه
 

حلما93

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
9 ژانویه 2018
نوشته‌ها
13
لایک‌ها
0
سن
29
آتریوم مال مسکو که در نزدیکی ایستگاه متروی Kurskaya قرار گرفته یکی از بهترین مراکز خرید مسکو به شمار می آید . این مرکز خرید دارای ۴ طبقه و بیش از ۱۰۰ متر مربع وسعت است . مجتمع تجاری آتریوم از معماری زیبا و فوق العاده برخوردار بوده و دارای یک سقف گنبدی و شیشه ای است که نور طبیعی را به داخل مرکز خرید منتقل می کند . در طبقات مختلف و فروشگاه های این مرکز خرید مسکو انواع پوشاک ، کیف و کفش ، سوغات ، عطر و لوازم آرایشی ، لوازم مخصوص کودک ، لوازم ورزشی ، ساعت و جواهرات ، لوازم خانگی ، کالاهای دیجیتال ، رایانه و لوازم جانبی به فروش می رسد . در آتریوم مال روسیه تعدادی از برندهای مطرح و معتبر بین المللی شعبه دارند که از جمله آن ها می توان به زارا ، نایک ، چنل ، اچ اند ام ، مک ، ریبوک ، آدیداس ، گپ ، ماسیمو دوتی ، ریچ ، پینکو ، پوما ، اکو ، کالیون کلین جینز و ... اشاره نمود .

atrium_mall_moscow-qpr.jpg

در مرکز خرید آتریوم شهر مسکو علاوه بر فروشگاه های متعدد امکانات دیگری نیز گنجانده شده تا گردشگران تور مسکو در هنگام مراجعه به آتریوم مال روسیه از این امکانات استفاده نموده و گردشی لذت بخش داشته باشند . در آتریوم مسکو چندین کافه ، رستوران ، کافی شاپ ، فود کورت ، سینما ، مرکز تناسب اندام با مربیان حرفه ای ، مکان بازی کودکان ، صحنه تئاتر ، سوپر مارکت و پارکینگ با ظرفیت ۷۰۰ خودرو موجود است .



اطلاعاتی درباره مرکز خرید آتریوم مسکو
  • آدرس مرکز خرید آتریوم در مسکو : Moscow, m. Kurskaya / m. Chkalovskaya, Zemlyanoy val, 33
  • تلفن مرکز خرید Atrium مسکو : ۴۹۵۹۷۰۱۵۵۵ - ۷+
  • وب سایت آتریوم مال مسکو : atrium.su/eng
  • ساعت کاری مرکز خرید آتریوم مسکو : همه روزه از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۱ شب
  • نزدیک ترین ایستگاه مترو به Atrium Mall مسکو : ایستگاه متروی Kurskaya
atrium_mall_moscow1-qpr.jpg

atrium_mall_moscow3-qpr.jpg
 
بالا