برگزیده های پرشین تولز

مزایای اسپیرولینا برای پوست شما (5 مزیت )

maedejy

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
26 آگوست 2019
نوشته‌ها
28
لایک‌ها
0
سن
25
اسپیرولینا برای پوست شما

مزایای جلبک اسپیرولینا برای پوست را به تفضیل در این مقاله برای شما آورده ایم،امیدواریم که از خواندن آن لذّت ببرید.

قرص های اسپیرولینا

اگر نگاه دقیقی به محصولات مراقبتی و زیبایی پوست بیاندازید، متوجه می شوید که برخی از مواد سازنده ی آن ها با **** غذایی شما دارای مشابهت هایی هستند. به همین دلیل است که بسیاری از آنچه ما می خوریم نیز می تواند بر روی پوست ما اثرات زیادی داشته باشد. به عنوان مثال یکی از مفیدترین خوراکی های برای سلامت پوست شما جلبک اسپیرولینا است. اسپیرولینا هم به عنوان مکمل غذایی و هم به عنوان مواد تشکیل دهنده ی اسموتی ها استفاده می شود و چندی پیش با سرعت راهش را به سمت تاثیرگذارترین محصولات پوستی باز کرد.


مزایای اسپیرولینا برای سلامتی پوست


طبق گفته پائولا سیمپسون، متخصص تغذیه جامع، بیوشیمی و از بنیانگذاران کمپانی راه حل های پوستی Zea، معروف ترین نوع جلبک آبی – سبز موجود در مکمل ها از جنس آرتروسپیرا (arthrospira) می باشد (که به طور کلی اسپیرولینا نامیده می شود). دلیل این که این اَبَر غذا برای محصولات زیبایی و سلامتی استفاده می گردد فقط به خاطر رنگ سبزش نیست (هر چند که این نشان دهنده ی اجزای قدرت مند تشکیل دهنده ی آن است)، بلکه به خاطر این است که جلبک آبی – سبز منابع زیادی از مواد مغذی را از جمله پروتئین، کربوهیدرات های پیچیده، لیپید ها، ویتامین های A , E , K، بتاکاروتن و B کمپلکس را شامل می شود.
علاوه بر این، اسپیرولینا دارای انواع مواد معدنی و اسید های چرب آزاد مانند آهن، منگنز، روی، سریم، پتاسیم، منیزیم، مس و گاما لینولنیک اسید می باشد که مزایایی را برای زیبایی ( و سلامتی) به همراه دارند. مهم تر از همه ی این ها، اسپیرولینا می تواند یک منبع فراوان از آنتی اکسیدان ها باشد که با توجه به کلروفیل و کاروتن هایش، توانایی سم زدایی بدن را دارد.
در اینجا چند نمونه از مزایایی که اسپیرولینا برای زیبایی دارد را برای شما شرح می دهیم.


1- اسپیرولینا معجزه گری در برابر پیری!

یکی از برجسته ترین دلایل برای استفاده از اسپیرولینا به عنوان یک محصول زیبایی این است که اسپیرولینا سرشار از آنتی اکسیدان ها بوده که می تواند از پوست و بدن شما در مقابل رادیکال های آزاد مراقبت کند. این آنتی اکسیدان ها، رادیکال های آزاد و سموم دیگری که باعث بروز نشانه های پیری زودرس می شود را خنثی می کنند.

2- از پوست شما محافظت می کند.

از دیگر مزایای اسپیرولینا برای پوست علاوه بر خنثی سازی رادیکال های آزاد توسط آنتی اکسیدان ها،می توان به کند کردن پیری زودرس اشاره کرد. برخی مطالعات نشان از این دارد که اسپیرولینا می تواند فعالیت های ضد التهابی و آنتی اکسیدانی قدرت مندی را فراهم کند که هر دوی آن ها باعث ریشه کن شدن پیری زودرس می گردد.



3- محافظت از بدن در برابر فلزات سنگین

اسپیرولینا برای پوست هم چنین دارای خواص ضد عفونی کننده می باشد که به خوبی می تواند در مراقبت از پوست به ما کمک کند. کلروفیل آن باعث خواص کلاته ی قدرتمندی می شود. کلروفیل باعث جذب و حذف شدن فلزات سنگین از بدن قبل از رسیدن و ذخیره شدن آن ها در بافت پوست می گردد.


برای خواندن ادامه این مقاله روی تیتر زیر کلیک کنید.

یا لینک زیر را در مرورگر خود کپی کنید.
http://blog.bamailto.com/مزایای-اسپرولینا-برای-پوست-شما-5-مزیت/
 
بالا