برگزیده های پرشین تولز

مزایای انتخاب سرور اچ‌پی (Server HP)چیست؟

abrishamrayaneh

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
6 سپتامبر 2021
نوشته‌ها
1
لایک‌ها
0
سن
48
محل سکونت
خیابان سهروردی شمالی - خیابان خرمشهر
لازم است بدانید که سرورها به عنوان مهم‌ترین زیرساخت در شبکه عمل می‌کنند. بدیهی است که انتخاب سرور مناسب و سازگار یکی از نکات مهم و اساسی برای هر کسب‌وکار و سازمانی است. سرورهای پرولیانت اچ‌پی نقطه عطفی در استراتژی‌های اچ پی است و این سرورها می‌توانند در هر جا، با هر حجم کاری و در هر زمان در دسترس باشند و برای ترکیب و همپوشانی محیط‌های ابری و نرم‌افزارمحور طراحی شده‌اند. اچ پی برای تامین راهکار کاهش هزینه (Cost-optimized) برای حجم‌های کاری متنوع، سرورهای پرولیانت نسل ۹ و ۱۰ را طراحی کرده تا نیازهای اساسی مشتری را تامین کند. این ویژگی‌های سرورهای پرولیانت نسل ۹ و ۱۰، شما را در مواجهه با چالش‌هایی که روزانه با آن روبه‌رو هستید مجهز و قدرتمند می‌کند، بدون آنکه قدرت محاسبه‌ای که در محیط‌های IT امروزی نیاز دارید را قربانی کند. در حقیقت سرورهای پرولیانت اچ‌پی، برای راهکارهای جدید محاسباتی طراحی و بهینه شده‌اند. آنها برای حجم‌های کاری متنوع، کارایی بهتری ارایه می‌دهند و دارای نوآوری فنی هستند که نیازهایی که حجم کاری با آن رو به رو است را برطرف می‌کند


  1. طراحی سرورهای HP: این سرورها طوری طراحی شده اند که حداکثر کارایی و اطمینان را برای جلوگیری از down شدن داشته باشند. تمامی قطعات داخلی توسط خود شرکت HP تست و سپس ارائه می‌شوند.
  2. HPE Infosight که برای سرورها و استوریج های شرکت اچ‌پی‌ای طراحی شده است، در اصل یک ترکیب ایده آل از ماشین یادگیری و آنالیز پیش بینی کننده اچ‌پی‌ای InfoSight است که با استفاده از Active Health System (AHS) که بر سلامت و عملکرد درست سیستم نظارت می‌کند و HPE Integrated Lights Out (iLO) باعث بهبود عملکرد سرور و پیش بینی و رفع مشکلات می گردد.
  3. کاربر محور بودن این سرور ها: بخش تحقیقات و توسعه شرکت اچ پی همواره تجربه کاربران مختلف را در محصولات جدید لحاظ می‌کند. اینکه کاربران چه نیازها و انتظاراتی دارند.
  4. افزایش قابلیت تست توسط کاربر: تمام سرورها و قطعات آن قابلیت تست هستند. این موضوع باعث افزایش قابلیت اطمینان، ایجاد همکاری، رسیدگی به خطاها و بازیابی می‌شود.
  5. ابزارهای مدیریت سرور و فریم ورها: تکنولوژی iLO راهی برای پیکربندی (configuration)، نگهداری، نصب و راه اندازی است. این قابلیت باعث کاهش هزینه‌ها برای اپراتور در مقایسه با دیگر سرورها است. همچنین به روز رسانی هوشمند (Smart Update Manager (SUM)) عملیات پیچیده فرم‌ور و نرم افزارهای نگهداری را آسان‌تر می‌کند.
  6. Firmware Bios: همچنین Firmware Bios ها برای بالا بردن کارایی و قابلیت اطمینان قطعات بهینه شده‌اند.




 
بالا