برگزیده های پرشین تولز

مزایده فروش سایت همکاری در فروش فایل به علاوه نرم افزار ارسال خودکار فایل

saeedsaeedyy

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
2 دسامبر 2015
نوشته‌ها
67
لایک‌ها
4
سن
30
لطفا قیمت پیشنهادی خودتون رو ارسال کنید. و این رو هم ذکر کنید که سایت رو همراه با نرم افزار میخواید یا بدون نرم افزار.

توضیحات:
✨فرصت عالی برای علاقمندان به کسب درآمد از اینترنت
فروش سایت همکاری در فروش فایل نگار فایل (negarfile.ir) به همراه کلیه فایل های سایت همچنین نرم افزار ارسال خودکار فایل به فروشگاه
برخی امکانات
✅ سایت دارای 18 هزار فایل است که این 18 هزار تا با نرم افزار آپلود شده است. از این 18 هزار تا فقط 1000تاش متعلق به کاربران سایت هست و بقیه متعلق به سایته.
✅ روی سایت زیاد کار نشده و براش تبلیغ نشده و در حال حاضر درآمد خیلی بالایی نداره بخصوص ماه های اول شروع کار ولی دو ماهه اخیر دو بازاریاب به سایت اضافه شدن که فروش کمی بهتر شده مثلا آذرماه 300 هزار تومن فروش داشت و دی ماه 268 تومن که درصد سایت و بازاریاب پنجاه پنجاه اعمال شده البته قابل تغییر است.
✅ اگر فایل های خوب و جدید داشته باشید و اونهارو با نرم افزار به سایت آپلود کنید مطمئن باشید به درآمد خوبی میرسید. نمونه ش سایت نیکان لینک (nikanlink.ir) که با داشتن حدود 20 هزار فایل، ماهانه بیش از 1000 فایل فروش داره.
✅ سایت دارای امکاناتی نظیر مدیریت محتوای اختصاصی، امکان فروشگاهدهی به کاربران، امکان تیکت زدن، برگزاری مسابقه برای کاربران، درج اطلاعیه، مدیریت منوها، مدیریت تبلیغات، خروجی csv از فایل ها جهت بازاریابی و ... است.
✅ هزینه هاست سایت شش ماهه است و برای هر شش ماه 200 هزار تومن هزینه دارد البته سه ماه از زمان تمدید اخیر میگذره و برای خریدار سایت سه ماه آینده رایگان میشه.
✅ خودم سایت رو با قیمت یک میلیون و چهارصد خریدم و نرم افزار ارسال فایل رو هم با قیمت یک میلیون تومان خریدم یعنی جمعا 2 میلیون و چهارصد به غیر از هزینه فایل ها و ... درصورت تمایل به خرید قیمت پیشنهادی خودتون رو بفرمایید. سوالی هم بود درخدمتم.

اطلاعات تماس:
ای دی تگرام Ne_Support@ و ایمیل [email protected]
 
Last edited:
بالا