برگزیده های پرشین تولز

....:::: مستقیم کردن لینک رپیدشیر و غیره کاملا رایگان ::::....

your

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
7 آپریل 2010
نوشته‌ها
3
لایک‌ها
0
در اين پست مي خوام يك سرويس دهنده فوق العاده (از خودم تعريف نباشه) که توسط يک ايراني (خودمو مي گم) راه اندازي شده رو بهتون معرفي كنم كه واقعاً جاي تشكر و قدرداني از اين گونه تيم هاي مديريتي داره و اميدوارم سايتهايي با چنين امكاناتي روز به روز بيشتر شوند.
قصد ندارم از امكانات سايت چيزي بنويسم . فقط يكي از سرويس هاي اين سايت رو براتون تشريح مي كنم)فعلا سايت فقط روي اين سرويس کار مي کند(


طي تلاش خودم براي رضايت کاربران سايت هايم و تمامي سايت هايي که اينجانب فقط به صورت يک کاربر معمولي در آن ها فعاليت دارم سرويسي راه اندازي کرده ام که با استفاده از ان به خوبي و به صورت کاملا نامحدود و کاملا رايگان لينک هاي خود را مستقيم کنند و با سرعت بالا دانلود کنند.

اين سرويس براي مستقيم کردن لينک از آپلود سنتر هاي مختلف از جمله رپيدشر و حتي مستقيم کردن کليپ هاي آپلود شده در youtube با تغيير سايز رو دارا باشد.
اين سرويس با تلاش خودم با سرعت عالي و بي نظير راه اندازي شده است.
لازم به ذکر هست اين سرويس محدوديت دانلود و مستقيم کردن ندارد.
تنها محدوديت اعمال شده محدوديت فايل هاي بيش از2 گيگابايت است (که به اميد خدا سعي مي کنم اين محدوديتم سريعا از بين ببرم)، مي باشد و فايل هاي شما پس از 48 ساعت پاک خواهند شد.
کاربران دقت کنن فايل هاي بيشتر از 2 گيگا بايت امکان مستقيم کردن نيست.


توجه :‌اين سرويس بستگي به فعاليت کاربران در سايت دارد.
در صورت فعاليت کاربران به صورت بهتر سرويس دهي ميکنم

ضمنا کاربران عزيز براي ماندگاري سرويس ميتوانيد به درخواست خود در سايت فعاليت کنيد و سايت را ياري کنيد.
به دليل هزينه ي واقعا بسيار بالا (مخصوصا براي من در اين شرايط) براي تهيه همچين سرور قدرتمندي ما به کمک شما نياز منديم، شما براي کمک به ما نيازي به پرداخت هيچ مبلغي نداريد فقط کافيست بر رويتبليغ بالاي سايت کليک کنيد و آدرس سايت را به دوستانتان بديد و به آن ها هم بگيد که بر روي تبليغات کليک کنن که من بتوانم هزينه ها را هندل کنم.

اميدوارم مديران گل سایت اين پست منو تبليغات ندودن و پاکش نکن، چون من فقط مي خوام خدمت کنم ولي هنوز در شرايطي نيستم که بتونم از جيب خودم هزينه رو بپردازم براي همين گفتم روي تبليغات کليک کنيد. به اميد روزي که من سرويس بدون محدوديت به همه ي ايراني هاي گل بدم.
اينم آدرس سايت: http://www.expressleech.com
 

mamal_h

Registered User
تاریخ عضویت
15 اکتبر 2009
نوشته‌ها
428
لایک‌ها
6
محل سکونت
اهواز
سایت مجانی ======= Your IP-address is already downloading a file, Please wait until the download is completed
 
بالا