برگزیده های پرشین تولز

مشاهده آنلاین فیلم شیوع

rezamusic13

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
22 آگوست 2012
نوشته‌ها
34
لایک‌ها
8
محل سکونت
tehran
این روزها با فراگیر شدن خبر ویروس کرونا تقریبا؛ تمامی دنیا خود را برای مقابله با این ویروس آماده کرده اند اما نکته ای که قابل توجه می باشد ساخت فیلمی در حدود چند سال پیش با نام شیوع بود که مبدا؛ این ویروس را هنگ کنگ نشان میدهد و مانند این روزهای دنیا تمامی کشورها درگیر این ویروس شده اند. با فراگیر شدن این ویروس این روزها این فیلم نیز مجدد مورد توجه مردم دنیا قرار گرفته است.


df62178403.jpg


به نقل از ویکی پدیا

شیوع (به انگلیسی: Contagion) فیلم آمریکایی در ژانر مهیج به کارگردانی استیون سودربرگ است که در سال ۲۰۱۱ منتشر شد. ماریون کوتیار، مت دیمون، لارنس فیشبرن، جود لا، گوئینت پالترو و کیت وینسلت بازیگران این فیلم هستند. پیش‌نمایش این فیلم ابتدا در تاریخ ۳ سپتامبر ۲۰۱۱ در شصت و هشتمین جشنواره فیلم ونیز اکران شد و سپس در تاریخ ۹ سپتامبر به اکران عمومی آمد. فیلم نقدهای خوبی از طرف منتقدان دریافت کرد، که بیشتر روایات‌ها و اجراهای بازیگران و هنرپیشه‌های مختلف مرد و زن را مورد ستایش قرار می‌داد. داستان این فیلم الهام گرفته و تحت تاثیر از بیماری‌های واگیردار در دهه اول سال ۲۰۰۰، همچون شیوع نوعی از کروناویروس به نام سارس در سال ۲۰۰۲ و آنفلوانزای خوکی در سال ۲۰۰۹ است.


8349f5188a.jpg


به نقل از پایگاه علوم پزشکی


درباره کرونا ویروس بیشتر بدانیم




مدیر گروه بیماریهای عفونی دانشکده پزشکی : از مسافرت غیر ضروری به مناطقی که بروز ویروس کرونا در آنجا گزارش شده ، خودداری نمایید.
به نقل از روابط عمومی دانشکده پزشکی : با توجه به شیوع ویروس جدید کرونا در جهان، دکتر مهشید طالبی طاهر؛ استاد و مدیر گروه بیماریهای عفونی درگفتگو با روابط عمومی دانشکده پزشکی توضیحات کاملی ارائه کرد. شرح این توضیحات در زیر قابل مشاهده است .
عفونت با ویروس های خانواده کورونا ویریده منجر به عفونتهای تنفسی ملایم می شود، اما اپیدمی با SARS-CoV, MERS-CoV نشان داده که ویروس های این خانواده تمایل به ایجاد بیماریهای جدی دارند. این ویروس های جدید از پستانداران (شتر-خفاش)به انسان منتقل می شوند . در دسامبر 2019 یک ویروس جدید از این خانواده( (2019-nCoV باعث ابتلا انسان ها به پنومونی در چین شد که بعد از آن در چندین کشور دیگر نیز گزارش گردید. اکثر بیماران در تماس با محل فروش حیوانات دریایی و دیگر حیوانات بودند.




با ساخت فیلم شیوع در سال ۲۰۱۱ گمانه زنی ها درباره ساخت این ویروس توسط انسان بالا گرفته است و کشورها درحال بررسی این مورد می باشند و نکته قابل توجه آن مرگ و میر فقط در چینی ها می باشد البته شاید برای قضاوت زود باشد و تا مشخص شدن حقیقت باید صبرکرد تا آن موقع دعوت میکنم از فیلم شیوع که فیلم مورد علاقه من نیز می باشد با کیفیت کمتر جهت مشاهده تمامی افراد تهیه شده است دیدن فرمایید.


مشاهده آنلاین فیلم شیوع
 
بالا