برگزیده های پرشین تولز

مشتری از ما ، ارسال از شما

pme

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
14 آگوست 2009
نوشته‌ها
30
لایک‌ها
4
ما چند فروشگاه اینترنتی داریم و در حال حاضر که با محصولات متعارف بازار تازه شروع به سفارش گیری کردیم حدود 30 سفارش در روز داریم که قطعا به بالای 80 سفارش در روز خواهد رسید .
ما پنل سفارش گیری را خودمان طرحی کردیم و سفارش ها در پنل سایت خودمان ثبت می شود . قصدمان بستن قرار داد مستقیم با پست است که هنوز موفق نشدیم .
با توجه به اینکه میخوایم وقتمان را روی افزایش آمار و بالا بردن تعداد سفارش ها بگذاریم و تهیه و ارسال محصولات نیاز به یک تیم قوی و این کاره دارد دیدگاه ما این بوده که هر دو کار با هم از ما بر نمی آید و پرداختن به هر دو کار موجب ضعیف عملکردن ما در هر دو بخش می شود بنابراین تصمیم ما این است با یک یا حداکثر دو فروشگاه که هم بانک محصولاتشان کامل است هم توانایی به روز کردن بانک بر اساس سفارشاتی که ما می گیریم را دارند ، شروع به همکاری کنیم به این صورت که ما وقتمان را روی افزایش بیننده های سایت بگذاریم و سفارش ها را افزایش دهیم و تیم همکار سفارش ها را هر روز از پنل ما برداشته و توسط هر سیستمی که خودش صلاح می داند ( ایران مارکت یا پرداخت یا پیک یا هرچی) به دست مشتری برساند .
پس تا جایی که مشتری می آید به عهده ما است . از تهیه محصول مشتری و رساندن به دست مشتری بر عهده تیم همکار .
.
در حال حاضر یک صفحه آماده کردیم که با سفارش محصولات بعضی سایتهای ما مرتب به روز می شود و همگان می توانند آن صفحه را ببینند . یعنی اگر همین الان یه مشتری سفارش جدید داد شما می توانید ببینید .(آدرس و تلفن پنهان شده )
http://www.postkala.com/order/admin/main.php
البته این صفحه شامل سفارشهای دوتا از سایتها و همچنین تعداد زیادی از سفارش های تلفنی نمی شود که آن بعدا اضافه خواهد شد .
همگان می توانند سفارش ها را در این صفحه ببینند برای اینکه اگر فروشگاهی خواست با ما شروع به همکاری کنه یک برآوردی از سفارش هایی که ما می گیریم و محصولات مورد نظر دستش بیاد .

ما برای شروع کار حاضریم به صورت 50 درصد ما و 50درصد فروشگاه کار کنیم . ما تضمین خواهیم کرد مقدار فروش از 2 میلیون تومان در ماه بیشتر خواهد بود ( اگر کمتر دو میلیون تومن در ماه بود ما به جای 50 درصد 35 درصد می گیریم ) پیش بینی ما این است که توانایی گرفتن هشت میلیون تومان سفارش سی ی و دی وی دی در ماه را خواهیم داشت .

روش شروع کار به این صورت است که ما بعد از مذاکره با فروشگاه مورد نظر یک مبلغ بابت اعتبار از او دریافت می کنیم و او می تواند از پنل ما تا 110 درصد اعتبار هر روز سفارش برداشت کند تا روزی که اعتبارش تمام شود . سفارش های کنسلی را میتواند در پنل علامت بزند و مبلغ سفارش های کنسلی از اعتبار فروشنده کم نخواهد شد .

اگر فروشگاهی بعد از دیدن آخرین سفارشهایی که ما دریافت کردیم معتقد بود شرایط کار کردن با ما را دارد
آدرس فروشگاه و مشخصاتش را به این ایمیل بفرستد
[email protected]
و سپس با این شماره تماس بگیرد
09163011634


توجه کنید که اجباری نیست شما حتما فروشگاه داشته باشید چون سفارش گیری بر عهده ما است چیز ی که لازم است این است که شما محصولات را داشته باشید و بتوانید برای مشتری در سراسر ایران ارسال کنید .
در در صورتی که با یک فروشگاه به توافق رسیدیم با فروشگاه دیگری کار نخواهیم کرد و هدف کار کردن فقط با یک تیم قوی است و نه چند تیم .
 

pme

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
14 آگوست 2009
نوشته‌ها
30
لایک‌ها
4
این پنل نیست . این یک صفحه موقت است تا افرای که مایل به شروع کار با ما هستند بتوانند یک سری محصولات که سفارش داریم را ببینند و برآورد کنند بر اساس این محصولات می توانند با ما کار کنند یا نه . پس ار نهایی شدن قرار داد این صفحه حذف خواهد شد و پنل در اختیار طرف قرار داد قرارخواهد گرفت
 

mardmovafagh

Registered User
تاریخ عضویت
26 فوریه 2009
نوشته‌ها
477
لایک‌ها
0
محل سکونت
where she is
پایه ام اطلاعات بیشتر رو برام ارسال کنید
بچه خوزستان هستید؟
از روی شماره موبایل گفتم
من میتونم محصولات رو سه سوت اماده کنم و ارسال اخه کارم چاپ سی دی و تکثیر عمده هست
اصلا همه اش رو بده دست خودم
تا روزانه 5000 دیسک میتونم اماده کنم
این قدر سفارش دارید؟
البته با روزی 5-6 ساعت کار که میتونم بیشترش هم کنم
در ضمن پهنای باند بالا دارم میتونم محصولات متنوع هم ردیف کنم و به شاپ اضافه کنم
خواستید در خدمتم
 

Mr. Smith

Registered User
تاریخ عضویت
4 آپریل 2007
نوشته‌ها
843
لایک‌ها
23
محل سکونت
LovelyCrypto Planet
پنلتون خيلي ضايع بيد !‌
معنيش چيه كه اطلاعات مشتري رو گذاشتين در معرض ديد عموم !؟ حتي آي پي هم !

این نوع ادبیات به دوستتون کمکی نمیکنه که کارشونو بهتر کنن. باید هر نوع ایده خوب رو تشویق کرد و راهنمائی به بهتر شدن کرد. انتقاد اگر سازنده باشه به شخص کمک میکنه که کارشو بهتر کنه.
 
بالا