برگزیده های پرشین تولز

مشخصات گلکسی F41 اولین گوشی سری F سامسونگ فاش شد

AMIR beIN SPORTS

کاربر فعال بازارچه
کاربر فعال
تاریخ عضویت
15 جولای 2015
نوشته‌ها
1,388
لایک‌ها
2,511
محل سکونت
تهران
چندی است که اخباری از عرضه‌ی گوشی‌های سری F سامسونگ با تمرکز بر دوربین منتشر می‌شود. حالا ساعتی پیش شاهد انتشار اولین اطلاعات در خصوص گلکسی F41 بودیم که احتمالا اولین گوشی این خانواده خواهد بود.


تا به امروز شاهد معرفی گوشی‌های سامسونگ از سری نوت و اس به عنوان گوشی‌های پرچمدار، گوشی‌های سری A به عنوان جایگزینی مقرون به صرفه برای گوشی‌های سری S و گوشی‌های سری M به عنوان گوشی‌های پایین رده و ارزان قیمت بودیم. نهایتا گوشی‌های سری Z هم به عنوان گوشی‌های تاشو راهی بازار شدند. حالا اما گفته می‌شود که به زودی شاهد ارائه‌ی یک خانواده‌ی دیگر از گوشی‌های سامسونگ خواهیم بود که سری F نام خواهند داشت.
بنا به آنچه می‌دانیم، گوشی‌‎های سری F سامسونگ با تمرکز روی دوربین و با قیمتی بین 200 تا 275 دلار راهی بازار خواهند شد. از سوی دیگر این گوشی‌های احتمالا بیشتر از هر جای دیگری بازار هندوستان را هدف قرار خواهند داد و هنوز مشخص نیست که آیا به صورت جهانی هم عرضه شوند یا خیر.
گلکسی F41؛ اولین گوشی سری F
حالا اما اطلاعاتی درباره‌ی اولین گوشی سری F سامسونگ فاش شده است که احتمالا گلکسی F41 نام خواهد داشت. درواقع دفترچه راهنمای این گوشی در صفحه‌ی پشتیبانی وب سایت هندوستان به اشتراک گذاشته شده است و در آن می‌توانیم به برخی از مشخثات این گوشی دست پیدا کنیم. بنا به آنچه در این صفحه می‌بینیم، به نظر می‌رسد که گلکسی F41 از پردازنده‌ی اگزینوس 9611 در کنار 6 گیگابایت رم بهره ببرد. اگرچه اندازه‌ی صفحه نمایش این گوشی مشخص نشده است اما می‌دانیم که گلکسی F41 از نمایشگر AMOLED با بریدگی قطره‌ای و رزولوشن 1080 در 2340 بهره خواهد برد. از جمله دیگر مشخصات این گوشی هوشمند می‌توانیم به تجهیز آن به سنسور اثرانگشت در پنل پشتی، اسپیکرهای دوگانه و جک 3.5 میلی متری هدفون اشاره کنیم.
مشخصات گلکسی F41.jpg

مشخصات گلکسی F41 -
همانطور که گفتیم به نظر می‌رسد که تمرکز سامسونگ برای این خانواده، دوربین است. بنابراین اصلا عجیب نیست که در این گوشی با دوربین اصلی 3 گانه مواجه باشیم. درواقع گفته می‌شود که گلکسی F41 از دوربین اصلی سه گانه با لنز اصلی 64 مگاپیکسلی بهره خواهد برد. گویا لنز ثانویه هم اولتراواید خواهد بود اما هنوز اطلاعاتی درباره لنز سوم در دست نیست. به عنوان آخرین اطلاعاتی که از این گوشی در دست است، گفته می‌شود که این گوشی شباهت زیادی به گلکسی M31 دارد.
برای اطلاع از مشخصات دقیق این تلفن هوشمند و همچنین اینکه آیا راهی بازار جهانی خواهد شد یا خیر، باید تا ماه آینده منتظر بمانیم.
تصاویری از مشخصات گلکسی F41.jpg

تصاویری از مشخصات گلکسی F41 -
 

miladbm1373

Registered User
تاریخ عضویت
24 نوامبر 2020
نوشته‌ها
100
لایک‌ها
29
همون m30s هست فرقی نداره ری برنده
 
بالا