مشكلات و مسايل خريداران نوت بوك با گارانتي

شروع موضوع توسط esfandiyar2002 ‏24 ژوئن 2005 در انجمن بایگانی

  1. esfandiyar2002

    esfandiyar2002 مدیر بازنشسته

    تاریخ عضویت:
    ‏5 آپریل 2004
    نوشته ها:
    8,483
    تشکر شده:
    6
    محل سکونت:
    TABRIZ
    aka مي نويسد:سلام دوست عزيز !
    والا عرض شود كه من يه توشيبا ستلايت دارم كه به خاطره خرابي LCD Controler مونيتورش هم خراب شده بود !
    ما رفتيم پيش اين آقايون و ايشون گفت كه بايد LCD عوض شه و كنترلر سالمه !
    ما هم هرچي كه آقا اين كنترلر هم خرابه به خرجش نرفت !
    بعد از چندين بار رفت و آمد و پرداخت 450 تومن بازم ما همون مشكلو داشتيم !
    تا اينكه با كلي چك و چونه ايشون قبول كرد !
    خودم يه LCD پيدا كردم 280 - Control 40 و الان روزي بالاي 10 ساعت روشنه !
    يك تجربه !
    ولي جمعا آدم با سواديه !

    و سپس در ادامه مي افزايد:
    اصلا ميگن آفتاب شرق فشارم ميره بالا !
    خدا عزابشون رو زياد كنه !
    از 3 ماه بعد از خريد اين مشكل پيش اومد 5 بار رفتم گارانتي هر دفعه به يه بهونه اي عوضش نكردن ! تا گارانتي تموم شد گفتن ها !! الان اگه ميخواي درست شه 100 بابت های ولتاژ و 800 بابت ال سی دی بده !
    بالاخره اون دخترایی که اونجان خرج دارن دیگه !
    مفت نمیرزه ! من الان میخوام یه توشیبا دیگه (سنترینو) بخرم از ترس آفتاب شرق نمیخرم !
     
  2. حسن كچل

    حسن كچل کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏3 آپریل 2005
    نوشته ها:
    37
    تشکر شده:
    0
    دستت درد نكنه آقا اسفنديار اگر بقيه بچه ها هم محبت كنن و تجربه شون رو در مورد گارانتي هاي مختلف بگن خيلي خوب ميشه. اينطوري حداقل آدم ميدونه تا چه حد بايد توقع داشته باشه و اصولاَ پول اضافه اي كه داره ميده براي چيه
     
  3. حسن كچل

    حسن كچل کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏3 آپریل 2005
    نوشته ها:
    37
    تشکر شده:
    0
    سلام
    در مورد آفتاب شرق بد زياد شنيده بودم.
    كسي با زيگورات كار كرده؟ اوضاعشون چطوره؟ اونام دودره بازن يا نه؟
     
  4. electronic

    electronic Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏16 ژانویه 2005
    نوشته ها:
    1,661
    تشکر شده:
    68
    محل سکونت:
    USA
    اتفاقا" منم می خواستم در مورد زیگورات بیشتر بدونم یه بار شنیدم که می گفتن یه خورده همچین بی انصافن حالا نمی دونم...
     
  5. esfandiyar2002

    esfandiyar2002 مدیر بازنشسته

    تاریخ عضویت:
    ‏5 آپریل 2004
    نوشته ها:
    8,483
    تشکر شده:
    6
    محل سکونت:
    TABRIZ
    من فقط يك تجربه از زيگورات براي يكي از دوستانم دارم كه البته اميدوارم حالا اصلاح شده باشند و خدمات آنها بهتر ارائه شود.اسفند 83 يك لپتاپ دل يكي از دوستانم كه از زيگورات خريداري نموده بود,دچار يك مشكل كوچك گرديد.بعد از مراجعه به زيگورات كه البته مشمول گارانتي هم مي گرديد,شركت مزبور از ارائه گارانتي امتناع نموده و مورد فوق را عليرغم گارانتي دار بودن لپتاپ,مشمول تعمير و ارائه خدمات خارج از گارانتي نمود.دوستم با من تماس گرفت و بنا به سابقه دوستي و به پاس آن من در چند روزي كه به تهران آمده بودم(در همان ايام براي انجام كاري)با كمي تجربه عملي توانستم كار اين دوستمان را راه اندازي نمايم كه البته مجاني هم تمام شد.
    با رجوع به زيگورات و البته با لپتاپ خودم از آنان پرسيدم(در نقش يك مشتري)كه اين لپتاپ من(با همان مشكل فرضي)
    چگونه قابل حل است؟آنان هم از بنده يك مبلغ ناقابل حدود 200 هزار توماني طلب نمودند.حال اصل مشكل چه بود؟!
    اين:http://forum.persiantools.com/showpost.php?p=291181&postcount=38
     
  6. electronic

    electronic Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏16 ژانویه 2005
    نوشته ها:
    1,661
    تشکر شده:
    68
    محل سکونت:
    USA
    اوه اوه با این حساب که رو شرکتهای ریز و درشت دیگه که اصلا" نمیشه حساب کرد....
    راستی می خوام یه سوال بپرسم هر چند می دونم که شاید جواب دادن بهش یه خورده مشکل باشه.
    شما تو همین بازارچه های لپ تاپ خودمون فروشنده ای رو سراغ دارید که تا حد قابل قبولی به معیارهای پیشنهادی شما نزدیک باشه؟ البته نمی خوام تبلیغ کنید و اینا ولی برام جالبه بدونم اسفندیار خان! مدیر بخش لپ تاپ با اینهمه تجربیات ریز و درشتش اگه تصمیم بگیره که لپ تاپ بخره اولین فروشگاهی که به ذهنش میرسه کجاست؟
    البته غیر از برج پرشیا و ایسر که شما تا حد زیادی قبولشون دارید!:lol:
    (منظورم این بود که رو مدلهای دیگه هم مانور بدید.)
    ممنون.
     
  7. footbal
  8. esfandiyar2002

    esfandiyar2002 مدیر بازنشسته

    تاریخ عضویت:
    ‏5 آپریل 2004
    نوشته ها:
    8,483
    تشکر شده:
    6
    محل سکونت:
    TABRIZ
    عزيزم,من بيشتر منظورم افرادي بوده كه براي اولين بار,بدون هيچ آگاهي و پيش داوري و يا مهارت نسبي اقدام به خريد مينمايند و بدين ترتيب من به منطقه اي رهنمونشان مي كنم كه كمتر سرشان كلاه برود!! :lol:
    تعصب خاص داشتن به هيچ فروشنده اي حتي اگر در كار خود آدم خبره و كارامدي و يا بقول شما كار درستي هم باشد,جائز نيست!!!سعي من(بدور از پرداختن احساسي به شعار)اين بوده كه تجربيات و داده هاي خودم كه گاه بي زحمت هم بدست نيامده در اختيار دوستاني بگذارم كه هنوز در ابتداي راهند وگرنه شمايي كه ماشالله تاكنون با حوصله هرچه بيشتر از باقي دوستان(از نحو سوال پرسيدن معلوم مي شود)پست هاي مرا بدقت خوانده ايد,نسبت به من هيچ تجربه اي كمتر نداريد و يا دفتر عزيز كه جاي خود دارد.
    من هيچ فروشگاهي را بصورت كاملا خاص در نظر نمي گيرم ولي با عنايت به تمامي داده هايي كه در بخش راهنمايي براي خريد لپتاپ در ايران نوشته ام,تمامي فروشندگان را امتحان مي كنم و هركه بيشتر با عقل سليم جور مي بود,اقدام به خريد و تهيه لپتاپ مي نمودم.
    ولي براي اينكه جواب شما كاملا بي پاسخ نماند,بغير از همان دوستي كه فرموديد كه من شديدا تعصب دارم!! :lol:
    نمايندگي ايران رهجو براي سوني هم مناسب است.
    نكته اي كه بايد به شما بگويم اين است كه هيچ گاه خطاي مرا مرتكب نشويد كه فلاني چون كارشان خوب نيست پس براي هميشه از چشممان مي افتد!!نه اصلا!!!بلكه من خودم به شخصه تمامي فروشندگان قديم و جديد را دوباره و چند باره چك مي كنم تا مطمئن شوم كداميك بهتر از مابقي عمل مي كند؟شايد رقابتي بودن بازار منجر به بهتر شدن خدمات همان شركتي شود كه زماني در چشم ما جايگاه خوبي نداشت!!!
    در ضمن اين دوست گرامي آقاي فاضلي جان كه كم پيدا هستند هم كارشان خوب است.شايان جان يا اطهر اگر اشتباه نكنم از كار ايشان و خدمات پس از فروش ايشان راضي بودند.
    با طي زمان مطمئن باشيد با افزايش درخواست در ايران,نمايندگان بهتر و بيشتري بصورت رقابتي عمل خواهند كرد و بنابراين فروش نوت بوك در ايران جايگاه خوبي پيدا خواهد نمود.من خوشبينم.
    در ضمن به فروشنده تاكييد نكنيد.خدمات پس از فروش بسيار مهم است.
     
  9. electronic

    electronic Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏16 ژانویه 2005
    نوشته ها:
    1,661
    تشکر شده:
    68
    محل سکونت:
    USA
    از اظهار لطفتون ممنون در سعی و تلاش شما برای آبادی این بخش هیچ شک و شبهه ای نیست و امیدوارم عزیزان دیگه هم از شما چراغی سازند بر ظلمات جهل خویش:happy:
    گفتنی ها رو گفتید و من از این تیکه ش خیلی خوشم اومد:
    هر چند که انتظار می رفت این چنین عمل کنید.منتهی یکی از اشکالات اجباری اما پرسود این کار اینه که یه کسی رو می خواد که وقت کافی داشته باشه و با دقت و حوصله ی زاید الوصفی فروشنده های مختلف رو سین جین کنه تا سطح معلومات و ... طرف دستش بیاد.خوب از قدیم هم گفتن:
    هر که طاووس خواهد جور هندوستان کشد!
    راستی اسفندیار جان من به احتمال زیاد وقت نکنم دوباره برگردم تهران و می خوام جور آذربایجان بکشم!:lol: نظرتون چیه؟ آیا ممکنه که از لحاظ خدمات پس از فروش با مشکل مواجه بشم؟( البته با عنایت به اینکه والده ی مکرمه ی بنده به زبان استراتژیک شما مسلط هستند!:lol: ) یا اینکه باید برم تهران.(البته سازنده ی احتمالی من با توجه به آمارهای جهانی و تحقیقات خودم شاید DELL باشه...)

    در این مورد هم با شما موافقم و من خودم اصولا" سیاه و سفید نمی بینم و همین تغییر و تحولات رو به عینه دیدم که شرکت خاصی در برهه ای از زمان خوب سرویس نمی ده اما با رفع مشکلات به سطوح بالای کیفیت خدمت رسانی میرسه.امیدوارم رقابت سالم باعث پیشرفت این بازار نو پا بشه.
     
  10. esfandiyar2002

    esfandiyar2002 مدیر بازنشسته

    تاریخ عضویت:
    ‏5 آپریل 2004
    نوشته ها:
    8,483
    تشکر شده:
    6
    محل سکونت:
    TABRIZ

    صلاح ملك خويش,خسروان دانند...
     
  11. esfandiyar2002

    esfandiyar2002 مدیر بازنشسته

    تاریخ عضویت:
    ‏5 آپریل 2004
    نوشته ها:
    8,483
    تشکر شده:
    6
    محل سکونت:
    TABRIZ
    coldplay مي نويسد:
    به اين نتيجه رسيدم كه گارانتي توي ايران چيز مزخرفي است.بيشتر به عنوان يك برگ برنده و تبليغاتي براي فروش اجناس استفاده مي كنند.
    به نظر من جنسي رو كه ميخواهي بخري از مارك معروف بخر و به اميد گارانتي نباش.وقتي كه كمپاني يا كارخانه ي معروفي مثلا سوني جنسي رو با هزار تا برنامه ريزي و محاسبه توليد و عرضه ميكنه نيازي نيست كه يك شركت دو سه نفره زيرزميني ايراني بياد و بگه كه ما اين جنسها را تضمين و گارانتي مي كنيم.اگر هم خداي ناكرده دستگاهتون يه بلايي سرش بياد به هر نحوي ميخوان بگن كه گارانتي شامل اينها نميشه.
    به هر حال اگه گارانتي دار خواستي بگيري از گارانتي سازگار ارقام نگير كه به لعنت خدا نمي ارزه...(البته اگه شركت پيشرفت كرده باشه و لپ تاپ هم گارانتي و تضمين كنه)
     
  12. عادل

    عادل مدیر بازنشسته

    تاریخ عضویت:
    ‏24 فوریه 2005
    نوشته ها:
    567
    تشکر شده:
    0
    محل سکونت:
    !!! ایران !!!
    در جواب پست بالا electronic می نویسد:
    اما بعد از یک روز:
    و سپس esfandyiar2002 می افزاید:
    و اینجانب در جواب عرض می کنم:

    بعد از اینها اینجانب با زیگورات یکم بحث کردم و گرچه هنوز آقای x می گفت بفرستش تا تعمیر کنیمش ولی سرانجام بحث ما به این نتیجه رسید که من نوت بوک را با یک عدد نامه که خواسته هایم (1-تعویض دستگاه یا 2- پس گرفتن 80 درصد از پولی که من برای خرید داده ام ) را در آن قید کرده ام بفرستم تا آقای x به آقای Y (مدیر عامل) بدهد تا تصمیمات لازم را بگیرند...
     
  13. عادل

    عادل مدیر بازنشسته

    تاریخ عضویت:
    ‏24 فوریه 2005
    نوشته ها:
    567
    تشکر شده:
    0
    محل سکونت:
    !!! ایران !!!
    بسم الله الرحمن الرحیم

    آقایان و خانم ها ،نوت بوک 1 روز بعد از این حرف ها مجدد دوباره خاموش شد و دیگر روشن نشد(این را نوشتم یا نه ،یادم نیست).....

    نوت بوک را به دکتر فاطمی نمایندگی زیگورات(که بعد از آن ماجرا خریدشان از زیگورات را بسیار جزیی کرده اند.) داد تا بفرستد تهران...ایشون قرار شد زنگ بزنن آقای مدیر عامل زیگورات ،جناب رشیدی....و گفتن با شیبانی مسئو ل تعمیرات کاری نداشته باشین که کاری نمی تونه بکنه و برای تعویض باید رشیدی دستور بدهد...

    جناب رشیدی به دکتر گفته :"دوباره می فرستم دبی تا مادربردش را عوض کنن...دستگاه را تعویض نمی کنیم...فقط 400000 تومان می تونیم از تون بخریم...در صورت شکایت نوت بوک دست ماست و مدرکی ندارید!!!!...(نوعی دزدی)...."و هزاران ارجیف دیگه هم گفته که وقت ندارم چیزی بگم.....
    یک بار هم شیبانی (مسئول تعمیر) گفته بود: "اینجا ایرانه و از این خبرها (تعویض نوت بوک) نیست!!!!!!"
    این توهین به یک خریدار ایرانی است....ازین به بعد منم با هاشون در می افتم و دور نوت بوک را خط می کشم.
     
  14. avajang.com .leftjee.ir.right
  15. عادل

    عادل مدیر بازنشسته

    تاریخ عضویت:
    ‏24 فوریه 2005
    نوشته ها:
    567
    تشکر شده:
    0
    محل سکونت:
    !!! ایران !!!
    امروز با رشیدی حرف زدم و تمام حرف هایش را (از قبیل ارتباط با شرکت Dell و اراجیفی که به دکتر گفته بود و ....) را تکذیب کرد... وگفت مدرکی ،نوشته داری وچون بو برده بود چه کار دارم می کنم [​IMG] مودبانه حرف می زد وهمه چیز را تکذیب کرد و گفت: " یا پس می فرستیمش یا بگین بفرستیمش دبی دوباره مادر برد را تعویض کنندوووحداکثر تا فردا وقت دارین چون من دارم دبی و 1 ماه نیستم!!!!!!!!!!!"

    خلاصه فعلا بدون کمک دوستان علی می مونه و حوضش........:happy:

    به نظر شما شکایت کنم...
    در ضمن تو گفت گوی آزاد یک موضوع باز کردم...خدا کنه دوستان حمایت کنند...:(
     
  16. mahmood-gt2

    mahmood-gt2 کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏15 دسامبر 2005
    نوشته ها:
    504
    تشکر شده:
    1
    محل سکونت:
    توی ماشین
    اقا سلام
    می خواستم ببینم کسی در باره خدمات پس از فروش (تعمیر) لپ تاپ های بعد از گارانتی زیگورات اطلاعی داره؟ من پارسال یه inspiron 510m خریدم. الان هر وقت که با CD XP بوت می شه تو اون صفحه ای که می نویسه "setup is inspecting your computer hardware configuration" کامپیوتر هنگ می کنه. یعنی من نمی تونم ویندوز نصب کنم. :wacko:

    اصلاً نمی فهمم چشه؟ می گن زیگورات پول زیاد می گیره؟ هر کی می دونه لطفاً بگه.
    ممنون
     
  17. عادل

    عادل مدیر بازنشسته

    تاریخ عضویت:
    ‏24 فوریه 2005
    نوشته ها:
    567
    تشکر شده:
    0
    محل سکونت:
    !!! ایران !!!
    سلام...
    نگاهی به امضای من بکن!!!!
    من هم پارسال یکی مثل مدل شما گرفتم....از اون موقع تا الان 70 درصد از اون زمان تا حالا ، تعمیرگاه بوده.....در حالی که 2 بار مادربرد عوض شده و باطری دستگاه 4-5 باری عوض شده وکومبو درایو عوض شده و ......2 بار دبی رفته!!!!!! [​IMG] [​IMG] [​IMG]
    و حاضر به تعویض دستگاه نشدن ، فقط گفتن 500- 400 هزار تومان می تونن برش دارن.... [​IMG]
    امروز هم که زنگ زدم تا بدونم کی کارشون تموم می شه به من گفتن به علت حرف هایی که در اینجا زدم ، گارانتی نوت بوک من را باطل می کنن!!!! [​IMG] [​IMG]

    و هزارن حرف دیگه.....
    اما گفتم از دستتون شکایت می کنم....
    [​IMG] [​IMG] [​IMG]
    به نظر من اگر گارانتی زیگورات هست یقشون را بچسب و اگر گارانتی اونها نیست ،اصلا به دست اونها نده!!!!!
     
  18. Bahreyni

    Bahreyni Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏12 آپریل 2004
    نوشته ها:
    1,713
    تشکر شده:
    3
    محل سکونت:
    کرمان دیار کریمان
    خداییش زیگورات منو مستقیما یاد عادل میندازه
    عادل اگه این حرفو زدن بیا خودم حالشونو میگیرم
     
  19. mahmood-gt2

    mahmood-gt2 کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏15 دسامبر 2005
    نوشته ها:
    504
    تشکر شده:
    1
    محل سکونت:
    توی ماشین
    آقای عادل،
    شاید با اونها تند حرف زدی، حالا هم می خوان حال گیری کنند..... آخه این برخورد اونا که خیلی خشانت آمیزه؟ توهین به مشتریه؟ استدلالشون چیه؟.......
    اگه می خوای از اونا شکایت کنی، از من می شنوی بی خیال شو. چون بیشتر از قیمت لپ تاپ باید پول دادگاه و وکیل بدی بعدش هم فکر نمی کنم در این زمینه قانونی وجود داشته باشه؟
    اون موقع که من خریدم، طرف یه شماره تلفن مال مرکز تعمیرات داد گفت برای تعمیرات ما در خدمتیم..... و از این حرف ها...... یعنی همش سرکاریه؟
     
  20. عادل

    عادل مدیر بازنشسته

    تاریخ عضویت:
    ‏24 فوریه 2005
    نوشته ها:
    567
    تشکر شده:
    0
    محل سکونت:
    !!! ایران !!!
    مشکل من:
    اون ها به دلیل این که من در اینترنت (داخل نظرات سایت بازتاب،پرشین تولز،....)مطرح کردم ،عصبانی شدند و این چنین گفتن....
    در ضمن فکر میکنم اونها از یک جای دیگه این مطالب را دیده اند...چون صحبت از ایمیل و ... می کردند که من تا حالا وقت نکردم اقدامی بکنم....
    حرف من این است...اونها درستش بکنند...ولی تا حالا نتونستند و می گویند شما بلد نیستی استفاده کنی !!!!!!مادربرد به علت وسایل خارجی سوخته!!!!در صورتی که من فقط یک موس به اون وصل کردم!!!!! و سیدی ک.مب. درایو هم بعلت رایت زیاد سی دی خراب شده !!!!در صورتی که من فقط 4-5 تا سیدی با آن رایت کردم که یکی را سوزاند!!!! بقیه را هم ناقص ضبط کرد و من به این دلیل تا حالا حدود 700 مگ از اطلاعاتم را از دست داده ام!!!!!! یا در مورد کند شدن آن می گویند برنامه زیاد روش ریختی!!!!!در صورتی که هارد من فقط فکر کنم 4 گیگ پر بوده!!!!! و آفیس و فتوشاپ و آکروبات ریدر و برنامه های معمولی روی آن بوده...


    اما مشکل شما:
    اگر نوت بوک شما گارانتی زیگورات هست پس بده تعمیرش کنند....اما اگر گارانتی اونها نیست مراقب باش که بسیار بی توجه هستند و سعی کن جای دیگری بدی آنرا تعمیر کنند ....اما اگر دیدی چاره ای نیست و فقط می تونی بدی زیگورات ،حتما خودت حضور داشته باش تا باطری، رم ،... دستگاه را به گمان خرابی و بدون نظر خودت تعویض نکنند و مهمتر از این وقتی شما خودت حضور داشته باشی نوت بوکت را خط خطی نمی کنند و به اون ضربه ای به علت بی احتیاطی وارد نمی کنند....

    جمع بندی حرف هایم برای شما:
    1-زیگورات از نظر قیمت فروش نسبت به بقیه فروشندگان با انصاف تر هست....
    2-اما در مورد تعمیر به نظر من ضعیف هستند و بسیار بی نظم....و فقط حرف خود شون را قبول دارند....به نظر من البته!!!!
    3-در هنگام تعمیر سعی شود خود شما آنجا حضور داشته باشی و قبل از آن با چندین نفر متخصص در مورد اشکال دستگاهت مشورت کنی تا مطمئن شوی دستگاهت همان عیبی را که تعمیرکار می گوید، دارد....مثلا سی دی رام یا مادربرد یا باطری دستگاه را بی خودی تعویض نشود....
    4- DELL و این مدل دستگاه های خوبی هستن و شاید این تنها مورد در ایران است ولی زیگورات باید میدانست در چنین مورد خاصی باید دستگاه تعوض شود چون برای خودشان به صرفه تر است!!!!!اگر خرجی را که زیگورات کرده را حساب کنی شاید نزدیک قیمت دستگاه نو بشود!!!!!! اما متاسفانه حاضر به پذیرش این امر(تعویض دستگاه)نیست!!!!!



    داخل پرانتز :
    خدمت اسفندیار خان بگویم ،اگر به نظرشان هرکدام (یا حتی همه )از پست های من زاید است و یا دیگران را به نوت بوک بدبین میکند و یا شاید فکر می کنند من آنتی زیگورات!!!!!! هستم.... امر کنند تا من حذفشان کنم....و یا خودشان حذف کنند و در رودربایستی گیر نکنند...


    با تشکر
     
  21. Electronics Art

    Electronics Art کاربر فعال برق و الکترونیک کاربر فعال

    تاریخ عضویت:
    ‏9 جولای 2005
    نوشته ها:
    1,374
    تشکر شده:
    16
    محل سکونت:
    تبریز
    سلام عادل جان
    اولاً بسيار ناراحتم از اين مشكلي كه براي نوت بوكتان پيش آمده است
    ثانياً يك سوال ازت دارم كه اين چيزي كه اينجا گفتي صحت دارد ؟
    يعني مسولان زيگوارت به اين انجمن سر ميزنند ؟
    و اين مطالب برايشان اهميت دارد ؟

    ممنون :)
     
  22. عادل

    عادل مدیر بازنشسته

    تاریخ عضویت:
    ‏24 فوریه 2005
    نوشته ها:
    567
    تشکر شده:
    0
    محل سکونت:
    !!! ایران !!!
    سلام....ببخشید الان پست شما را دیدم....

    به خدا چی بگم...شما توی گوگل عبارت -->>نوت بوک زیگورات<<--- را بزنی اولین نتیجه ها مال پی تی هست!!!!!

    بهر حال ایشان حرف های من را در اینترنت دیده....یا خودش را یا انعکاسش را!!!!!

    ایشان حرف از یک ایمیل زدند ....که من اصلا تا حالا ایمیل در این مورد نزدم!!!!!

    زیگورات سعی می کند در اینترنت به جای خوبی برسد...مثلا اگر شما نوت بوک را در گوگل سرچ کنی...زیگورات در تبلیغ گوگل ظاهر می شود!!!!!


    اما من گرچه برایم بی اهمیت شده!!!!! اما موضوع را در حد توان گرم نگه می دارم...تا درس عبرتی شود برای دیگر شرکت ها....

    به نظر شما من قسمت کشک را از امضاییم بر دارم بهتر نیست؟
    به امید روز های طلایی برای جامعه انفورماتیک ایران....
     
zarpopخرید بک لینک