سایت ساز وبزیخرید بک لینک

مشكلات NTTACPLUS (نياز به كمك فوري)

شروع موضوع توسط Ehsan Ariyaee ‏9 اکتبر 2004 در انجمن شبکه

  1. Ehsan Ariyaee

    Ehsan Ariyaee کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏7 اکتبر 2004
    نوشته ها:
    2
    تشکر شده:
    0
    بنام خدا
    با سلام و تشكر از يكايك عزيزان زحمتكش در اين سايت

    اين باعث خجالت من است كه اولين پستم يك سوال و درخواست كمك است. بايد ببخشيد.

    دو مشكلي كه من با NTTACPlus دارم اينها است:

    موقع Disconnect شدن يوزرهاي دايل آپم همچنان يوزر آنهم در كنسول OnLine مي ماند و طبيعتاً از كريديت آنها كسر مي شود. همچنين در صورتي كه دوباره آن يوزر قصد OnLine شدن را داشته باشد نمي تواند. (به دليل اينكه براي هر يوزر MaxLogins=1 تعريف شده است و آن يكي هم در كنسول OnLine مانده است پس به يوزر ديگري با همان اكونت اجازه ورود به شبكه را نمي دهد)

    همچنين گاهي مواقع براي يوزرهاي دايل آپ Invalid User Name or Password مي دهد (در صورتي كه آنها كاملا صحيح وارد مي كنند) و بعد از چندين مرحله سعي كردن بالاخره آنها را Register مي كند (و يا نمي كند!!)



    ضمن تشكر فراوان از شما...
     
  2. بازدیدیار - افزایش بازدید سایت و سیگنال های برندخرید بک لینک
  3. brojak

    brojak کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏27 می 2004
    نوشته ها:
    55
    تشکر شده:
    1
    شما بگو Multiport داری یا Router
     
  4. Ehsan Ariyaee

    Ehsan Ariyaee کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏7 اکتبر 2004
    نوشته ها:
    2
    تشکر شده:
    0
    بله از Router استفاده مي كنيم.
     
  5. oostakarim

    oostakarim کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏30 اکتبر 2004
    نوشته ها:
    5
    تشکر شده:
    0
    آقا من يك جوابي در حد سوادم مي دهم و اميد وارم مثمر ثمر باشد :

    گاهي اوقات به دليل bug موجود در Cisco IOS پيام هاي Stop روتر به nttacplus نمي رسد و طبيعتا با اينكه كاربر اتصالش را با روتر قطع كرده اما هنوز در ليست كاربران فعال براي nttacplus مي ماند و مشكلاتي كه شما عنوان
    كرديد پيش خواهد آمد .

    راه حل :
    در Remote console به server configuration برويد و سپس به قسمت Backup/Synch بروید .

    در آنجا می توانید آدرس روتر - و یک سری پارامتر دیگر - را بدهید تا بر اساس periodic check interval كه در قسمت

    General قابل تنظيم است ( پيش فرض 10 دقيقه يكبار) nttacplus خود را با روتر همگام يا به روز كند و ليست كاربران فعال خود را درست كند .


    اميد وارم مفيد بوده باشد. :cool:
     
  6. mehdi25

    mehdi25 کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏28 اکتبر 2004
    نوشته ها:
    1,317
    تشکر شده:
    2
    محل سکونت:
    طهران
    شما بگوييد وقتي كه Router و Server رو با هم Reset ميكنيد باز هم همين اتفاق مي افته يا بعد از مدتي اين مشكل براي شما پيش مياد ؟؟؟؟

    در هر حالت Router شما updat هست یا نه یعنی پرتهايي كه از اونها ويروس وارد ميشه رو بستين يه هنوز بازه . اگه باز هست بايد همه اونها رو ببنديد .
    يه سري به سايت Router ي كه داريد بزنيد تمام Config هاي جديد رو بهتون ميده .
    راستي مطلبي هم كه دوستمون گفه رو انجام بدهيد اون هم يه راهي كه معمولا مشكل ايجاد ميكنه كه توضيحات كامل رو لطف كردن و گفتن .
    موفق باشيد .
     
  7. sepide

    sepide کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏20 اکتبر 2004
    نوشته ها:
    6
    تشکر شده:
    0
    سلام :rolleyes:
    منم این مشکلو دارم اما مسیری که گفتی پیدا نکردم اگه مسیرشو کامل بنویسی ممنون می شم.

    سپیده
     
  8. ilia

    ilia Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏27 آگوست 2003
    نوشته ها:
    85
    تشکر شده:
    0
    در مورد مشكل اول بايد از RADIUS استفاده كنيد نه TACACS همچنين IOS رو UPGRADE كنيد .
    در مورد مشكل دوم بفرمائيد مودمهائي كه استفاده ميكنيد چي هست . اينطور كه گفتيد مشخص هست كه از ماچول A استفاده ميكنيد و با مودمهاي External كه من عرض كنم . بازم ميشه حدس زد مودمهاتون V.92 هستن . بايد به عرض برسونم . 90% مودمهاي V.92 با برخي مودمهاي يوزهاتون مثل Rockwell HCF و هچنين Zoltrix هاي با چيپ جديد مشكل دارن . دليل مشكل هم فقط تو اين است كه اين مودمهاي يوزرهاتون چيپستشون فقط Upgard شده براي پشتيباني V.92 در صورتي كه واقعا V.92 نيستن . مودم شما هنگام اتصال با اين مودمها . پروتوكل رو V.92 تعيين ميكنن در صورتيكه مودمهاي يوزرتون اين پروتوكل رو فقط اسمشو دارن . و هنگام ارتباط با يه مودم V.92 احساس ميكنيد كه يوزر و پسورد اشتباه است . يعني پيام خطاي مزبور رو همون كد معروف يعني 691 رو به شما ميده .
    پيشنهاد ميكنم توي شبكه تون چند مدل مودم داشته باشين . مثلا تعدادي d-link تعدادي Acorp .
    همين مودمهاي V.92 كه دارين با يه مودم V.92 ديگه اونور خط حسابي به قول خودمون حال ميكنه ;)
     
  9. webmaster

    webmaster کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏21 اکتبر 2004
    نوشته ها:
    151
    تشکر شده:
    0
    به احتمال قوي مشكل از access server هستش.... شما با يه access server ديگه تست كن ... مدل access server چيه ؟
     
  10. vahsha1

    vahsha1 Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏5 مارس 2005
    نوشته ها:
    244
    تشکر شده:
    1
    اين مشكل براي يكي از مشتري هام پيش مي اومد كه تو سيستم آنالوگ ISP اون يوزرها DC نميشدن (البته تو NTTAC ) كه پي گيري كردم IOS رو UP كردم حل نشد... بعد متوجه شدم مشكل از خط تلفنها و مودمهاش بود كه D-linke بود و مودمها رو عوض كردم و به مخابرات گفتم فشار آوردن خط تلفنها pcn4 رو pcn كردن درست شد.
    شما هم اينها رو چك كن شايد درست شه. :happy:
     
  11. shfd7450

    shfd7450 کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏19 ژانویه 2006
    نوشته ها:
    19
    تشکر شده:
    0
    محل سکونت:
    Esfahan
    سلام
    من هم اين مشكل را با *** دارم وقتي توي NTTAC‌ يكي از كاربران را Kill‌ مي كنم Disconnect نميشه
     
عسل طبیعی و گرده گل ایرانیخرید و فروش اتوماتیک ارزهای الکترونیکی