برگزیده های پرشین تولز

مشكلات NTTACPLUS (نياز به كمك فوري)

Ehsan Ariyaee

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
7 اکتبر 2004
نوشته‌ها
2
لایک‌ها
0
بنام خدا
با سلام و تشكر از يكايك عزيزان زحمتكش در اين سايت

اين باعث خجالت من است كه اولين پستم يك سوال و درخواست كمك است. بايد ببخشيد.

دو مشكلي كه من با NTTACPlus دارم اينها است:

موقع Disconnect شدن يوزرهاي دايل آپم همچنان يوزر آنهم در كنسول OnLine مي ماند و طبيعتاً از كريديت آنها كسر مي شود. همچنين در صورتي كه دوباره آن يوزر قصد OnLine شدن را داشته باشد نمي تواند. (به دليل اينكه براي هر يوزر MaxLogins=1 تعريف شده است و آن يكي هم در كنسول OnLine مانده است پس به يوزر ديگري با همان اكونت اجازه ورود به شبكه را نمي دهد)

همچنين گاهي مواقع براي يوزرهاي دايل آپ Invalid User Name or Password مي دهد (در صورتي كه آنها كاملا صحيح وارد مي كنند) و بعد از چندين مرحله سعي كردن بالاخره آنها را Register مي كند (و يا نمي كند!!)



ضمن تشكر فراوان از شما...
 

brojak

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
27 می 2004
نوشته‌ها
55
لایک‌ها
1
سن
49
شما بگو Multiport داری یا Router
 

oostakarim

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
30 اکتبر 2004
نوشته‌ها
5
لایک‌ها
0
آقا من يك جوابي در حد سوادم مي دهم و اميد وارم مثمر ثمر باشد :

گاهي اوقات به دليل bug موجود در Cisco IOS پيام هاي Stop روتر به nttacplus نمي رسد و طبيعتا با اينكه كاربر اتصالش را با روتر قطع كرده اما هنوز در ليست كاربران فعال براي nttacplus مي ماند و مشكلاتي كه شما عنوان
كرديد پيش خواهد آمد .

راه حل :
در Remote console به server configuration برويد و سپس به قسمت Backup/Synch بروید .

در آنجا می توانید آدرس روتر - و یک سری پارامتر دیگر - را بدهید تا بر اساس periodic check interval كه در قسمت

General قابل تنظيم است ( پيش فرض 10 دقيقه يكبار) nttacplus خود را با روتر همگام يا به روز كند و ليست كاربران فعال خود را درست كند .


اميد وارم مفيد بوده باشد. :cool:
 

mehdi25

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
28 اکتبر 2004
نوشته‌ها
1,318
لایک‌ها
2
محل سکونت
طهران
شما بگوييد وقتي كه Router و Server رو با هم Reset ميكنيد باز هم همين اتفاق مي افته يا بعد از مدتي اين مشكل براي شما پيش مياد ؟؟؟؟

در هر حالت Router شما updat هست یا نه یعنی پرتهايي كه از اونها ويروس وارد ميشه رو بستين يه هنوز بازه . اگه باز هست بايد همه اونها رو ببنديد .
يه سري به سايت Router ي كه داريد بزنيد تمام Config هاي جديد رو بهتون ميده .
راستي مطلبي هم كه دوستمون گفه رو انجام بدهيد اون هم يه راهي كه معمولا مشكل ايجاد ميكنه كه توضيحات كامل رو لطف كردن و گفتن .
موفق باشيد .
 

sepide

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
20 اکتبر 2004
نوشته‌ها
6
لایک‌ها
0
به نقل از oostakarim :
آقا من يك جوابي در حد سوادم مي دهم و اميد وارم مثمر ثمر باشد :

گاهي اوقات به دليل bug موجود در Cisco IOS پيام هاي Stop روتر به nttacplus نمي رسد و طبيعتا با اينكه كاربر اتصالش را با روتر قطع كرده اما هنوز در ليست كاربران فعال براي nttacplus مي ماند و مشكلاتي كه شما عنوان
كرديد پيش خواهد آمد .

راه حل :
در Remote console به server configuration برويد و سپس به قسمت Backup/Synch بروید .

در آنجا می توانید آدرس روتر - و یک سری پارامتر دیگر - را بدهید تا بر اساس periodic check interval كه در قسمت

General قابل تنظيم است ( پيش فرض 10 دقيقه يكبار) nttacplus خود را با روتر همگام يا به روز كند و ليست كاربران فعال خود را درست كند .


اميد وارم مفيد بوده باشد. :cool:

سلام :rolleyes:
منم این مشکلو دارم اما مسیری که گفتی پیدا نکردم اگه مسیرشو کامل بنویسی ممنون می شم.

سپیده
 

ilia

Registered User
تاریخ عضویت
27 آگوست 2003
نوشته‌ها
85
لایک‌ها
0
در مورد مشكل اول بايد از RADIUS استفاده كنيد نه TACACS همچنين IOS رو UPGRADE كنيد .
در مورد مشكل دوم بفرمائيد مودمهائي كه استفاده ميكنيد چي هست . اينطور كه گفتيد مشخص هست كه از ماچول A استفاده ميكنيد و با مودمهاي External كه من عرض كنم . بازم ميشه حدس زد مودمهاتون V.92 هستن . بايد به عرض برسونم . 90% مودمهاي V.92 با برخي مودمهاي يوزهاتون مثل Rockwell HCF و هچنين Zoltrix هاي با چيپ جديد مشكل دارن . دليل مشكل هم فقط تو اين است كه اين مودمهاي يوزرهاتون چيپستشون فقط Upgard شده براي پشتيباني V.92 در صورتي كه واقعا V.92 نيستن . مودم شما هنگام اتصال با اين مودمها . پروتوكل رو V.92 تعيين ميكنن در صورتيكه مودمهاي يوزرتون اين پروتوكل رو فقط اسمشو دارن . و هنگام ارتباط با يه مودم V.92 احساس ميكنيد كه يوزر و پسورد اشتباه است . يعني پيام خطاي مزبور رو همون كد معروف يعني 691 رو به شما ميده .
پيشنهاد ميكنم توي شبكه تون چند مدل مودم داشته باشين . مثلا تعدادي d-link تعدادي Acorp .
همين مودمهاي V.92 كه دارين با يه مودم V.92 ديگه اونور خط حسابي به قول خودمون حال ميكنه ;)
 

webmaster

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
21 اکتبر 2004
نوشته‌ها
151
لایک‌ها
0
سن
40
به احتمال قوي مشكل از access server هستش.... شما با يه access server ديگه تست كن ... مدل access server چيه ؟
 

vahsha1

Registered User
تاریخ عضویت
5 مارس 2005
نوشته‌ها
244
لایک‌ها
1
سن
44
اين مشكل براي يكي از مشتري هام پيش مي اومد كه تو سيستم آنالوگ ISP اون يوزرها DC نميشدن (البته تو NTTAC ) كه پي گيري كردم IOS رو UP كردم حل نشد... بعد متوجه شدم مشكل از خط تلفنها و مودمهاش بود كه D-linke بود و مودمها رو عوض كردم و به مخابرات گفتم فشار آوردن خط تلفنها pcn4 رو pcn كردن درست شد.
شما هم اينها رو چك كن شايد درست شه. :happy:
 

shfd7450

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
19 ژانویه 2006
نوشته‌ها
19
لایک‌ها
0
محل سکونت
Esfahan
به نقل از vahsha1 :
اين مشكل براي يكي از مشتري هام پيش مي اومد كه تو سيستم آنالوگ ISP اون يوزرها DC نميشدن (البته تو NTTAC ) كه پي گيري كردم IOS رو UP كردم حل نشد... بعد متوجه شدم مشكل از خط تلفنها و مودمهاش بود كه D-linke بود و مودمها رو عوض كردم و به مخابرات گفتم فشار آوردن خط تلفنها pcn4 رو pcn كردن درست شد.
شما هم اينها رو چك كن شايد درست شه. :happy:

سلام
من هم اين مشكل را با *** دارم وقتي توي NTTAC‌ يكي از كاربران را Kill‌ مي كنم Disconnect نميشه
 
بالا