با سلام خدمت دوستان عزيز.من 6 ماه پيش رفتم شركت داتك و تقاضاي adsl دادم،بعد از 2 هفته تماس گرفتن و گفتن خط شما pcm است و امكان نصب adsl نداره،من هم رفتم مركز مخابراتي ،اونا گفتن: بايد مخابرات به ما تجهيزات بده تا ما خطوط را درست كنيم.6 ماهه كه ميرم و ميام اما درست نشده.من بايد چي كار كنم؟ يعني هيچ راهي نداره؟
خیر دوست من ، یکی این خوشبخت هایی که موفق شد تا دهن مرکز رو با خاک یکسان کنه ، خودم بودم .
طبق قانون ، مرکز موطفه که پی سی ام رو جمع کنه ، خودمونیش این می شه که مشکل مرکز تو کمبود فضا و امکانات برای دادن خط ، به من مربوط نمی شه و مشکل خودشه ، باید به من Dsl بده ، یه چیزی تو این مایه ها ....
این جوری اقدام کنید :
http://www.tci.ir/s38/page5.aspx?lang=Fa
فایر فاکس من ایراد می گیره که سایت فیشینگه ، ایگنور کنید و برید تو ( نترسید ، هکر نیستم :دی )
چند تا نکته :
1 _ قبل از هر کاری ، برید مرکز و با کارمندان صحبت کنید ، اگه کوتاه اومده که بهتر ، اگه نه ، قدام از طریق ارسال شکواییه ... ( اما تهدید شون نکنید ، هیچی نگید بهشون ، کار خرابی نکنید ها ... )
2 _ اگه کارمندان عین آدم حرف نمی زدن ، برید پیش رییس ، یا معاون ، به نظرم اونها باید منطقی تر باشن ، مرکز ما که این جوری بود (تجربی )
3 _ برای ارسال شکواییه ، بنویسید که من سرویس می خوام ، خط ام پی سی امه ، مرکز همکاری نمی کنه در جمع کردن پی سی ام ، فراموش نکنید که شماره تلفنی رو که روش پی سی امه ، قید کنید تو پست تون ....
4 _ شماره تلفن درست درمون بدید ، زنگ می زنند ، شماره و اسم طرف رو هم سیو کنید ، لازمتون می شه بعدا ( طرف بازرسه مخابراته ، حرفش برو داره )
5 _ اون جایی که کامنت می ذارید ، شماره پیگیری می دن بهتون ، سیو کنید و گم نکنید ، وگرنه دخلتون می آد ، بعد از 2 _ 3 روز جواب می دن بهتون ، سر بزنید حتما ( پیگیریه شکوایهه ) کارمندان پیگیری داشتند ، امیدوارم عوض نشده باشند :دی
6 _ صبر و تحمل داشته باشید :دی
نکته ای یادم نمی اد دیگه
اگه درست شد انجا هم بگید ، و قول بدید اگه درست شد ، و کسی رو دیدید که مشکل داشت ، راهنمایی اش کنید ، زکات اش رو هم پرداخت کنید :دی
چیز دیگه ای به ذهنم نمی رسه
سوالی بود در خدمتم
یا حق
راستی ، یه سرچ می کردید بد نبود ، هم توی پی تی قبلا گفته بودم ، هم توی پی سی ، اما این قدر منظم نبود ، مرسی