• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

مشکلات اینترنت من در بازی های آنلاین

Epic Design

Registered User
تاریخ عضویت
19 آپریل 2015
نوشته‌ها
89
لایک‌ها
46
سن
39
سلام،
من مشکل تایموت و لگ تو بازی های اینترنتی داشتم و دارم ... خیلی وقته تلاش می کنم ISP عوض می کنم ولی نمیشه که نمیشه ...

من ایکس باکس لایو و کلش آف کلنز بازی می کنم که واقعا مشکلات لگ پیرم کرده ...

الان های وب 8 مگ دارم وضعیتش اینجوریه:
ping 4.2.2.4 : 300
ping 8.8.8.8 : 75
Speedtest ping (server : IPN IRANET) : ping 38 ... download 7.00 ... upload 0.40
download IDM : 950KB/s
سرویس قبلیم 256 سیلور نامحدود فناوا بود:
ping 4.2.2.4 : 200-300
ping 8.8.8.8 : 150-250
speed test server ipn iranet : ping 28 ... download 1.00 ... upload hududan 0.20 - 0.30
download IDM : 55 KB/s
...............................................................
کسی می دونه مشکل از چیه و چجوری درست میشه؟ زنگ می زنم ISP میگن همه چی اوکیه
درضمن اینم بگم که دوستام تو کلش و ایکس باکس لایو هیچ کدوم از این مشکلات رو ندارن ( همشون از هر شهری که هستن)
شهمرمم زنجانه
2 تا هم مودم دارم ... TP link 88-11 ... D Link 2750U
ممنون میشم راهنمایی کنین
 
Last edited:

pejii

Registered User
تاریخ عضویت
10 جولای 2007
نوشته‌ها
1,060
لایک‌ها
724
محل سکونت
Tehran / Iran
مشکل میتونه از خیلی چیزها باشه. برای مثال مسیر دیتایی که زیرساخت به شما داره میده. PAP ها (شرکت های فروش اینترنت تو ایران) هم هیچ کاری براتون نمیتونند بکنند چون اونها به شما پهنای باند زیرساخت رو میفروشند.

راه کار هم زیاده، تغییر سرویس به وایرلس بهترین راهش هست چون سرویس های وایرلس دارای کیفیت خیلی بیشتری نسبت به DSL هستند، البته هزینه تجهیزات و سرویس هم بالاتره ولی بهترین گزینه برای Game هستند فعلاً.

یکی دیگه از راه ها، استفاده از اکانت های Gaming و کاهش پینگ هست، البته باید ابتدا مشکل رو پیدا کنید، اگه مشکل از سمت شبکه داخلی شرکتی باشه که بهتون سرویس داده، این اکانت ها هیچ کاری نمیکنند، اگه مشکل از شبکه خارجی اونها باشه، با اکانت های گیم مشکل حل میشه. یه نمونه تست میتونید از اینجا از آقا حامد سرویس iGame بگیرید و تست کنید.

راه بعدی هم ریست کردن مودم هست، چندین بار کانکشن رو قطع و وصل و هربار پس از اتصال تست کنید ببینید مسیر و پورت بهتری بهتون اختصاص داده شده؟ این مورد بعضی مواقع کمک میکنه اگه مشکل از سمت مسیر اختصاصی به IP شما باشه و شرکت فروشنده هم با اتصال مجدد سرویس هربار IP جدید بهتون بده.

برای پیدا کردن مشکل به صورت دقیق و علمی هم بهتره یه متخصص بیارید تا از شبکه داخلی شما شروع به جست و جو کنه و بسته های دیتا رو تا مقصد رسد کنه که محل بروز مشکل رو دقیق پیدا کنه و راه حل مناسبی بهتون ارائه بده.
 

Epic Design

Registered User
تاریخ عضویت
19 آپریل 2015
نوشته‌ها
89
لایک‌ها
46
سن
39
ممنون
منتظره کمک دوستای دیگه هم هستم ...
 

Epic Design

Registered User
تاریخ عضویت
19 آپریل 2015
نوشته‌ها
89
لایک‌ها
46
سن
39
کس دیگه ای نیست؟
 

Epic Design

Registered User
تاریخ عضویت
19 آپریل 2015
نوشته‌ها
89
لایک‌ها
46
سن
39
ممنون میشم بازم راهنماییم کنین
 

Helpax

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
10 فوریه 2012
نوشته‌ها
58
لایک‌ها
19
محل سکونت
تهران
دوست عزیز در خواست داده بودی کمکت کنیم توی این تاپیک.
پست اول تمامی موارد لازم رو گفتن.
هیچ کاری از دست شما بر نمیاد. کیفیت خط و یا ISP شما بده. می تونید شرکتی که ازش اینترنت میگیرد رو عوض کنید. این کار هزینه و وقت گیره ولی خوب میتونید شرکت های مختلف رو امتحان کنید تا به کیفیت مطلوب برسید.
راه دیگه هم خرید اکانت های کاهش پینگ هست. که مثل فـ.یـلترشکن عمل می کنند و پینگ رو کاهش میدن.
به جز این دو مورد هیچ کاره دیگه ای از دستتون بر نمیاد. چه مودم میلیاردی بخرید سر خطتون آویزون کنید تا چه مودم همین الانتون. هیچ تنظیم شگفت انگیزیم وجود نداره که توی رجیستری و تنظیمات نت و مودم انجام بدید. تنها راهش همین دو هستند.
 
بالا