برگزیده های پرشین تولز

مشکل آواژنگ در ارایه خدمات مربوط به پاور های گارانتی شده کولر مستر

وضعیت
موضوع بسته شده است.

HamidRezaA

Registered User
تاریخ عضویت
3 آپریل 2005
نوشته‌ها
745
لایک‌ها
115
سلام ، گارانتی آواژنگ الان چهار هفته هست که براشون پاور V750 رو فرستاده ام.

میخوان پاور رده پایین وایت رو جایگزین پاور مدل بالای V750 کنند. از آواژنگ تماس گرفته اند میگن من با مدیریت صحبت کرده ام مدیریت گفتنه اند هزینه ای بابت این موضوع از شما گرفته نشود. بهشون گفتم دارید جنس مدل پایین تر رو میدید بعد میخواهید هزینه بگیری ؟!!!.
بعد دید من متوجه موضوع شده ام گفت مابه التفاوت رو هم پرداخت می کنیم.
بعدش یه آقایی که خودشو نماینده کولر مستر در ایران معرفی میکرد تماس گرفتن و با چرب زبانی پشت سر هم حرفهای غیر منطقی میزد.
مثلا میگفت یا با پاور رده پایین تعویض کن یا تا اسفند سال 1400 منتظر بمون. و یا اگه میخوای قیمت فاکتور رسمی فروش به آواژنگ رو به شما میدم یعنی 4 تومن؟!!!


متاسفانه حرفهای آواژنگ و اون نماینده کولر مستر کاملا از نظر من غیر منطقی هست چون یکی از دوستان که گارانتی تابا داشتند قیمت روز مادربرد رو از شرکت گرفته است.
بنابراین با این صحبتها تصمیم به شکایت دارم .الان هم میخوام ازشون شکایت کنم . به چه جاهایی میتونم شکایت کنم؟

در ضمن دوستانی که میخوان من رو از انجام شکایت منصرف کنند به هیچ عنوان در این تاپیک پاسخ نگذارند.
 

AMD.POWER

مدیر بخش کامپیوتر
مدیر انجمن
مدیر انجمن
تاریخ عضویت
26 جولای 2009
نوشته‌ها
20,095
لایک‌ها
23,611
سن
43
محل سکونت
طهران
س
سلام ، گارانتی آواژنگ الان چهار هفته هست که براشون پاور V750 رو فرستاده ام.

میخوان پاور رده پایین وایت رو جایگزین پاور مدل بالای V750 کنند. از آواژنگ تماس گرفته اند میگن من با مدیریت صحبت کرده ام مدیریت گفتنه اند هزینه ای بابت این موضوع از شما گرفته نشود. بهشون گفتم دارید جنس مدل پایین تر رو میدید بعد میخواهید هزینه بگیری ؟!!!.
بعد دید من متوجه موضوع شده ام گفت مابه التفاوت رو هم پرداخت می کنیم.
بعدش یه آقایی که خودشو نماینده کولر مستر در ایران معرفی میکرد تماس گرفتن و با چرب زبانی پشت سر هم حرفهای غیر منطقی میزد.
مثلا میگفت یا با پاور رده پایین تعویض کن یا تا اسفند سال 1400 منتظر بمون. و یا اگه میخوای قیمت فاکتور رسمی فروش به آواژنگ رو به شما میدم یعنی 4 تومن؟!!!


متاسفانه حرفهای آواژنگ و اون نماینده کولر مستر کاملا از نظر من غیر منطقی هست چون یکی از دوستان که گارانتی تابا داشتند قیمت روز مادربرد رو از شرکت گرفته است.
بنابراین با این صحبتها تصمیم به شکایت دارم .الان هم میخوام ازشون شکایت کنم . به چه جاهایی میتونم شکایت کنم؟

در ضمن دوستانی که میخوان من رو از انجام شکایت منصرف کنند به هیچ عنوان در این تاپیک پاسخ نگذارند.
سلام اینجا هم مطرح کنید

 

AMD.POWER

مدیر بخش کامپیوتر
مدیر انجمن
مدیر انجمن
تاریخ عضویت
26 جولای 2009
نوشته‌ها
20,095
لایک‌ها
23,611
سن
43
محل سکونت
طهران
حتما تو انجمن های دیگه مثل لیون و شهر سخت افزار هم مطرح کنید .
 

omidss3

Registered User
تاریخ عضویت
24 مارس 2014
نوشته‌ها
1,016
لایک‌ها
1,322
نتیجه رو حتما اطلاع بدین
 

HamidRezaA

Registered User
تاریخ عضویت
3 آپریل 2005
نوشته‌ها
745
لایک‌ها
115
سلام و وقت به خیر ، بعد از حدود 60 روز پیگیری و شکایت موضوع به مدیریت انتقال داده شد وبخش فروش به جای پشتیبانی مسوول کار شد.
در نهایت با مدل
V850 V2
که یه مدل بالاتر بود تعویض گردید و هیچ هزینه ای هم گرفته نشد.
 

AMD.POWER

مدیر بخش کامپیوتر
مدیر انجمن
مدیر انجمن
تاریخ عضویت
26 جولای 2009
نوشته‌ها
20,095
لایک‌ها
23,611
سن
43
محل سکونت
طهران
سلام و وقت به خیر ، بعد از حدود 60 روز پیگیری و شکایت موضوع به مدیریت انتقال داده شد وبخش فروش به جای پشتیبانی مسوول کار شد.
در نهایت با مدل
V850 V2
که یه مدل بالاتر بود تعویض گردید و هیچ هزینه ای هم گرفته نشد.
سلام
بسیار عالی خوشحالم مشکل شما حل شد
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.
بالا