• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

مشکل با اداره پست و اکانت ebazar و تحویل کالا در فروشگاه. لطفا راهنمایی کنید

nasimparsi

Registered User
تاریخ عضویت
25 ژوئن 2007
نوشته‌ها
1,183
لایک‌ها
124
با درود

دوستان من فروشگاهم رو طراحی کردم. (با پرستاشاپ) اکنون نیاز داشتم پس از اینکه سفارش کالاها رو گرفتم،؛ اداره ی پست بیاد در مغازه و کالاها رو دریافت کنه و بفرسته. برای همین به بخش تجارت الکترونیک اداره ی پست مرکزی رفتم و نام نویسی کردم و 55 تومن حق عضویت پرداختم و 50 تومن هم دادم و حساب پست بانک باز کردم

امروز به من یک نام کاربری و گذرواژه ی ebazar دادن! این به درد نمی خوره. یعنی من همه ی این کالاها رو باید توی ebazar دوباره وارد کنم و مشتری ها تنها از اون راه می تونن کالا رو خریداری کنند! من می خواستم اگر کسی کالایی رو توی تارنما (سایت) خودم سفارش می ده من خودم کالا رو بسته بندی کرده آماده بزارم توی فروشگاه و اداره پست بیاد و کالا رو تحویل بگیره

کلا اگر می شه بگین چه راه هایی برای این فرستادن کالا وجود داره. یعنی دوستانی که فروشگاه اینترنتی راه اندازی می کنند چجوری کالاهاشون رو می فرستن؟ (البته منظورم مراجعه به باجه های پستی نیست)
 
Last edited:
بالا