برگزیده های پرشین تولز

مشکل با مموری گوشی نوکیا N73

kelark

Pocket PC کاربر فعال- فروشنده معتبر
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 اکتبر 2006
نوشته‌ها
829
لایک‌ها
16
محل سکونت
Kent farm , Smallville , Shiraz
با سلام خدمت دوستان . اول اگر من پست ام رو اشتباه اینجا زدم از مدیریت محترم معذرت می خوام چون تا به حال به بخش موبایل مراجعه نکردم ...

پدر من یک N73 میوزیک ادیشن دارن که یک چند ماهی خریدن ، همراهش یک مموری 2 گیگ هم بود .
کلا از این 2 گیگ حدود 1 گیگ رو با میوزیک های قدیمی پر کردند و حدود 900 تا عکس هم روش پدرم گذاشته بود که بعد از چند ماه این گوشی حدود یک هفته ای هست که کند شد به طوری که اصلا به بخش گالری نمی رفت .
حدود سه روز پیش هم که با ارور مموری فول مواجه میشد که حتی مسیج هم نمی گرفت . هیچ تماسی با گوشی نمی تونستیم با گوشی به علت همین ارور بر قرار کنیم . نمی دونم کلا این ارور از چی هست ولی هر چی هست من با گرفن منیو ( منو ) دیدم که هیچ برنامه ای به غیر از میوزیک و حالت استندبای باز نیست ( که اونم در شرایط عادی باز هستند ) فون مموری و مووری کارت هم که جای خالی دارند خیلی زیاد ... گوشی هم خاموش روشن کردم همون آش و همون کاسه !

در کلا تنها کاری که من از دستم بر اومد این بود که با کد *#7370# گوشی رو ریست کردم . گوشی بالا اومد گفت مموری پسوورد می خواد با اینکه پدر من هیچ وقت پسوورد روش نزده !! هیچ برنامه ای هم به خاطر همون ارور نمی تونم روش نصب کنم .
مموری رو بردم بازار البته از اونجایی که پر از عکس خانوادگی هست ادم نمی تونه هر جایی ببره ! ولی مغازه چند تا از مغازه های آشنا گفتند که می تونند آنلاکش کنند ! ولی هر کاری کردند نشد و بعد هم گفتند مموری سوخته ! با اینکه مموری روی خود N73 که میزارم شناسایی می کنه و تقاضای پسوورد می کنه !! ولی همین مموری رو با اتم خودم که باز می کنم اصلا شناساییش نمیکنه !

اگر طولانی شد ببخشید ! گفتم همه چیز رو بگم شاید بدرد خورد ! حالا آیا من میتونم برای این مموری کاری کنم یا بندازمش دور ! چون گارانتی نداره !
پیشا پیش از دوستان ممنونم بابت راهنمایی ها .
 

amir_

کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
19 دسامبر 2002
نوشته‌ها
922
لایک‌ها
42
محل سکونت
Dubai-Qom
فقط می تونی با رم ریدر تستش کنی.
اگر با اون هم کار نکنه رم خراب شده.
انلاکر هم کل اطلاعات روی رم رو از بین می بره.
 
بالا