آژانس هواپیماییexchanging

مشکل فوری با گوددی لطفا کمک کنید خواهش میکنم

شروع موضوع توسط omidco2 ‏3 ژانویه 2008 در انجمن خرید و فروش دومین و وب سایت

  1. omidco2

    omidco2 کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏12 نوامبر 2006
    نوشته ها:
    630
    تشکر شده:
    1
    نمیدونم این سوال رو کجا باید مطرح کنم ولی دارم دیوونه میشم فکرم کار نمیکنه . از دوستانی که میتونن خواهش میکنم کمک کنید .

    godaddy چند روز پیش میل که اکانت شما مشکل قانونی داره ! منم نمیدونستم آخه یعنی چی ؟ من 3 سال هست این دامین رو دارم تمدید میکنم . ولی حالا آخه چرا الان ؟ میل زدم همین رو پرسیدم و گفتم آخه من دامین های دیگه ای هم دارم .توی اونجا و با این میل ولی نه این اکانت. چرا اینجوریه ولی بعد از 3 روز جوابی نیومد فکر کردم قلابی بوده ولی الان توی میلم یه پیغامی اومده به شرح زیر :

    Our support staff has responded to your request, details of which are described below:

    Discussion Notes
    Support Staff Response
    This customer account has been locked. The payment method used has been suspended from further use in our system. All charges made to this payment method were refunded and all products were canceled. The refund should be posted back to the original payment method within 5 - 7 business days (or up to 10 days for international accounts).

    This action was taken for one or more of the following reasons:
    • The billing information provided to us at the time of purchase does not match the billing information on record.
    • The billing information provided appears to be incomplete or invalid.
    • It appears that someone other than the authorized payment method account holder may have made the purchase using a computer from outside of the listed billing locale.
    • We were unable to verify purchase authorization with the listed payment method account holder.

    Please have the payment method account holder provide correct billing information and a viewable copy of his/her government-issued valid photo identification, such as a driver's license or passport.

    A scanned image (under 1 MB in size) can be attached as a response to this message, or faxed to:

    (480) 287-8003
    Attention: Fraud Department

    We will then be to able re-open the customer account.


    Sincerely,
    Fraud Department



    حالا اکانتم بازه میرم توش ولی حداقل تغییر اکانت به پی پال نداره که اونو وارد کنم دوباره اگه پول میخوان براشون بریزم . فقط کردیت کارد و گیفت و چک میشه ادد کرد. از طرفی دکمه auth code رو هم دیگه نمیبینم که بخوام حداقل ترانسفرش کنم. ولی دامین بازه و میتونم لاک یا آنلاکش کنم و ... ولی کاری نمیتونم دیگه بکنم.


    خواهش میکنم از دوستانی که توی اینکار هستن با این شرکت کار کردن یا کردیت کارد واقعی دارن کمک کنید اگه راه حلی داره هزینه اشو پرداخت میکنم. خواهش میکنم یک دامینی هست که برام خیلی اهمیت داره .

    التماس میکنم لطفا راهنماییم کنید. این دامینم از دست بره بدبخت میشم :(:(:(:(:(:(
     
  2. shahroodnet

    shahroodnet کاربر قدیمی پرشین تولز

    تاریخ عضویت:
    ‏29 مارس 2005
    نوشته ها:
    3,935
    تشکر شده:
    72
    محل سکونت:
    Under Water...
    جوش نزن...
    PM زدم بهت...
    امیدوارم بتونم کمک کنم:happy:
     
  3. pool

    pool Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏24 می 2006
    نوشته ها:
    2,206
    تشکر شده:
    683
    اگه مشکلت حل نشده pm کن.