سایت ساز وبزیکسب درآمد

مشکل (قطع شدن اینترنت هر 10-20 دقیقه)

شروع موضوع توسط Mohawk ‏22 می 2014 در انجمن اینترنت پرسرعت ADSL و وایرلس و وایمکس

  1. Mohawk

    Mohawk کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏22 می 2014
    نوشته ها:
    9
    تشکر شده:
    2
    با سلام من یه مشکل داشتم اونم اینه که اینترنت هر 15 دقیقه یه بار برای 7-8 ثانیه قطع میشه و خب توی وبگردی زیاد تاثیر نداره اما

    برای بازی های انلاین فاجعه هست من موقع قطع شدن مودمو چک کردم چراغ لینک (dsl) در طول اون مدت روشن و بدون چشمک باقی میمونه
    حتی چراغ اینترنت هم چشمک میزنه اما اینترنت قطع هست
    با دو تا مودم هم تست کردم هر دو تایم اوت میداد
    ممنون میشم گه راهنمایی کنید

    isp : Asai tech
    Modem : Netis DL43 11
     
  2. بازدیدیار - افزایش بازدید سایت و سیگنال های برندخرید بک لینک
  3. mirij861

    mirij861 همکار بازنشسته

    تاریخ عضویت:
    ‏30 آپریل 2012
    نوشته ها:
    3,509
    تشکر شده:
    3,352
    محل سکونت:
    مـــشهد
    Mohawk از این نوشته تشکر کرده است.
  4. helijoop

    helijoop Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏21 نوامبر 2005
    نوشته ها:
    1,766
    تشکر شده:
    958
    محل سکونت:
    IRAN,Tehran
    داخل تنظیمات مودم (اگر از وای فای استفاده میکنید) کانال وای فای تغییر بدید ، گاهی اوقات این شماره کانال وای فای باعث این مورد میشه .
    اگر مستقیم با کابل از مودم به کامپیوتر وصل هستید، وجود نویز بروی خط تلفن بررسی کنید، سلامت و مرغوبیت اسپلیتر که قرار دادید بررسی کنید . در این جالت برخی اوقات وجود یک تلفن به هردلیلی سبب نویز میشه اگر تلفن جدید به این خط اضافه کردید بررسی کنید. طریقه صحیح قرار دادن اسپلیتر در مسیر مودم/خط تلفن بررسی بفرمایید.

    موفق باشید
     
    Mohawk از این نوشته تشکر کرده است.
  5. Mohawk

    Mohawk کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏22 می 2014
    نوشته ها:
    9
    تشکر شده:
    2
    من از کابل لن استفاده میکنم و قبل لز اینکه مودم جدید بگیرم با یک مودم از خود شرکت امتحان کردم 1 بار هم قطع نشد بجز ساعت 00:00 هر شب ساعت 00:00 کامپیوتر قطع میشد اما توی طول روز مشکل نداشتم
    اما با مودمی که خریدم باز هم مشکل دارم

    حتی 1 بار همه تلفن ها رو از برق کشیدم و فقط مودم رو وصل کردم باز هم قطع شد

    تحقیقی هم که کردم یکی میگه پورت بسته شده یکی میگه از سیم کشی داخل خونس یکی میگه ویروس روی کامپیوتر هست خود isp جوابی نمیده فقط میگه تا قطع شد زنگ بزن

    من هم نمیتونم توی 8 ثانیه زنگ بزنم و اون چک کنه
     
    helijoop از این نوشته تشکر کرده است.
  6. helijoop

    helijoop Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏21 نوامبر 2005
    نوشته ها:
    1,766
    تشکر شده:
    958
    محل سکونت:
    IRAN,Tehran
    اگر مودم قبلی هیچ مشکلی نداشته و با مودم جدید مشکل دارید پس بنابراین سه دلیل درنهایت میتونه باشه:
    1- مودم جدید با سرویس اینترنت شرکت ارائه کننده سازگار نیست. مثلا بعضی مودمها با داتک/پار آنلاین/ شاتل و ... مشکل دارند حالا به هر دلیلی ....
    2- درایور مودم جدید با ویندوز شما سازگار نیست . این مورد میتونید به سایت سازنده مودم مراجعه کنید و آخرین درایور مربوط به ویندوزتون دانلود و نصب کنید.
    3- به هر دلیلی بروی خط تلفن شما نویز افتاده. چون تلفنها را از مدار خارج کردید و مشکل پابرجا بوده، میتونه از اسپلیتر باشه. حتما از اسپلیتر استفاده میکنید؟ اگر اسپلیتر میتونید جایگزین کنید یک اسپلیتر معتبر!!! مثل دی-لینک یا تی پی لینک و ... جایگزین و تست کنید. اگر هم بدشانس باشید شاید در بیرون منزل تازگیها خط تلفن به یکی از ساختمانها داده اند و مامور مخابرات دستکاری کرده بدون اینکه متوجه بشه و مشکلاتی از این قبیل.
    الف- ویروس باعث قطع شدن بشه؟ کمی سخته که این حالت بشه قبول کرد و یک جورایی فرار از آزمایش مراحل بالا هست !
    ب- پورت بسته شده! منظور دقیقا کدوم پورت هست؟ داخل کامپیوتر و ویندوز یا پورت مخابرات یا ... ؟ این عبارت هم نامفهوم و کلی هست و نمیشه پیرامونش وارد جزئیات شد.
     
    Mohawk از این نوشته تشکر کرده است.
  7. Mohawk

    Mohawk کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏22 می 2014
    نوشته ها:
    9
    تشکر شده:
    2
    چجوری میتونم درایور مودم رو نصب کنم ؟
     
  8. helijoop

    helijoop Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏21 نوامبر 2005
    نوشته ها:
    1,766
    تشکر شده:
    958
    محل سکونت:
    IRAN,Tehran
    ببشخید مودم ADSL درایور نمیخواد. بلکه فریم ور میخواد. من با دانگل وای فای اشتباه گرفته بودم. شما به درایور برای مودم ADSL اصلا به درایور نیاز ندارید فقط میمونه فریم ور که باید دقیقا برای مودم شما باشه . مودم شما علاوه بر مدل یک Rev هم احتمالا خواهد داشت که فریم ور مربوط به اون Rev باید دانلود کنید.
    این حالت بزارید برای آخرین مرحله ، اول اسپلیتر تست کنید و اینکه زنگ بزنید پشتیبانی و خودتون داخل تنظیمات مودم باشید و ازشون بخواهید پارامترهای ADSL داخل مودم با تنظیمات خودشون چک کنند که صحیح باشه.
     
  9. helijoop

    helijoop Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏21 نوامبر 2005
    نوشته ها:
    1,766
    تشکر شده:
    958
    محل سکونت:
    IRAN,Tehran
    در واقع شما فریم ور مودم میتونید آپدیت کنید که این آپدیت داخل مودم میشینه و ارتباطی به ویندوز شما ندارد.
     
  10. Mohawk

    Mohawk کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏22 می 2014
    نوشته ها:
    9
    تشکر شده:
    2
    من با 3 تا اسپیلتر تست کردم این مشکل باز هم وجود داشت

    به خود پشتیبانی زنگ زدم میگه اون مودمی که باهاش تست کردید net gear بوده و توی ایران نیست و خلاصه اون سخت افزارش خیلی قویه
     
عسل طبیعی و گرده گل ایرانیخرید و فروش اتوماتیک ارزهای الکترونیکی