برگزیده های پرشین تولز

مشکل comment با refresh کردن صفحه

Sama01

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
15 جولای 2005
نوشته‌ها
387
لایک‌ها
0
محل سکونت
Tehran
سلام دوستان
مسکل من اینکه وقتی در سایت، تظری ثبت شد، اگر کاربر بعد از لود شدن دوباره‌ی صفحه، اقدام به refresh کردن بکند، IE هشدار می‌دهد و در صورت تایید، متن ارسال شده ، دوباره ارسال می‌شود.
این مشکل را در بسیاری سایت‌های دیگر به خصوص akkasee.com هم دیده‌ام. البته این سایت php است. ولی من یا asp.net2 کار می‌کنم.

با تشکر
 

amin_lili

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
24 آپریل 2007
نوشته‌ها
532
لایک‌ها
2
سن
43
محل سکونت
ای کاش آنجا ...
خب این بر می گرده به ساختار برنامه نویسی تحت وب . همون طور که شما توی یک صفحه html اگرصفحه رو refresh کنی دوباره همون صفحه میاد ( یعنی درخواستی مشابه آنچه قبلا صورت گرفته بود دوباره اجرا میشه) در صفحات داینامیک هم هنگام refresh کردن این اتفاق رخ می ده و اینترنت اکسپلورر خیلی هنر کرده که تونسته اقلا یک پیغام به شما نشون بده . با این حال اگر نگران این هستید که اطلاعات تکراری ذخیره نشن باید به یک شکلی با کد کنترلش کنید .
 

tabeez

Registered User
تاریخ عضویت
7 دسامبر 2006
نوشته‌ها
260
لایک‌ها
0
میتونید بعد از ثبت نظر با وارد کردن یک سطر کد جاوا صفحه رو به کل رفرش کنید ، یعنی وقتی صفحه نظر رو ارسال و ثبت کرد، موقع نمایش اون صفحه به طورکل رفرش شده باشه.مثلا اینو رایت کنی

response.write("<script>document.location.href=document.location.href;</script>
")

فکر میکنم کارساز باشه..
نظر بقیه دوستان هم میبیـــــــنیم!..
 

ma_christian

Registered User
تاریخ عضویت
25 ژانویه 2007
نوشته‌ها
368
لایک‌ها
2
محل سکونت
Tehran
به نظر من (چه کسی ;) !!) میشه بعد از ثبت نظر صفحه رو به یک آدرس دیگه منتقل کنیم که مثلا بگه "نظر شما به ثبت رسید" بعد از اونجا بعد از چند ثانیه میتونه بطور خودکار به صفحه ی نظرات هدایت بشه.

یا راه دیگه شاید این باشه که هیچی ننویسه و به محض ثبت نظر خود به خود به صفحه ی عادی نظرات ریدایرکت بشه.


...

یک چیزی رو هم بخوام اضافه کنم اینه که حتی اگر شما بخش نظرات بلاگفا رو توی FIREFOX دیده باشید بعد از ثبت نشد یک نوشته میآد که نوشته " نظر شما به ثبت رسید " بعد می بینی که بعد از کمتر از 2 ثانیه به صفحه ی نظرات وبلاگ و به انتهای نظرات (برای دیدن نظر و با استفاده از BookMark های html) ریدایرکت میشه.
 

Sama01

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
15 جولای 2005
نوشته‌ها
387
لایک‌ها
0
محل سکونت
Tehran
از دوستان خیلی ممنونم.
پس ظاهرا راهکار برنامه نویسی نداره و یعنی طبیعتا این اتفاق رخ می‌دهد؟ جالبه.
 
بالا