برگزیده های پرشین تولز

مشکوک بودن سرویس وایمکس ایرانسل - برای ثبت نام دست نگه دارید!

King Cyrus

Registered User
تاریخ عضویت
24 جولای 2008
نوشته‌ها
853
لایک‌ها
21
محل سکونت
ایرانِ ویران
دوستان عزیز
من شرایط همه شما رو درک می کنم ولی خواهشا از قضاوت بی مورد پرهیز کنید
ما امید واریم که شبکه هر روز بهتر بشه
به هر صورت به شرکت ایانسل یه مهلت کوچک بدید من قول می دم همه موارد درست بشه
من کارشناس ایرانسل هستم اگه کمکی بر میاد با این ایمیل تماس بگیرید
تمام سعی رو میکنم که مشکلتون رو حل کنم
[email protected]
:)
درود
گرامی آیا بهتر نبود ابتدا سرویستان را به صورت آزمایشی ارایه می‌دادید و پس از رفع مشکلات آن و سنجش توانایی‌هایی شبکه‌تان اقدام به فروش آن به مشتریان (آن‌هم با این حجم تبلیغات گسترده) و ایجاد مشکل و نارضایتی برای ایشان که خود یک ضدتبلیغ برای شماست می‌نمودید؟
 

mehrdad201

همکار بازنشسته
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
10 سپتامبر 2005
نوشته‌ها
15,874
لایک‌ها
17,805
محل سکونت
ایران
bardia_aku گرامی

جسارت نشه اما راستش هزینه سرویس های اینترنتی وایمکس خیلی بالاست. مثلا همین 64 کیلوبیتش رو که اشتراک ماهیانه هم نداره بخوایم بگیریم برای هر گیگا بایت باید 10 هزار تومن پول بدیم. در حالیکه در adsl هر گیگا بایت 2 3 تومن بیشتر نیست. (من هر گیگا بایت اضافی رو 2 هزار تومن میگیرم)

در ضمن هزینه اشتراک هم به نسبت بالاست و برای هر کسی مقرون به صرفه نیست.

اون مودم هم خیلی جا اشغال میکنه و حمل و نقلش نیاز به یه ساک مجزا داره

خیلی از دوستان هم گفتن که در حال حرکت اصلا امکان استفاده نیست.

سیستم اکانتینگ هم با وجود احترامی که برای شخص شما قائل هستم فوق العاده مذخرفه و همه تلاشها شده تا براحتی پول کاربران خورده بشه. یعنی اصلا این قضیه مشتری مداری کشکه

به نظر شما این عیوب خیلی کوچیک هستند که براحتی ایرانسل اومده با تبلیغات گستره و پاپاراتزی تلویزیون رو قبضه کرده و مردم رو فریب میده.

خود من روز اول فکر کردم که خدایا یعنی واقعا وایمکس اومد دیگه راحت شدیم و میشه راحت رفت مسافرت بدون اینکه از کار و کاسبی بیفتیم. اما بعد که خود سرویس ها و قیمتها و نظرات دوستان رو دیدم متوجه شدم که شاید تا زمانی که ما زنده ایم اینترنت درست حسابی ای در این کشور دیده نشه.

ببخشید اگه با نظراتم ناراحتتون کردم اما باید گفته میشد
 

ahmaad313

Registered User
تاریخ عضویت
1 ژانویه 2009
نوشته‌ها
498
لایک‌ها
4
به نظر من تا میهن نت اپراتور سراسری وایمکس نیاد اوضاع همینه!!!!!!!!!!!!!!!
 

mehrdad201

همکار بازنشسته
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
10 سپتامبر 2005
نوشته‌ها
15,874
لایک‌ها
17,805
محل سکونت
ایران
bardia_aku عزیز

ممنونم که پاسخ دادید به سوالات بنده

امیدوارم که این مشکلات برطرف بشن. چند نکته دیگه هم هست که بد ندیدم بگم.

1- امیدوارم همونطور که فرمودید به زودی مودمهای کوچک در سایز یو اس بی میاد ، قیمتهاشون هم کوچک بشه. قبول کنید 110 هزار تومن برای یک مودم قیمت بالایی هست. من الان یه مودم روتر با 4 پورت لن + وایر لس ساپورت رو 40 تومن خریدم. اونم از یه مارک معتبر. پس امیدوارم قیمت مودمها کم بشه

2-در مورد تعرفه ها هم امیدوارم که بازنگری انجام بشه. من شخصا به دلیل نوع کارم که با اینترنت زیاد سر و کار داره (فارکس و برنامه نویسی وب) هر جا که میرم باید اینترنت دم دستم باشه. خودتون که میدونید دایال اپ زیاد کارایی نداره دیگه. برای همین در مسافرتها باید یا برم کافی نت که خب معمولا نمیذارن لپ تاپ در کافی نت استفاده کنیم. یا باید دنبال یه وایرلس بگردم که خب همه جا امکانش نیست. یا باید به دایال اپ بسنده کنم. یا اصلا کار نکنم که خب نمیشه
برای همین دنبال این بودم که در کنار دی اس الم وایمکس هم داشته باشم تا در مسافرتها از وایمکس استفاده کنم.

اما از یه طرف دیگه نمیخوام الکی ماهیانه هزینه اشتراک بدم. و این قضیه که در پایان هر ماه همه موجودی اکانت میسوزه و باید دوباره شارژش کرد به نظر من غیرمنصفانه است.

اگه سیستم شارژتون مثل مبایل اعتباریتون باشه خیلی بهتره

من 2 3 سال پیش یه سیم کارت ایرانسل اعتباری گرفتم. 2 هزار تومن توش شارژ داشت. باهاش فقط چند تا اس ام اس فرستادم. هنوزم که هنوزه شارژش توش هست و با همون شارژ اولیه کار میکنه. اینطور نشده که کمپانی بیاد اعتبارش رو بسوزونه و بگه برو از نو شارژ بخر.

اگه اینترنت رو هم اینطوری کنید برای ادمهایی مثل من خوبه. مثلا 1 گیگ شارژ میگیرم. ممکنه در یه هفته تمومش کنم. ممکنه در یک ماه و شایدم در یک سال

امیدوارم که این نظرات رو هم منعکس کنید.
 

ahmaad313

Registered User
تاریخ عضویت
1 ژانویه 2009
نوشته‌ها
498
لایک‌ها
4
شما منظورتون مبین نت هست که هر دو این دو اپراتور از یک پیمانکار استفاده می کنند و تجهیزات و شبکه یکسان دارند.

الحمدالله که یه نفر از ایرانسل پیدا شد جواب بده!

1- چون متاسفانه اپراتور های 707 در مورد هیچ چیزی خبر درستی ندارن!(لطفا اطلاعات بیشتری در اختیارشون بزارید)
چند تا مشکل:
2-هیچ جای مقدار حجم باقی مانده نمایش داده نمیشه (فقط یه جای هست که شارژ مانده رو به معادل ریالی نمایش میده)
3-قبلا وقتی لوگین میکردی 3 تا صفحه باز میشد(که یکیش زمان سنج بود که ما آخر نفهمیدیم به چه دردی میخوره چون اونو ببندی هم میشه استفاده کرد)و دوتا صفحه سر کاری میومد {که الحمدالله اون 2 تا شده یکی }
3-سرویس بسیار عجیب اینه که همه چیز تو ایرانسل به صورت ماهانه هست!
مثلا من سرعت خودمو از 128 به 64 تغییر دادم (بعد از 20 روز در ماه جدید اجرا شد)حالا به اپراتور میگم میخوام برگردم به 128 میگه الان درخواست بزن برای ماه بعد اجرا میشه (تازه در اعتباری ها 1 ماهه هست /در دائمی ها 2 ماهه هست)
4- اصلا تفاوت دائمی ها چی بود ؟؟ما که چیزی نفهمیدیم!(راستی ایرانسل چرا تمام تخفیفاتشو به کاربرهای تازه وارد میده نه مشترکین قبلیش)
5- مشکل دیگه کاربران اعتباری بحث شارژ کردن حساب توسط کارت های اعتباری هست(بماند که سر ماه چند روز مشغول آپدیت کردن بود و حساب ها قطع شد) شما وقتی با این کارتها شارژ میکینی 3 مالیات کم میشه!
{مثلا برای 15000 تومن شارژ 450 کم میشهو حساب 14550 شارژ میشه} حالا و دوباره وقتی ایرانسل میخواد مقدار شارژ معین رو برداره {دوباره 3 درصد مالیات حساب میکنه یعنی یه 450 دوباره و برای 128 میشه 15450}
در واقعه در حالتی ایرانسل یکبار مالیات میده برای مشترک 2 برابر تموم میشه!
6-در حالی که تمام سرویس دهنده ها با نامه سرعت های بیشتر به کاربر حقیقی میدن ایرانسل از این کار خودداری میکنه!
7- در حالی که روی سایت نوشته شده ایرانسل به مودم های دیگر هم (در صورت پشتیبانی شبکه خدمات میده)
ایرانسل حتی با مودم های خودش این کار رو نمیکنه چطوری؟
{برای مثال من به عنوان کاربر حقیقی ثبت کردم حالا میخوام یه اشتراک جدید شرکتی (برای سرعت بیشتر) ایجاد کنم(بابت مدارک مشکلی نیست) میگم برای من ثبت نام کنید مودمی که از قبل دارم برای حساب قبلی رو ببندین و از اون برای این ثبت نام استفاده کنم میگن نه شما که ثبت نام کنی دوباره باید به شما مودم جدید بدیم}
در رابطه اگه میتونید کاری کنید پخ بدید لطفا!
8- یه نکته عجیب آنت دهی میباشد مثلا من الان وصلمدو تا چراغ هم دارم یهو قطع میشه و چراغ ها میره باید 5 دقیقه صبر کنم تا دوباره آنتن بده!
9- شکل اصلی مودم اون طوری که بچه میگفتن و اطلاعات میدن چیز دیگیه بوده که ایرانسل عوضش کرده و بزرگترش کرده( داخلش هم چیز خاصی نیست و اون دوتا کیت هم میشد مثل آنتن تاشو باشن!
10- راستی چرا پورت های چیز پی ان رو بستین!
11- اواسط دی ماه که به مبین نت زنگ زدم (بابت مشتری و نمایندگی ) با مسئولی که صحبت میکردم میگفتم شما که الان فرکانس دارید و آزمایش دارین میکنید چرا عرضه عمومی نمیکنید!
گفت نمی خوایم فحش بخوریم!
خوشحال میشم جواب بفرمایید!
 

mehrdad201

همکار بازنشسته
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
10 سپتامبر 2005
نوشته‌ها
15,874
لایک‌ها
17,805
محل سکونت
ایران
یه مساله هم همون چیز پی ا.... هست. من الان بعضی مواقع برای کار کردن با حساب پی پال مجبورم یه طوری از این سرویس استفاده کنم تا پی پال اکانت من رو نبنده و در ضمن امنیت هم بالا بره. حالا اگه با وایمکس نشه از این سرویس استفاده کرد که فایده ای برای ما نداره دوست عزیز :)

امیدوارم مسئولین محترم بخش پشتیبانی ایرانسل این نکته رو بدونن که این سرویس چیز..... در اصل برای امنیت شبکه هست.
 

ahmaad313

Registered User
تاریخ عضویت
1 ژانویه 2009
نوشته‌ها
498
لایک‌ها
4
الحمدالله که یه نفر از ایرانسل پیدا شد جواب بده!

1- چون متاسفانه اپراتور های 707 در مورد هیچ چیزی خبر درستی ندارن!(لطفا اطلاعات بیشتری در اختیارشون بزارید)
چند تا مشکل:
2-هیچ جای مقدار حجم باقی مانده نمایش داده نمیشه (فقط یه جای هست که شارژ مانده رو به معادل ریالی نمایش میده)
3-قبلا وقتی لوگین میکردی 3 تا صفحه باز میشد(که یکیش زمان سنج بود که ما آخر نفهمیدیم به چه دردی میخوره چون اونو ببندی هم میشه استفاده کرد)و دوتا صفحه سر کاری میومد {که الحمدالله اون 2 تا شده یکی }
3-سرویس بسیار عجیب اینه که همه چیز تو ایرانسل به صورت ماهانه هست!
مثلا من سرعت خودمو از 128 به 64 تغییر دادم (بعد از 20 روز در ماه جدید اجرا شد)حالا به اپراتور میگم میخوام برگردم به 128 میگه الان درخواست بزن برای ماه بعد اجرا میشه (تازه در اعتباری ها 1 ماهه هست /در دائمی ها 2 ماهه هست)
4- اصلا تفاوت دائمی ها چی بود ؟؟ما که چیزی نفهمیدیم!(راستی ایرانسل چرا تمام تخفیفاتشو به کاربرهای تازه وارد میده نه مشترکین قبلیش)
5- مشکل دیگه کاربران اعتباری بحث شارژ کردن حساب توسط کارت های اعتباری هست(بماند که سر ماه چند روز مشغول آپدیت کردن بود و حساب ها قطع شد) شما وقتی با این کارتها شارژ میکینی 3 مالیات کم میشه!
{مثلا برای 15000 تومن شارژ 450 کم میشهو حساب 14550 شارژ میشه} حالا و دوباره وقتی ایرانسل میخواد مقدار شارژ معین رو برداره {دوباره 3 درصد مالیات حساب میکنه یعنی یه 450 دوباره و برای 128 میشه 15450}
در واقعه در حالتی ایرانسل یکبار مالیات میده برای مشترک 2 برابر تموم میشه!
6-در حالی که تمام سرویس دهنده ها با نامه سرعت های بیشتر به کاربر حقیقی میدن ایرانسل از این کار خودداری میکنه!
7- در حالی که روی سایت نوشته شده ایرانسل به مودم های دیگر هم (در صورت پشتیبانی شبکه خدمات میده)
ایرانسل حتی با مودم های خودش این کار رو نمیکنه چطوری؟
{برای مثال من به عنوان کاربر حقیقی ثبت کردم حالا میخوام یه اشتراک جدید شرکتی (برای سرعت بیشتر) ایجاد کنم(بابت مدارک مشکلی نیست) میگم برای من ثبت نام کنید مودمی که از قبل دارم برای حساب قبلی رو ببندین و از اون برای این ثبت نام استفاده کنم میگن نه شما که ثبت نام کنی دوباره باید به شما مودم جدید بدیم}
در رابطه اگه میتونید کاری کنید پخ بدید لطفا!
8- یه نکته عجیب آنت دهی میباشد مثلا من الان وصلمدو تا چراغ هم دارم یهو قطع میشه و چراغ ها میره باید 5 دقیقه صبر کنم تا دوباره آنتن بده!
9- شکل اصلی مودم اون طوری که بچه میگفتن و اطلاعات میدن چیز دیگیه بوده که ایرانسل عوضش کرده و بزرگترش کرده( داخلش هم چیز خاصی نیست و اون دوتا کیت هم میشد مثل آنتن تاشو باشن!
10- راستی چرا پورت های چیز پی ان رو بستین!
11- اواسط دی ماه که به مبین نت زنگ زدم (بابت مشتری و نمایندگی ) با مسئولی که صحبت میکردم میگفتم شما که الان فرکانس دارید و آزمایش دارین میکنید چرا عرضه عمومی نمیکنید!
گفت نمی خوایم فحش بخوریم!
خوشحال میشم جواب بفرمایید!

ahmaad313 عزیز
Mobinet در حاضر سایتی نداره تو تهران که شبکه راه بندازه پس بحث فحش خوردن رو بزار کنار.
در مورد ارتقا سرعتت با نامه شرکت مسیله نداره فقط باید یه کم صبر کنی تا هفته دیگه فعال میشه.
مودم بزرگ نشده و از دوستان خوهش میکنم صحبت بدون سند نکن. اگه لازم باشه کاتالوگ مودم رو قرار میدم اینجا.
بسته شدن پورتهای *** برای تمامی شبکه هایی که از سال 88 شروع به فعالیت میکنن الزامی شده و در آینده با مجوز باز خواهد شد.
در مورد آنتن دهی لطفا Lat و Long محل سکونت رو بده تا نطر بدم.
در مورد سیستم Accounting مشکلت رو ایمیل کن تا ارجاع بدم

در نهایت بخدمت همه دوستان عرض میکنم که این یک سیستم نو پا هست و لازمه پیشرفت همکاری همه هموطنان با شرکت Irancell می باشد. خواهشمندم از قضاوت های بی مورد پرهیز کنید و با Feedback های صحیحتون کمک به بالا بردن کیفیت این شبکه به ما کنید.
ممنون

در مورد سوال 5 و مالیات من جوابمو نگرفتم!

مشکل باز شدن صفحات اضافه موقع لوگین برای همه هست!(اصلا این لوگین قضیه اش چی مگه مکه مودمه ها ثبت نشده؟!)

راستی برای چی سیستم کنترل حساب اینترنتی موبایل رو برای وایمکس تنظیم کردین (یا شاید این طور نیست و من اشتباه میکنم)

یه نکته دیگه روز اول روی سایت وایمکس فروم بود بعد چی شد به 3 ساعت نکشید حذفش کردن؟!

و اینکه میگفتن (یه جای تو خود سایت هم نوشته بود) که سرویس های وایمکس اختصاصی ست و شر نمیشه
اگه این طور هست پس چرا هیچ وقت نمیشه از رپید دانلود کرد!

پ.ن: خوب شد داتک مودم یو اس بی آورده همین طوری!
 

ahmaad313

Registered User
تاریخ عضویت
1 ژانویه 2009
نوشته‌ها
498
لایک‌ها
4
شما منظورتون مبین نت هست که هر دو این دو اپراتور از یک پیمانکار استفاده می کنند و تجهیزات و شبکه یکسان دارند.

یعنی هر دوتا از خدمات کشور دوست و برادر چین
(حداقل که مودم ها برای هاوایی چین هست)
استفاده میکنن!


اگه زحمتی نیست کاتولوگ مودم رو هم بزارید!

(راستی مودم های که تو تبلیغات استفاده میشدن چی بودن قضیه شون)؟


این هم در مورد شارژ و ...
http://forum.persiantools.com/t150692.html
 
Last edited:

ahmaad313

Registered User
تاریخ عضویت
1 ژانویه 2009
نوشته‌ها
498
لایک‌ها
4
این مودم، در اصل یک مدل از محصولات Huawei هست ( مدل دقیقش هم BM635 یا ۶۲۵ هست ... یه همچین چیزی ) . اصل مودم اصلا این شکلی نیست و خیلی هم خوشگله ( البته خیلی که نه ... ولی خوبه ) ... ایرانسل اومده برای این مدل قاب طراحی کرده خودش ! محتویات مودم رو ریخته تو این قاب ! از اونجایی که ایرانسل نه تنها تو بخش فنی خیلی کارمندان ضعیفی داره، تو بخش طراحی صنعتی هم کارمنداش افتضاح هستند و مودم شده شکل سطل آشغال از نوع کوچیکش.

حالا اینکه شما میخواید بازش کنید ... خوب هر دستگاه الکترونیکی رو میشه باز کرد ! توش هم حتما آنتن رو خواهید دید ...

عکس اصلی مودم رو هم اینجا میتونید ببنید :
http://ff.im/f38Wi


البته من فکر میکنم دلیل اصلی اینکار این هست که بگن این مودم ایرانسل هست نه برند دیگه. البته ظاهرا خیلی هم موفق نبودند تو توافق با Huawei چون اولا آرم این شرکت خیلی کمرنگ پشت مودم خورده. دوما روی جعبه هم تا جایی که یادمه ارم این شرکت رو دیدم. سوما دوستان اصلا زحمت ندادن به خودشون کنترل پنل رو اصلاح کنن و فقط به قرار دادن لوگو ایرانسل اون بالا راضی شدن ... و مدل مودم ( مدل اصلی ) رو میشه بالای کنترل پنل دید.

حالا سوال پیش میاد که اگر برای ایرانسل انقدر قضیه مهم بوده که ظاهر مودم رو ناشناس و به اسم خودش بده بیرون و به همین دلیل احتمالا کلی هزینه هم کرده ( و البته گند زده در طراحی ظاهر مودم و احتمالا از کیفیت دریافت سیگنال و آنتن دهی هم کم کرده ... ) چرا یکم بیشتر وقت و هزینه نکرده و آثار باقی مونده Huawei رو کامل حذف نکرده ...

بد نیست در مورد مودم (یا کله قند دوستان به این اسم میشناسن ) این 3 تا پست رو ببینید!
عکس:
xthw1j61x1ipweaaqknn.png
 
Last edited:

شايان

مدیران قدیمی
تاریخ عضویت
2 سپتامبر 2003
نوشته‌ها
4,813
لایک‌ها
9
جناب بردیا،

ضمن تشکر بسیار زیاد از لطفی که قصد دارید به کاربران این فروم انجام بدید،
اما متاسفانه معرفی خودتون به این شکل در فروم و پاسخگویی رسمی از سمت ایرانسل در این فروم، به این شکل، مقدور نیست.

بنده شماره وایمکس خودم رو در پیام خصوصی برای شما ارسال میکنم. محبت کنید از اطلاعات داخل حساب بنده، یا با یک شماره ایرانسل با بنده تماس بگیرید یا با یک ایمیل روی دامنه ایرانسل به بنده ایمیل ارسال بفرمائید.

در صورت تائید از طرف مدیریت فروم هم برای این کار خوب و پسندیده ( پشتیبانی کاربران وایمکس در این فروم ) پشتیبانی خواهید شد و از شما متشکریم و هر کمکی از دست ما ساخته باشد هم دریغ نمیکنیم.

اما در غیر از این صورت، فکر میکنم ادامه این روند هم برای شما و هم ما، مشکل ساز خواهد بود.

ارادت
- شایان
 

شايان

مدیران قدیمی
تاریخ عضویت
2 سپتامبر 2003
نوشته‌ها
4,813
لایک‌ها
9
ahmaad313 عزیز
Mobinet در حاضر سایتی نداره تو تهران که شبکه راه بندازه پس بحث فحش خوردن رو بزار کنار.
در مورد ارتقا سرعتت با نامه شرکت مسیله نداره فقط باید یه کم صبر کنی تا هفته دیگه فعال میشه.
مودم بزرگ نشده و از دوستان خوهش میکنم صحبت بدون سند نکن. اگه لازم باشه کاتالوگ مودم رو قرار میدم اینجا.
بسته شدن پورتهای *** برای تمامی شبکه هایی که از سال 88 شروع به فعالیت میکنن الزامی شده و در آینده با مجوز باز خواهد شد.
در مورد آنتن دهی لطفا Lat و Long محل سکونت رو بده تا نطر بدم.
در مورد سیستم Accounting مشکلت رو ایمیل کن تا ارجاع بدم

در نهایت بخدمت همه دوستان عرض میکنم که این یک سیستم نو پا هست و لازمه پیشرفت همکاری همه هموطنان با شرکت Irancell می باشد. خواهشمندم از قضاوت های بی مورد پرهیز کنید و با Feedback های صحیحتون کمک به بالا بردن کیفیت این شبکه به ما کنید.
ممنون
پست‌های زیادی شما ارسال کردید که جای تشکر داره اما همین یک پست که چند مورد توش دیدم رو پاسخ میدم.

۱. در مورد مودم. تا حدی حق با شماست. مدل ۶۳۲ حتی در کاتالوگ اصلی هم ظاهری شبیه به مودم‌های فعلی داره. ( البته برای قرار دادن کاتالوگ اصلی، این کار رو من حدودا ۷۰ روز پیش انجام دادم. اینجا : http://ff.im/f3VBU ) اما سوال اصلی اینجاست که چرا همچین مودمی اصولا در هیچ سایتی ( حتی سایت huawei ) پیدا نمیشه فقط یک کاتالوگ ازش وجود داره. و اصولا این مودم با این رنگ زرد ایرانسلی که داره و مدل دقیقا مشابه اون از نظر فنی ( یعنی ۶۳۵ ) با ظاهری شبیه به سایر محصولات huawei که وجود داره، این سوال رو پیش نمیاره که ایرانسل از این شرکت خواسته این مودم رو با این شکل و شمایل براش تولید کنه ؟

۲. در مورد *** ... از قوانین سال ۸۸ اطلاع ندارم ولی *** با پروتکل L2TP به خوبی روی سرویس‌های ایرانسل کار میکنه. ( اگر لازم هست فیلم بگیرم ارسال کنم )

۳. حالا فرض کنیم قانون هست که *** بسته بشه و ایرانسل هم تابع قانون. سوال پیش میاد که ایا قانونی برای بستن PING هم وجود داره ؟ یا تصمیم ایرانسل هست که کاربرانش همچین سرویسی احتیاج ندارند ؟

۴. اینکه الان مشکل اکانتینگ حل شده یا خیر رو نمیدونم. که حالا فرض میکنیم حل شده. تکلیف ضررهای مادی و غیر مادی که در این مدت به کاربران خورد چی میشه ؟ من بقیه رو نمیگم. چون قراره صحبت‌ها مستند باشه، من هفته اول بهمن ثبت نام کردم، پول یک ماه ۵۱۲ دادم، به دلیل مشکلات ایرانسل ( که شماره پیگیری‌هاش هم موجوده ) اسفند سرویس من وصل شد !!! و یک ماه سرویس هم ناپدید شد . دو تا کارت شارژی که تو اکانتم زدم و ناپدید شد و صد بار هم IR ش رو خوندم براشون، به کنار !

یا مشکل لاگین شدن کاربرا به حساب های اشتباه کاربران دیگه. من از کجا بدونم چند نفر تا بحال اشتباها به حساب من لاگین شدن و مشخصات شخصی من از آدرس دقیق پستی تا شماره تلفن و موبایل و شماره ملی و و .... رو برداشتن و ....

یا دقایق مکالمات و تعداد زنگ‌هایی که خود من زدم به ایرانسل برای حل کردن مشکلم ! مشکلی که به من هیچ ربطی نداشت و اکانتینگ ایرانسل مشکل پیدا کرده بود ! من به جرات میتونم بگم بالا ۳۰ بار زنگ زدم در طول یک ماه ! و به جرات میتونم بگم میانگین هر بار مکالمه از زمان انتظار تا قطع کردن بالای ۷،۸ دقیقه بوده. گاهی تا ۲۰ دقیقه یا نیم ساعت ! نمیدونم از تلفن ثابت یا موبایل دقیقه چنده ولی بیشتر ۱۰،۱۵ هزار تومان میشه. حالا اعصابی که از من خورد شد و وقتی که هدر رفت، به کنار !

۵. یا این نحوه حساب کتاب شارژ ماهانه ... که برای توضیح دادنش یک تاپیک من زدم با چند تا عکس و دو سه صفحه متن !!! این مدل حساب کردن کارکرد اینترنت دو معنی بیشتر نمیده ! یا سیستم اکانتیگ مورد استفاده اصلا برای ارائه اینترنت نبوده و ایرانسل سعی میکنه زوری ازش به این منظور استفاده کنه ( که با توجه به بخش‌های حال حاضر اکانتیگ خیلی خیلی هم این فرضیه رو میشه قطعی دونست ) یا یک فردی که تا بحال از هیچ سرویس اینترنتی استفاده نکرده و نمونه‌هاش رو ندیده و احتمالا رشته تحصیلیش ریاضی محض بود این سیستم رو از پایه برنامه نویسی کرده !!!

سرویسی که میتونست به شکل خیلی ساده مثل ۹۹٪ ـه ISP های داخلی و خارجی برای محاسبه شارژ ماهانه و پهنای باند مصرفی و غیره وجود داشته باشه، به شکلی طراحی شده که به جرات میتونم بگم ۹۵٪ کاربران فعلی وایمکس حتی بعد از یک یا دو ماه استفاده هنوز تصور درستی از اتفاقهایی که در حسابشون و پولشون میافته ندارند ! مگر اینکه تو اینترنت تو اینطور فروم‌ها بحث شده باشه و با کلی توضیح متوجه شده باشند !

تو این مسئله شک نکنید ! چون اپراتورهای ایرانسل که آموزش این نوع مسائل رو دیده بودند و قرار بود اونها به مردم توضیح بدند، اکثرا خودشون هم نمیدونستن چه اتفاقی داره میافته و اگر با ۵ تا اپراتور حرف میزدید، ۵ حالت مختلف از سیستم اکانتینگ رو براتون توضیح میدادند ! ( این هم مستند هست و اتفاقا سندش هم خدمت خود ایرانسل ! اگر دوست دارند شماره تماس خودم رو بدم از تو ارشیو تلفن‌های ضبط شدشون مکالمات من رو پیدا کنند ببینند چند مدل این سیستم رو به اشتباه برای من توضیح دادند )

موارد دیگه‌ای هم هست ... از مشکلات عجیب و غریب داخل e-care ... فیلمش هم وجود داره ... که البته نیاز نیست ... چون خود ایرانسلی‌ها هم صد بار تاحالا تائید کردن مشکلات اکانتینگشون رو ...

در هر صورت موارد قابل بحث زیاد هست.

خوشحال میشم شما ( البته بعد از تائید اکاننتون ) یا هر شخص دیگه‌ای از ایرانسل پاسخگو باشند.
 

Paniaco

Registered User
تاریخ عضویت
19 آگوست 2009
نوشته‌ها
559
لایک‌ها
5
محل سکونت
ESFAHAN
جناب بردیا این *** ها دقیقا معلوم نیست کی باز میشن؟ شما نمی تونین مساعدت کنید این قضیه زودتر حل بشه؟ چون برای کاربری حرفه ای این مسئله خیلی مهم هست.

در مورد آی پی هم طرحی هست که بشه آی پی ولید و اختصاصی گرفت؟؟ چه موقع؟ آی پی اشتراکی ثابت خیلی اذیت می کنه
 

Officer

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
29 ژوئن 2006
نوشته‌ها
104
لایک‌ها
0
آیا راهی داره من سرویسم رو از 128 نامحدود به 128 محدود تبدیل کنم؟
سیستم قبول نمیکنه اپراتورها هم میکن امکتانش نیست
یه فکر میشه براش کرد
ممنون
 

mehrdad201

همکار بازنشسته
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
10 سپتامبر 2005
نوشته‌ها
15,874
لایک‌ها
17,805
محل سکونت
ایران
جناب بردیا میشه بفرمایید چرا شما ایمیل اختصاصی از خود سایت ایرانسل ندارید و از جیمیل استفاده میکنید ؟

ببخشید اگه فضولی شد. اما من حس میکنم اگه ایمیلتون از خود ایرانسل باشه دوستان با اطمینان بیشتری با شما همکاری میکنند.
 

irancell-mtn

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
30 مارس 2010
نوشته‌ها
5
لایک‌ها
0
مدیر ارشد سایت Persiantools

شما خیلی افتخار میکنید که پرونده های ما جلوی شما باز است؟!!!!( ان شاء ا... همیشه شاد باشید:hmm:)
روی صحبت من با تمام عزیزانی است که این مطالب را میخوانند : امیدوار بودم شرکت فخیمه ایرانسل از ارائه بنجل ها و cheatهای که به بهانه وایمکس بر جیبهای مردم روا کرده تا از خیر آن برخی شکم ها پربار گردد شرمنده باشد .ولی نه تنها این طور نیست. شاهدم با کمال بیشرمی و بی حیایی مثلا دست ابتکار زده و با وارد شدن به فروم های اینترنتی سعی در تبلیغ وایمکس ایرانسل دارد! آن تبلیغ های میلیاردی کم بود،امروز این گستاخان با کمال پر رویی کسکی (KASAK) را گذاشته اند تا در این جا چیزکی نوشته و تحویل این مردم ساده بدهد. های(!) آقای بردیا برو به حال اپراتور های محترمتون(!!!) متاسف باش که خواستند به من ثابت کنند مقدار send من توی چت رومها در طی 4 روز تقریبا 4 گیگا بایت بوده!! یاوه گویی های بی سوادهای به ظاهر اپراتوراتون پشت اون شماره شوم(707) کم بود اینجا را هم ول نکردید؟؟؟(بابا عجب رویی دارید شما املان عالم!)
نیازی نیست به حال این جوان متاسف باشی! برو به حال ایرانسل ام تی ان(وایمکس) متاسف باش که بنده 20 روز تمام منتظر نشستم تا فقط با من 1 تماس بگیرند و اعتراضم را نسبت به استفاده ام بررسی کنند(خدا رو وکیل میگیرم که توی این 20 روز نزدیک به 20 بار تماس گرفتم وبا التماس(!) یاد آوری کردم!!!!)
و اما در باره آن سطل زباله ها ی زرد که جایگاهشان ساعت 9 شب جلوی درب خانه است(کاری که من کردم!) من (تحصیلام MS طراحی صنعتی) متعجبم که ما در طراحی بدنه خودرو، مارین ، اروناتیک و.... زمینه های دیگر هیچ ادعایی در ساخت بومی نداریم ، آنوقت شما به طراحی این زیاله دانهای زرد رنگ مینازید؟؟؟!!!! محربا بر کارشناسان شما ، من همینجا اعلام میدارم به عنوان یک متخصص ، که سطح کوالیفیکیشن کارشناسان شما کاملا قابل رقابت با توانایی های جنرال موتورز و تویوتا میباشد!!!:wacko:
ببینم شما ازفناوری نانو یا میکرو کامپوزیتها در طراحی این زباله دانهای زرد استفاده نکرده اید؟!!!
ای کاش به جای اینکه از روی بیکاری آمار افراد رو کنترل میکردید(طبق عرض خودتون! : بنده نیازی به احراز هویت در برای شخص شما ندارم، بنده نه تنها شماره تلفن ثابت و موبایل شما را دارم بلکه آدرس ، کد ملی و هرگونه اطلاعات شما که در اختیار شرکت MTN-Irancell قرار داده اید جلوی صفحه مانیتور بنده باز است. ) به این کارشناسان بسیار خبرتون میفرمودید که مشکلای ACCOUNT های مردم رو درست کنن!!!
حالا از تمام عزیزان ، که برایشان احترام خاصی قائلم میخوام ضمن هوشیاری، با این کسک ها (KASAK HA) توی این فروم معاشقه نکنند! اینجا محفلی مردمی است و جایی برای کارهایی با اهداف (کاملا) تبلیغاتی ندارد. عزیزانم اگر این جماعت مشکلات مشترکینشون برایشان مهم بود توی این 20 روز با من حداقل فقط 1 تماس موثر میگرفتند! اینها اگر میخواستند مشکلات مشترکین رو حل کنند این وضع اپراتورهاشون نبود!!!( باورش سخت ولی یکی از این اساتید نمیدانست گیگ چند برابر کیلو است!!!!)
و اما شما استاد بردیا اگر مایلید همین جا در حضور همه از شما تقاضا میکنم که در مورد مشکلات وایمکس با من تماس بگیرید تا مشکلم رو بررسی کنیم، با این شرط که صدای مکالمات ما ضبط شده و همین جا به سمع عزیزان برسد . در غیر این صورت اگر چنانچه زمان دیگری آمدم اینجا و یاوه گویی های شما را مشاهده کردم .برای دست گرمی یکی از مکالماتی را که طی مکالمه با اپراتورها ی 707 ضبط کرده ام را در همین محفل گرم به سمع دوستانمان میرسانیم تا باشد رستگار شوید! احساسم بر این است حرفهای اپراتور های 707 که از شانس بد شما ضبط شده باید برای مردم بسیار شنیدنی باشد!:happy: شما اگر میخواهید مشکلات مارا حل کنید به وظیفه خود عمل کنید مثلا میتوانید بعد از 20 روز با من تماس گرفته و اعتراض من را که قرار بود طی حد اکثر24 ساعت بررسی شود ،بررسی کنید!!!!(البته اگر حیای شما به شما اجازه میدهد!) با نهایت احترام خدمت استاد بردیا ! YOURS FAITHFULLY
در نظر بازی ما بیخبران حیرانند----- من چنینم که نمودم دگر ایشان دانند!
فقط نمیدانم در این تربت پاک تا کی عرضه بی هدف خواهیم داشت؟...
 

شايان

مدیران قدیمی
تاریخ عضویت
2 سپتامبر 2003
نوشته‌ها
4,813
لایک‌ها
9
مدیر ارشد سایت Persiantools
آقای شایان.ن .....
در پاسخ به سوالات شما باید خدمتتون عرض کنم که:
1- بنده نیازی به احراز هویت در برای شخص شما ندارم، بنده نه تنها شماره تلفن ثابت و موبایل شما را دارم بلکه آدرس ، کد ملی و هرگونه اطلاعات شما که در اختیار شرکت MTN-Irancell قرار داده اید جلوی صفحه مانیتور بنده باز است. شایسته است که از سمتی که در آن هستیم به نحوه احسن و به طرز صحیح استفاده کنیم نه با ملغی کردن Account دیگران، چرا که دست بالای دست بسیار است. در نتیجه سعی در افزایش ظرفیت خود کنیم و از به کار بردن الفاظ ناشایست خودداری.
2- در مورد CPE های WiMax که در اختیار کاربران محترم می باشد باید عرض کنم که همگی متعلق به شرکت Huawei می باشد و هیچ تغییری در شکل ظاهری آنها انجام نشده و لزوم طراحی به قول مسخره و کله قندی ، که در جای دیگر ذکر کرده اید توخالی با دو کیت میباشد، با کارشناسان طراحی می باشد. اگر از دوستان کسی در طراحی تجهیزات مخابراتی تجریه ای را داراست خواهشمند هستم تا ما را نیز مورد عنایت خود قرار دهد. در ضمن دربهای سایت Huawei به روی شما باز نمی باشد تا شما از بودن یا نبودن چیزی در درون آن اطلاع رسانی کنید. در ضمن خوشحال می شم که بدونم چرا می فرمایید BM632 و BM635 از نظر فنی مشابه می باشد؟؟؟؟؟!!!!!!! خواهشا با علم به موضوع نطر خود را بیان کنید. در ضمن توهین کردن به مهندسین ایرانسل (محتویات مودم رو ریخته تو این قاب ! از اونجایی که ایرانسل نه تنها تو بخش فنی خیلی کارمندان ضعیفی داره، تو بخش طراحی صنعتی هم کارمنداش افتضاح هستند و مودم شده شکل سطل آشغال از نوع کوچیکش.)به دور از شخصیت سایت persiantools می باشد. من به جز تاسف حرف دیگری ندارم. باشد که هر شخصی در حوزه اختیاراتش مطلبی را آنهم در یک مکان عمومی بیان کند. باقی دوستان اگر مایل باشند تصویر محتویات دو CPE را در اختیارشان قرار خواهم داد. در ضمن شرکت Irancell قصد این را نداشته که بگویید این CPE برای Huawei نیست تا آرم آنرا تغییر دهد، بلکه این موضوع با نظر خود Irancell انجام شده. (منظور قرار دادن آرم HUawei)
3- در مورد Ping مشکلی در شبکه است که بزودی حل خواهد شد و در مورد V,P,N همانطورکه گفتم می باشد.
4- در مورد اکانتینگ حق با کاربران است و همکاران بنده به مدت سه شبانه در حال کار کردن برروی این مشکلات می باشند که به زودی شاهد بر طرف شدن همه این موارد خواهیم بود.
5- از دوستانی که متضرر شده اند خواهشمندم موارد را همراه با مدرک مستند به آدرس [email protected] ایمیل کرده تا در اسرع وقت ضرر این دوستان بر طرف گردد.
با تشکر
جناب بردیا

ظاهرا بنده منظور خودم رو درست نرسوندم. این یک درخواست شخصی نبود. بلکه در غیر از این صورت با تمام لطف و حسن نیت ثابت شده شما متاسفانه نمیتونم اجازه فعالیت بیشتر تحت عنوان رسمی ایرانسل در این فروم رو به شما بدم. دلایلش هم کاملا روشن هست. همین الان شما با کاربران دارید درگیر میشید ! چهار روز بعد یکی از شرکت هایی که خودش شاکی این موضوع خواهد شد ایرانسل هست که چرا بدون پیگیری و تحقیق هر کسی که ادعا کرد از ایرانسل هست در این فروم پاسخگوی رسمی شده ! پس لطف کنید از داخل همون پرونده ای که شماره اون رو براتون فرستادم یا با شماره معروف 09350000000 با بنده تماس بگیرید یا با یک ایمیل روی دامنه ایرانسل به بنده ایمیل بدید. ممنون.

درضمن ! اینکه شما اسم و مشخصات و حتی کد ملی بنده رو داشته باشید ... با اون سیستم امنیتی ( حاصل نبوغ مهندسین ایرانسل ) هیچ چیزی رو ثابت نمیکنه. چون پرونده ای که جلوی شما باز هست ... متاسفانه احتمالا جلوی صد نفر دیگه هم باز شده ! همونطور که پرونده چند نفر جلوی بنده باز شد ! و من هم مشخصات کامل چند کاربر بخت برگشته رو دارم ! ( به همراه عکس و فیلم از این اتفاق !!! که البته عکس یکی رو در همین فروم هم گذاشتم ... ) ... پس لطفا برای اثبات خودتون از روش دیگه ای استفاده کنید ...

و در مورد این نکات :

2. اولا اینکه نظر شخصی من در مورد اینکه مودم های فعلی وایمکس ایرانسل شبیه یک سطل آشغال کوچیک هست ارتباطی با شخصیت پرشین تولز فکر نمیکنم داشته باشه. اگر در مورد شکل ظاهری این مودم یا کلا در مورد ایرانسل پرشین تولز نظری داشته باشه اون رو روی سایتش یا هرجای دیگه ای قرار میده. لازم به توضیح نیست که اصولا فروم و محیط های مجازی اجتماعی دقیقا چی هستند و مسئولیت نوشته ها به عهده چه کسی هست و در قوانین و مرامنامه فروم ما هم ( که از اولین مسئولیت های شما موقع عضو شدن در این فروم خوندن دقیق چیزی بوده که اون رو امضا کردید ) به صراحت قید شده که مسئولیت نوشته های هر شخص کاملا به همون شخص بر میگرده و نه پرشین تولز ...

در ثانی ... اگر بنده این حرف رو زدم و البته همچنان هم نظرم همین هست و این رو شما به حساب مجموعه پرشین تولز گذاشتید پس الان باید ما بگیم از مجموعه ایرانسل انتظار نداریم به یک کاربر ناراضی بگه : به جای این مزخرفات شمارت رو یده با شما تماس بگیرم تا مشکل رو حل کنم ! ما این جمله شما رو هم نادیده میگیریم و میذاریم رو حساب سختی اون سه روز کار شبانه روز و نموندن اعصاب ! و همچنین تمام محیط های اجتماعی مجازی عرفی دارند که مسئولیت نوشته های هر فرد با اون شخص هست مگر رسما اعلام بشه بنده فلان کس هستنم نماینده فلان جا و این حرف من نیست و از طرف فلان جا هست که شما هم این رو نگفتید ! پس ما این نوع برخورد با مشتری رو هم به حساب ایرانسل نمیذاریم و یک برخورد شخصی در نظر میگیریم. هرچند هویت شما هنوز ثابت شده نیست و اگر این رو هم بفرمائید ما باز هم به حساب ایرانسل نمیذاریم.

در مورد اینکه طراحان ظاهر این مودم هم مهندسین قابل و توانمندی هستند یا به تعبیر من ضعیف و افتضاح هم اجازه بدید مردم نظر بدند. مصلما ایرانسل اگر فکر میکرد این طرح ضعیف و افتضاح هست که طرح دیگه ای میزد ! پس انتظاری هم غیر از این نیست که از شنیدن این حرف ناراحت بشند ! شما که انقدر پیگیرانه و با فراغ بال تمام پست های بنده رو مطالعه( بخونید زیر و رو ) کردید و این جمله رو ازشون در اوردید ... در همین مطالعات نظر کاربران دیگه در مورد ظاهر این مودم رو ندیدید ؟ اگر اینطور بوده بفرمایید دونه دونه لینک بدم بهتون ... هم تو این سایت ... هم فرندفید و کلا اگر مایلید ظاهر این مودم رو تو یه سایت ... یا حتی به صورت فیزیکی هر جایی که شما بفرمایید بین مردم به قضاوت بذاریم و یه نظر سنجی عمومی بکنیم. فکر نمیکم غیر از شرمندگی چیزی برای طراح یا طراحان اون بمونه.

3. مورد پینگ ... نکته جالبی فرمودید ... مشکل در شبکه ! در دنیای شبکه و اینترنت وقتی این اصطلاح به کار میره که یک مشکل ناخواسته بوجود اومده باشه. متاسفانه در این زمینه فکر نمیکنم یک نفر هم شک داشته باشه که این اتفاق ناخواسته نبوده و پینگ رو در ایرانسل بستند. در نتیجه به این نمیشه گفت مشکل در شبکه ! در مورد وی پی ان هم ... ظاهرا همچنان اصرار دارید که وی پی ان رو شبکه شما کار نمیکنه ... برای اطمنان بیشتر که این چند روز که من استفاده نمیکردم اتفاقی افتاده باشه و من خبر نداشته باشم ... همین الان این پست رو با وایمکس ایرانسل و با وی پی ان مینویسم. احتمالا حساب کاربری من یک نفر شامل لطف ایرانسل شده و وی پی ان درش فعال هست ! مثلا شاید وقتی مهندسین شبکه در ایرانسل متوجه شدند پورت هایی رو فراموش کردند ببندند ... که در نتیجه اون تمام کاربران آنلاین در شبکه داخلی ایرانسل ... مثل یک شبکه خونگی کامپیوتر همدیگه رو میبینن ... مثلا یکی میتونه از یه جای تهران رو پرینتر شیر شده رو کامپیوتر من بدون اینکه بخوام بزنه یک چیزی رو پرینت کنه ... یا مثلا تمام فایل های شیر شده من رو ببینه ... ( من موارد جالب و هیجان انگیزش رو میگم ... مواردی که همه قصد خیر توش هست ! نه شر ! ) ... بعد به این نتیجه رسیدن که فعلا پینگ رو ببندیم حداقل کاربرها همدیگرو پینگ نکنن آی پی ها مشخص بشه ... یا هزار و یک دلیل دیگه ! این فقط یک حدس بود ! ... اگر منظور از مشکل در شبکه از این دست موارد هست که ... باز هم جای خسته نباشید داره ... انشااله که کارهای شبانه روزی مهندسان سریعتر به بار بشینه و این شبکه بی در و پیکر ( این عبارت با تاکید هست ... حالا اگر میخواید در پست بعد بلد کنید بفرمائید با مدرک یک پست جدا گانه بزنم ) سریعتر سر و سامون بگیره !

4. در مورد اکانتینگ. حق با کاربران نیست. حق با بنده هست. چون قرار شد صحبت ها مستند باشند بنده از اون چند کاربری که خبر دارم چه مشکلاتی دارند هیچ حرفی نزدم و تمام موارد گفته شده تنها و تنها مربوط به شخص بنده بود !!! و اینکه حق با من هست که از روز روشن تر هست ! نمونه کوچک اینکه وقتی پول به حساب واریز و بعد ناپدید شده ... برای تعیین حق و ناحق احتیاج به تایید نیست. اما اینکه سه شبانه روز هست که شما و همکاران محترم مشغول کار هستید هم جای خسته نباشید داره و این سوال پیش میاد که بعد از بیشتر از 2 ماه از شروع رسمی ارائه سرویس و گرفتن میلیون میلیون پول از ملت شما از 2 شب قبل شروع به کار شبانه روزی کردید ؟ این موضوع جای خسته نباشید بیشتری داره !

5. دوستان متضرر رو اطلاع ندارم. ولی اگر مورد بنده رو میفرمایید ... احتیاج به ارسال ایمیل نیست. تا جایی که خاطرم هست بند سه فرم پیگیری باز در سیستم شما دارم که در هر سه تمام مشکلات ذکر شده. هم کارت شارژهای گم شده ... هم یک ماه سرویسی که کسی از اون استفاده نکرد و ..... اخرین تماس ایرانسل با بنده هم حدود یک ماه قبل بود ... از اون موقع همچنان دوستان در حال پیگیری هستند که اون کارت های گم شده و غیره و پیدا کنند ... شما اگر انقدر مایل به جبران ضرر و زیان کابران این فروم هستید ... خب از همین پرونده شروع کنید ! این پرونده که همه نوع ضرر و زیان داخلش هست ! مالی و غیر مالی ... کیس مناسبی برای اثبات ادعای شماست.

و در مجموع.

باز هم تاکید میکنم که شما از ایرانسل باشید چه خیر در حسن نیت شما شکی نیست. همین که وقت میذارید و پاسخ کاربران رو میدید جای تقدیر و تشکر داره. اما همچنان دو راه برای ادامه این فعالیت وجود داره :

1. به عنوان یک کاربر مطلع از مسائل شبکه ... یا هر موضوع فنی و غیر فنی که بنده اطلاع ندارم ... در این فروم در کنار چند ده هزار کاربر دیگر این فروم و دقیقا مثل اونها پست بزنید که در این صورت دیگه نمیتونید اطلاعات کاربران رو ازشون درخواست کنید یعنی بنده اجازه نخواهم داد که کاربران اطلاعات حساب وایمکسشون رو در اختیار شما قرار بدند و ... و شما فقط به اندازه مورد علاقه خودتون اطلاعات فنی و غیر فنی به کاربران بدید و وارد جزئیات حساب کاربران نشید.

2. اگر همچنان مایل هستید خودتون رو نماینده ایرانسل معرفی کنید و به عنوان یک اپراتور یا مهندس یا کارمند یا هر عنوان دیگری که در ایرانسل دارید معرفی کنید ... به یکی از روش های بالا که بسیار بسیار هم ساده هست لطفا این موضوع رو به ما اثبات بفرمایید که در این صورت هم ( باز هم مثل مورد بالا ) بنده و دیگر مدیران هم شدیدا از این طرح و این کار شما استقبال و پشتیبانی میکنیم.


کاربران عزیز هم لطفا تا روشن شدن این موضوع اطلاعات شخصی و حساب کاربری ایرانسل و غیره رو لطفا با شخصی در میون نذارند . ممنونم.
 

Paniaco

Registered User
تاریخ عضویت
19 آگوست 2009
نوشته‌ها
559
لایک‌ها
5
محل سکونت
ESFAHAN
به نظرم جناب بردیا یه مشکل عمومی مثل وی پی ان، اکانتینگ و .. یا یکی از مشکلات بچه ها رو بتونه حل کنه این خودش اثبات هست.

الان شایان میگه شماره پیگیری داره، خب جناب بردیا شما این شماره پیگیری رو ازشون بگیرین و مشکل رو حل کنید ! ما هم واقعا ممنون و خوشحال میشم از لطف حضرت عالی که اینجا از این به بعد می تونیم دوستانه بهتون دسترسی داشته باشیم و مشکلاتمون رو بگیم!
 

شايان

مدیران قدیمی
تاریخ عضویت
2 سپتامبر 2003
نوشته‌ها
4,813
لایک‌ها
9
مدیر ارشد سایت Persiantools

شما خیلی افتخار میکنید که پرونده های ما جلوی شما باز است؟!!!!( ان شاء ا... همیشه شاد باشید:hmm:)
روی صحبت من با تمام عزیزانی است که این مطالب را میخوانند : امیدوار بودم شرکت فخیمه ایرانسل از ارائه بنجل ها و cheatهای که به بهانه وایمکس بر جیبهای مردم روا کرده تا از خیر آن برخی شکم ها پربار گردد شرمنده باشد .ولی نه تنها این طور نیست. شاهدم با کمال بیشرمی و بی حیایی مثلا دست ابتکار زده و با وارد شدن به فروم های اینترنتی سعی در تبلیغ وایمکس ایرانسل دارد! آن تبلیغ های میلیاردی کم بود،امروز این گستاخان با کمال پر رویی کسکی (KASAK) را گذاشته اند تا در این جا چیزکی نوشته و تحویل این مردم ساده بدهد. های(!) آقای بردیا برو به حال اپراتور های محترمتون(!!!) متاسف باش که خواستند به من ثابت کنند مقدار send من توی چت رومها در طی 4 روز تقریبا 4 گیگا بایت بوده!! یاوه گویی های بی سوادهای به ظاهر اپراتوراتون پشت اون شماره شوم(707) کم بود اینجا را هم ول نکردید؟؟؟(بابا عجب رویی دارید شما املان عالم!)
نیازی نیست به حال این جوان متاسف باشی! برو به حال ایرانسل ام تی ان(وایمکس) متاسف باش که بنده 20 روز تمام منتظر نشستم تا فقط با من 1 تماس بگیرند و اعتراضم را نسبت به استفاده ام بررسی کنند(خدا رو وکیل میگیرم که توی این 20 روز نزدیک به 20 بار تماس گرفتم وبا التماس(!) یاد آوری کردم!!!!)
و اما در باره آن سطل زباله ها ی زرد که جایگاهشان ساعت 9 شب جلوی درب خانه است(کاری که من کردم!) من (تحصیلام MS طراحی صنعتی) متعجبم که ما در طراحی بدنه خودرو، مارین ، اروناتیک و.... زمینه های دیگر هیچ ادعایی در ساخت بومی نداریم ، آنوقت شما به طراحی این زیاله دانهای زرد رنگ مینازید؟؟؟!!!! محربا بر کارشناسان شما ، من همینجا اعلام میدارم به عنوان یک متخصص ، که سطح کوالیفیکیشن کارشناسان شما کاملا قابل رقابت با توانایی های جنرال موتورز و تویوتا میباشد!!!:wacko:
ببینم شما ازفناوری نانو یا میکرو کامپوزیتها در طراحی این زباله دانهای زرد استفاده نکرده اید؟!!!
ای کاش به جای اینکه از روی بیکاری آمار افراد رو کنترل میکردید(طبق عرض خودتون! : بنده نیازی به احراز هویت در برای شخص شما ندارم، بنده نه تنها شماره تلفن ثابت و موبایل شما را دارم بلکه آدرس ، کد ملی و هرگونه اطلاعات شما که در اختیار شرکت MTN-Irancell قرار داده اید جلوی صفحه مانیتور بنده باز است. ) به این کارشناسان بسیار خبرتون میفرمودید که مشکلای ACCOUNT های مردم رو درست کنن!!!
حالا از تمام عزیزان ، که برایشان احترام خاصی قائلم میخوام ضمن هوشیاری، با این کسک ها (KASAK HA) توی این فروم معاشقه نکنند! اینجا محفلی مردمی است و جایی برای کارهایی با اهداف (کاملا) تبلیغاتی ندارد. عزیزانم اگر این جماعت مشکلات مشترکینشون برایشان مهم بود توی این 20 روز با من حداقل فقط 1 تماس موثر میگرفتند! اینها اگر میخواستند مشکلات مشترکین رو حل کنند این وضع اپراتورهاشون نبود!!!( باورش سخت ولی یکی از این اساتید نمیدانست گیگ چند برابر کیلو است!!!!)
و اما شما استاد بردیا اگر مایلید همین جا در حضور همه از شما تقاضا میکنم که در مورد مشکلات وایمکس با من تماس بگیرید تا مشکلم رو بررسی کنیم، با این شرط که صدای مکالمات ما ضبط شده و همین جا به سمع عزیزان برسد . در غیر این صورت اگر چنانچه زمان دیگری آمدم اینجا و یاوه گویی های شما را مشاهده کردم .برای دست گرمی یکی از مکالماتی را که طی مکالمه با اپراتورها ی 707 ضبط کرده ام را در همین محفل گرم به سمع دوستانمان میرسانیم تا باشد رستگار شوید! احساسم بر این است حرفهای اپراتور های 707 که از شانس بد شما ضبط شده باید برای مردم بسیار شنیدنی باشد!:happy: شما اگر میخواهید مشکلات مارا حل کنید به وظیفه خود عمل کنید مثلا میتوانید بعد از 20 روز با من تماس گرفته و اعتراض من را که قرار بود طی حد اکثر24 ساعت بررسی شود ،بررسی کنید!!!!(البته اگر حیای شما به شما اجازه میدهد!) با نهایت احترام خدمت استاد بردیا ! YOURS FAITHFULLY
در نظر بازی ما بیخبران حیرانند----- من چنینم که نمودم دگر ایشان دانند!
فقط نمیدانم در این تربت پاک تا کی عرضه بی هدف خواهیم داشت؟...
جناب ایرانسل،
با اینکه شاید با مقدار زیادی از محتوای پست‌های شما ( که البته پست‌های تکراری شما در تاپیک‌های مختلف حذف شد و لطفا دیگه تکرار نشه ) موافق هستم، اما به دلیل توهین آمیز بودن برخی لغات استفاده شده در این پست شما یک اخطار دریافت کردید. که ادامه این روند نتیجه مشخصی خواهد داشت.

نقد و نارضایتی از یک سرویس نامناسب حق شماست اما استفاده نکردن از لغات توهین امیز باعث میشه صحبت شما همیشه شنیده بشه.

ممنون
 

ahmaad313

Registered User
تاریخ عضویت
1 ژانویه 2009
نوشته‌ها
498
لایک‌ها
4
آقا هر وقت شما دوتا (مدیر ارشد و نماینده ایرانسل)

به نتیجه رسیدین بگین ما هم بیایم مشکلاتمونو بگیم بلکم حل شد!
 

Paniaco

Registered User
تاریخ عضویت
19 آگوست 2009
نوشته‌ها
559
لایک‌ها
5
محل سکونت
ESFAHAN
Paniaco عزیز
من حرفی ندارم و در خدمت دوستان هم هستم. ولی تا کسی خودش نخواد که من نمیتونم کاری کنم.
ایشون شماره پیگیریشونو بدن بروی چشم
ممنون از شما.

شایان جان اگه صلاح می دونی این 2 شماره پیگیری رو بده به جناب بردیا، اینطوری هم مشکل شما حل میشه هم قضیه اثبات.

حتی اگه از نظر توانایی هم از عهدشون خارج بود می تونه با عنوان کردن نوع مشکلی که داشتین، مورد اثبات رو حل کنه.

شماره پیگیری هم که جزء اطلاعات شخصی نیست که مشکلی از اون لحاظ باشه.

ولی جدا یه فکری به حال این وی پی ان ها و آی پی یوزرها بکنین که خیلی مهمه واسه یوزر ها
 
بالا