برگزیده های پرشین تولز

مصاحبه دانشگاه علوم پزشکی ارتش

majidmeratifashi

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
22 اکتبر 2016
نوشته‌ها
55
لایک‌ها
3
سن
30
در این مقاله شرایط عمومی و اختصاصی مصاحبه دانشگاه علوم پزشکی ارتش و برخی نکات لازم جهت موفقیت در آن را شرح خواهیم داد مقوله انتخاب رشته کنکور سراسری همواره چالش های زیادی را برای داوطلبان ایجاد می کند به گونه ای که تاثیر برخی از این چالش ها تا چندین روز پس از اتمام فرآیند انتخاب رشته ادامه دارد یکی از این موارد وجود رشته های نیمه متمرکز در دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری است ویژگی اصلی این رشته ها مصاحبه آنها است که تاثیر بسیار شگرفی در قبولی نهایی داوطلبان دارد در میان رشته ها و دانشگاه های نیمه متمرکز یکی از پر رونق ترین دانشگاه ها دانشگاه علوم پزشکی ارتش است که به دلیل پذیرش در رشته های پزشکی و داروسازی و پیراپزشکی همواره در کانون توجه داوطلبان قرار دارد شرایط این دانشگاه توسط مشاوران حامی در این مقاله مورد نقد و بررسی قرار خواهد گرفت.
شرایط کلی مصاحبه دانشگاه علوم پزشکی ارتش
جلسات مصاحبه دانشگاهی فارغ از نکات تخصصی و سوالات ویژه دارای برخی از ویژگی های ظاهری و کلی می باشند که مختصرا در زیر بیان می شود:
۱- شرایط پوشش ظاهری را رعایت کنید.
۲- با گشاده رویی وارد اتاق مصاحبه شوید.
۳- هرگز تند صحبت نکنید و کلمات را شمرده شمرده بیان کنید.
۴- روزهای قبل از مصاحبه سوالات عقیدتی سیاسی موجود در کانال تلگرام حامی را مطالعه نمایید.
۵-حتی الامکان سعی کنید با چند نفر از ورودی های سال قبل دانشگاه علوم پزشکی ارتش صحبت کوتاهی را داشته باشید.

نکات تخصصی مصاحبه دانشگاه علوم پزشکی ارتش
در معاینات جسمانی، چکاپ کامل بدن توسط پزشکان، آمادگی جسمانی توسط تست‌های مختلف ورزشی و آمادگی ذهنی و روانی توسط روان‌پزشکان صورت می‌گیرد. در قسمتی از مصاحبه هم معلومات عمومی، سیاسی، عقیدتی و انگیزه‌های خدمتی ارزیابی می‌شود. تقریبا عده بسیار معدودی از این آزمایش‌ها و مصاحبه‌ها سربلند بیرون می‌آیند! چرا که خدمت در ارتش مستلزم قوانین خاصی است، برای مثال قد زیر ۱۶۰ یا بالای ۱۹۰ سانتی‌متر، شماره عینک بالا، پای پرانتزی، اضطراب، دندان‌های پوسیده معمولا مانع ورود به دانشگاه خواهد بود، هر چند رتبه‌ی بسیار خوبی هم کسب کرده باشند! آن‌هایی که از انجام مصاحبه و معاینه‌ها با موفقیت خارج می‌شوند، پس از اعلام نتایج کنکور سراسری در دانشگاه علوم پزشکی ارتش پذیرفته می‌شوند.
 
بالا