برگزیده های پرشین تولز

معرفی، آموزش، بحث: Gangstyle - گنگ استایل؛ بازی آنلاین چند نفره استراتژی اندروید ایرانی

darioushjh

Registered User
تاریخ عضویت
23 سپتامبر 2007
نوشته‌ها
896
لایک‌ها
28
محل سکونت
تهران - ولیعصر http://DJH
gangstyle-lipinic-790x527.jpg


لیپینیک (Lipinic)، استودیوی ایرانی سازنده بازی «گنگ استایل» نسخه‌‌ی آلفای این بازی استراتژی اجتماعی را برای پلتفرم اندروید منتشر کرده است. این بازی از جهات مختلفی به دو بازی Boom Beach و Clash of Clans از شرکت سوپرسل شباهت دارد.


تا به امروز شاهد تولید بازی‌های مختلفی در سبک‌های متفاوت توسط استودیوهای بازی‌سازی ایرانی بوده‌ایم. با این حال با وجود شرکت‌های بزرگی مانند سوپرسل، سازنده بازی Clash of Clans کمتر دیده‌ایم که شرکت یا استودیو ایرانی بازی‌ِ استراتژی مشابهی را در این سبک تولید و عرضه کرده باشد. لیپینیک اما از جمله بازی‌سازان ایرانی است که اکنون با انتشار نسخه‌ی آزمایشی آلفا بازی گنگ‌استایل قدمی نو اما مهم را در جهت انتشار بازی‌های ایرانی سبک استراتژی برداشته است.

داستان گنگ‌استایل به شهری پر آشوب و دزدی برمی‌گردد، مکانی که از امنیت تهی بوده و در نتیجه افرادی برای دفاع از محله‌ی خود در جهت بازگرداندن امنیت به شهر گروهی را تشکیل می‌دهند. این گروه در ابتدا با هدف دفاع از محله و در ادامه برای بیرون راندن دشمنان از شهر آغاز به مقابله با اشرار می‌کند. شما نیز در این محله وظیفه‌ی هدایت و پیاده کردن استراتژی‌های مختلف را برعهده دارید.

gangstyle-lipinic-2.jpg

وجود نیروهای مختلف، قابلیت‌های شخصی‌سازی سیستم دفاعی شهر، قابلیت تغییر سلاح‌های نیروهای مختلف و ارتقا نیروها، حمله به سایر دشمنان و موارد بیشتر از جمله نکات بازی هستند که در گنگ‌استایل توجه شما را به خود جلب خواهد کرد.

استودیوی بازی‌سازی لیپینیک با هدف رفع مشکلات بازی و دریافت بازخوردهای مختلف نسخه‌ی آلفا بازی را برروی فروشگاه گوگل پلی‌ منتشر کرده تا با کمک بازیکنان و دریافت پیشنهادات آنها ایرادات بازی را برای نسخه‌ی آزمایشی بتا رفع کند.

در صورتی که شما نیز علاقمند به امتحان گنگ‌استایل هستید با مراجعه به گوگل پلی این بازی را دانلود کنید. البته نباید فراموش کرد که این بازی تنها نسخه‌ی اولیه است.

سایت بازی: http://gangstyle.ir/
لینک دانلود بازی از گوگل پلی: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lipinic.gangstyle

منبع متن: zoomg.ir
 

darioushjh

Registered User
تاریخ عضویت
23 سپتامبر 2007
نوشته‌ها
896
لایک‌ها
28
محل سکونت
تهران - ولیعصر http://DJH
به دوستانی که در امر تست بازی کمک کنند GEM به عنوان هدیه تقدیم خواهد شد.

در این پست آپدیت ها و نام این دوستان اضافه خواهد شد.

موفق باشید
 
Last edited:

darioushjh

Registered User
تاریخ عضویت
23 سپتامبر 2007
نوشته‌ها
896
لایک‌ها
28
محل سکونت
تهران - ولیعصر http://DJH
دوستان یک مورد هم اضافه کنم که با توجه به اینکه این بازی در نسخه آزمایشی ارائه شده در حال حاضر محدودیت حمله به هم لول ها منظور نشده و همینطور در صورتی که حمله هم بهتون بشه از منابعتون کم نمیشه

برای همین بهترین موقع برای افزایش لول هست
02.gif
 
بالا