برگزیده های پرشین تولز

معرفی استارت آپ پردو بازار بزرگ خرید و فروش آنلاین کشور

clickchat

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
23 اکتبر 2015
نوشته‌ها
10
لایک‌ها
0
سن
32
در سال های اخیر وب سایت های زیادی قصد داشته اند مدل ایرانی وب سایت ebay را ارائه دهند اما هرکدام بنا به دلایلی در این امر ناکام ماندند.لذا پردو به عنوان یک سایت c2c ایرانی پا به میدان گذاشته تا وبگاهی امن در زمینه ی تجارت الکترونیک که حراجی آنلاین هم به شمار می آید ،ارائه دهد.

ایده ی پردو در بهمن ماه سال 1397 شکل گرفته و در تیر ماه سال 1398 فاز اولیه آن شروع گردید. فاز نخست این پروژه بزرگ در مردادماه سال 1399 به اتمام رسیده و در مرحله آزمایش قرار گرفته است.
پروژه بزرگ پردو توسط شرکت طیف افزار داده شریف توسعه یافته و در طول مدت پیاده سازی آن، شرکت توانسته مجوازت مختلف از ارگان های ذی ربط (پارک علم و فناوری استان مازندران - وزارت صنعت و معدن - اتاق بازرگانی استان مازندران - وزارت ارشاد - اتحادیه کسب و کار مجازی - **** صنفی ریانه ای استان مازندران) را کسب نماید.

پردو دارای بسترهای مختلف خرید و فروش شامل خرید/فروش (عادی، پیشنهاد کمتر ،مزایده آنلاین و مجازی) می باشد.این سامانه دارای بیش از 1700 دسته مختلف کالا است که در آن امکان خرید و فروش کالا ها به صورت نو آکبند ، نو غبر آکبند ، دست دوم ،معیوب یا غیر قابل استفاده و تعمیری وجوددارد
پردو در جهت حمایت از کالای ایرانی گام موثری برداشته و امتیازات ویژه ایی برای تولید کنندگان ایرانی قائل شده است
تضمین برگشت وجه در صورت مغایرت کالا و اعطای انبار عمده در تهران و حومه ی آن از جمله مهم ترین گام های پردو در جهت جلب رضایت مشتریان می باشد

https://pardoo.ir
[email protected]
02191307871
 
بالا