برگزیده های پرشین تولز

Portre.Ir

Registered User
تاریخ عضویت
25 آپریل 2006
نوشته‌ها
2,875
لایک‌ها
1,348
Fullmetal-Alchemist-768x432.jpg


Fullmetal Alchemist: Brotherhood

انیمه Fullmetal Alchemist درمورد دو برادر به اسم ادوارد و بردارش آلفونسو که پدری کیمیاگر داشتن که وقتی خیلی کوچیک بودن اونارو ترک کرده. اونا بچه های خیلی کنجاوی هستن که با وجود سن خیلی کمشون کتابهای کیمیاگری پدرشون رو می خوندن و چیزای کوچیک ایجاد می کردن و در این بین مورد تشویق مادرشون قرار می گیرن.

بعد از مدتی تو همون دوران کودکی مادرشون رو از دست می دن و تصمیم می گیرن که با جادوی ممنوعه تو دنیای کیمیاگری مادرشون رو دوباره زنده کنن.

برای استفاده از این جادوی سیاه مدتهای به تحقیق مشغول می شن تا اینکه روزی که انتظارش رو می کشیدن می رسه و می خوان که مادرشون رو زنده کنند اما گویا جادو به درستی عمل نمی کنه و آلفونسو بدنش رو از دست می ده و ادوارد برای اینکه بتونه روح برادرش رو برگردونه دست و پای خودش رو از دست می ده و در نهایت موفق می شه روح برادرش رو به یه رزه شوالیه منتقل کنه.

ادامه نقد و بررسی
 

Mohammad ali emrani

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
10 آگوست 2019
نوشته‌ها
24
لایک‌ها
3
سن
24
کسی اگه دیتا انیمه داره با کیفیت مناسب تو خصوصی پیام بده ..

لیست داره بفرسته
 

Portre.Ir

Registered User
تاریخ عضویت
25 آپریل 2006
نوشته‌ها
2,875
لایک‌ها
1,348
Phsyco-pass-768x432.jpg



Anime – Phsyco Pass


داستان درمورد یه بازرس دختره تازه کار که تو امتحان ورودی نمرات خیلی بالایی گرفته و احساس می کنه که پلیس بودن می تونه شغل مناسبی براش باشه.

از طرفی بخاطر اینکه پلیس با کمبود شدید نیرو مواجه شده این بازرس تازه کار خیلی سریع تو عملیات های حساس شروع بکار می کنه.

بازرس ها یه سری زیر دست به اسم مجری دارن. مجری ها افرادی هستن که درجه خشونت خیلی بالا دارن حدود ۳۰۰ که دیگه این امکانو که مثل یه شهروند عادی و بی آزار باشن رو ندارن و هر لحظه ممکنه که جنایتی رو مرتکب بشن.

بعضی از این مجری ها در گذشته خودشون بازرس بودن که اتفاقی افتاده و درجه خشونتشون خیلی بالا رفته یا افرادی بود که در آسایشگاه بودن با این امید که یه روزی دوباره به جامعه برگردن ولی درواقع هیچی امیدی براشون نیست و تنها درصورتی که مجری باشن می تونن دوباره به دنیای خارج از آسایشگاه برگردن.


ادامه داستان
 

Portre.Ir

Registered User
تاریخ عضویت
25 آپریل 2006
نوشته‌ها
2,875
لایک‌ها
1,348
Stein-Gate-768x432.jpg



Anime – Stein Gate

کاراکتر اصلی اوکابه نام دارم و یه آزمایشگاه خونگی رو همراه با دوستاش راه اندازی می کنه و می خوان که با انجام آزمایشاتی دستگاهی جهت سفر به زمان بسازن.
طی تلاش های مداومی که انجام می دن بصورت اتفاقی متوجه می شن که می تونن از طریق موبایل به گذشته مسیج بدن و از این طریق می خوان تغییراتی رو در آینده انجام بدن.
به همین ترتیب هر کدوم از اعضای گروه پیام دلخواهشونو به گذشته می دن و بعد از اون دیگه از آینده دیگه هیچی یادشون نیست.

اما اوکابه تنها کسیه که از همچی خبر داره و از تغییراتی که ایجاد شده اطلاع داره یا به عبارتی می شه گفت در هر زمانی که هست چه آینده چه گذشته تغییرات رو یادشه.
کم کم می بینه پیام های به ظاهر معمولی یه تغییرات بزرگی رو داره در آینده ایجاد می کنه، مثلا منطقه ای که توش زندگی می کردن و کافه ای که همیشه می رفتن دیگه هیچ اثری ازشون نیست و شهر کلا یه شکل دیگه داره با فروشگاه های متفاوت.
اولش خیلی اهمیت نمی ده اما زمانی که خط داستانی جدیدی در جهان بوجود اومده و ماجرا خیلی پیچیده تر شده کم کم نگران می شه.


ادامه مطلب
 

Portre.Ir

Registered User
تاریخ عضویت
25 آپریل 2006
نوشته‌ها
2,875
لایک‌ها
1,348
1573672195970.png


Anime – Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba

انیمه Demon Slayer یا شکارچی شیطان یکی از انیمه های موفقی که بهار امسال یعنی آوریل ۲۰۱۹ پخش شد.

بدون شک می تونم بگم بین انیمه های جدیدی که نگاه کردم، این یکی از بهترین ها بود و تقریبا مثل اکثر انیمه هایی که معرفی کردم سبک اکشن داره.

داستان درمورد پسری به اسم تانجیرو که یه روز وقتی که رفته بوده بیرون برای فروش هیزم برف و یخبندونه خیلی شدیدی می شه و نمی تونه برگرد خونشون.

با اینکه هوا دیگه کاملا تاریک شده بوده و برف شدیدی اومده بودم اما باز می خواسته که به خونشون پیش خانوادش برگرده، اما یکی از اهالی روستا اونو می بینه و ازش خواد زمانی که هوا تاریکه اصلا وارد جنگل نشه چون شایعاتی درمورد شیاطینی هست که شبا میان به انسان ها حمله می کنن و با توجه به برف و بوران شدید تانجیرو چاره ای جز موندن نداره.

اما وقتی که روز بعد می ره سمت خونشون می بینه که اعضای خانوادش به شکل فجیعی کشته شده و خون همه جارو گرفته.


ادامه مطلب
 

فایل های ضمیمه

  • 1573672161583.png
    1573672161583.png
    363.1 KB · نمایش ها: 0

Mohammad ali emrani

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
10 آگوست 2019
نوشته‌ها
24
لایک‌ها
3
سن
24
سلام کسی اگه آرشیو انیمه داره ی پیام بده بهم خصوصی
 
بالا